Ga naar inhoud

Roodkapje een nieuwe Mmmmmmm?


Marvin

Aanbevolen berichten

:D Zien we het goed Ruud, een nieuw Roodkapje in M-formaat !!!! :D

Klasse zo te zien in de topic show us youre wheels, maar toch even het vermelden in de praatgroep waard ! ;)

Many save miles !! :lol:

Hoop je nieuwe aanwinst 4 maart te zien in Naarden ! :D

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het wachten is totdat Miss ///M zichzelf idd voorstelt, maar ze ziet er wel vreselijk goed uit!!! :lol:

Je slaat de spijker op z,n kop chris. het is idd de bedoeling dat miss///M hem in de Member's Gallery Plaatst, maar ja ik kon het ff niet laten om een paar foto's in de topic "show us youre wheels"te zetten.

En ik ben er nog mee bezig voordat marijke er mee gaat rijden, zie :D

m154nt.jpg

Link naar reactie
Het wachten is totdat Miss ///M zichzelf idd voorstelt, maar ze ziet er wel vreselijk goed uit!!! :unsure:

Dus een nieuwe Miss//M !? Wau Marijke dat is niet MISSSSSSSSSSSSSSS! :mellow:

Link naar reactie
Ruud, Marijke, een beauty! Veel plezier en veilige kilometers gewenst! :huh:

Napoje heeft m.i. gelijk met die domstrebe. Zo een had ik er op de 1.8. :)

Klopt, maar past ook op een 6cil.

Wordt ook gebruikt wanneer er een andere inlaatbox is geplaatst b.v bij hamann

2e_1_b.JPG

Link naar reactie
Ook gefeliciteerd van mij. Erg mooi en leuk, vooral een goede kleur. Maarre hoezo is die van je vrouw? Neem je zelf nog een andere erbij?

Nee geen andere erbij, net zoals de andere roodkapje rijdt het vrouwtje er mee, en al gaan we er samen mee op stap rij ik :):huh:

Link naar reactie
Ook gefeliciteerd van mij. Erg mooi en leuk, vooral een goede kleur. Maarre hoezo is die van je vrouw? Neem je zelf nog een andere erbij?

Nee geen andere erbij, net zoals de andere roodkapje rijdt het vrouwtje er mee, en al gaan we er samen mee op stap rij ik :huh::lol:

Ik hoop wel dat het vrouwtje voorzichtig is met zoveel power onder haar derriere :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.