Ga naar inhoud

Wat pruttelt er onder de motorkap?


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

De datum staat op 12-10-04 :( ik zou er niet meer aan beginnen....

Maar "vers" is het errug lekker.... en snel klaar !!! :wub:

Link naar reactie

Bij AH kopen we door de weeks altijd in na 19:00 uur en dan loop ik altijd achter die man met de 35% stickertjes aan (en dat gaat ook nog eens over de eventuele bonuskorting heen). Behalve bij de superversproducten, zoals sla is er meestal wel een leuke slag te slaan als je binnen 2 dagen de boel consumeert. Al die stoom- en eenpansgerechten houden dat nog wel uit. Van de week nog "verse" (Zeeuws Roem en dat zijn kwalitatief de betere in de supermarkt) mosselen met 35% korting gegeten, nix mis mee. We leven althans nog en ze waren voortreffelijk. :wub:

Link naar reactie

Kant en klaar, okay voor af en toe, maar eet liever vers en als het kan biologisch.

Al die conserverings middelen in die 'magnetron-Zooi', bah...

Link naar reactie

Natuurlijk zou ik liever in alle rust een biologies verantwoord kippetje willen grillen.

Maar ja soms is er niet de tijd voor en dan kan je beter de kant en klare kook en stoom gerechten eten dan een vette frituur hap, chinees of de M.

Maar misschien begrijp ik de topic niet helemaal.

Ging het nou over koken en stomen onder de motorkap (lekker handig voor de picknick onderweg of zo). Heeft daar iemand dan al ervaring mee opgedaan met de ZzZ? Wat is de beste plek onder de motorkap om te stomen of te koken? Is dat de vraag van Anne en Wilco?

Ps. Als dat tandori gerecht echt van 12-10-04 is dan zal deze inmiddels wel vanzelf uit jullie keuken weggelopen zijn. Had zich zeker stiekum verstopt in de diepvries....

Link naar reactie
Kregen zeker onvoorziene gasten meeëten :lol:

Jazeker, zo'n honderd maden....

maden.jpg

...hebben hun buikje volgegeten.

Lekker (g)hoor !!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.