Ga naar inhoud

Protech? Flon4000 of iets anders ?


Marvin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgende week bij Cabrio Care :rolleyes:

Zafira is weer gerepareerd en volgend weekend ben ik er zeker bij ! :D

:blush: Kom je met de zafira dan :D

Ja ,dat zag er een beetje raar uit ,maar ik beantwoorde 2 vragen in een zin ;)

Moeilijk hoor ! ;)Kom met ZZZ natuurlijk ! :D

Link naar reactie

Klein is relatief, net ook offerte gevraagd bij de cihtsbijzijnde NL dealer kosten ca 225 ex BTW. Alleen helaas 40 km rijden enkele reis.

Maar toch stuk goedkoper dan Pro tech die tellen dik 500 euronen :(

Ergo: zodra de temperaturen weer richting 10 graden gaan gaat ie er naartoe :rant: B)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Was toevallig bij autoschade bedrijf Pijnaker in Aalsmeer en die doen ook Protech behandelingen.Ze zijn bereid eventuele groepskorting te geven.Indien er animo is kan ik het verder gaan informeren.Prijs voor een Z3 incl.btw is 560 euro.

Link naar reactie
Die van mij is al Protech behandeld. Geen krasje of veeg erop na twee jaar nu. Ziet er nog steeds beter dan nieuw uit en heb dat eerlijk gezegd nog van geen ander produkt gezien ...

Maarja........... jou Z is alleen maar voor " Driving Miss Daisy" :schater::schater:

Link naar reactie
Wat ik heb begrepen is dat Protech een totaal andere behandeling dan Flon is en ik ben het met je eens het is verdomd veel geld maar het onderhandelen is nog niet begonnen.Misschien dat het interessant wordt.

Klinkt mij als meer van hetzelfde, wat is het verschil dan .......... :D

Link naar reactie
Wat ik heb begrepen is dat Protech een totaal andere behandeling dan Flon is en ik ben het met je eens het is verdomd veel geld maar het onderhandelen is nog niet begonnen.Misschien dat het interessant wordt.

Klinkt mij als meer van hetzelfde, wat is het verschil dan .......... :huh:

Precies Pierre, de basis blijft teflon !!! :D Geen verschil denk ik ! :D

En ik ben tot nu toe tevreden ! ;)

Link naar reactie
Wat ik heel belangrijk vind is dat ze ook de fijne krasjes wegpolijsten, die ......... katten hebben van de winter weer op de motorkap gezeten :huh: ;)

Dat blijft met de kleur zwart een lastige opgave ! :D

Bij de behandeling van mijn wagen (black II) kan ik niet zeggen dat dat echt allemaal weg is. Daar is meer voor nodig. Als je in het licht langs de lak kijk zie je altijd nog wel wat hele fijne poets ? "krassen" zitten !? :D

Maar na een was beurt ziet de ZZZ er weer mooi uit en een kniesoor die dan daar nog op gaat letten ! :D

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Vanmiddag in Winkel onderhoudsspul gehaald voor de dakgoten van onze woning, deze zijn van polyester en moeten met een speciaal goedje worden onderhouden. Kom ik daar, blijkt het de gifmenger te zijn die ook FLON 4000 maakt. Dit spul mocht hij mij niet verkopen, is exclusief voor dealers. Wat hij wel had is FLON 2000. Ongeveer hetzelfde spul maar iets lager teflon percentage. Kost 20,95 ex. per liter. Zal binnenkort een van onze auto's met dat spul behandelen, ervaring volgt.

Link naar reactie
Ik wil m'n ZZZ eigenlijk een professionele poetsbeurt laten geven, maar goede raad en/of kwaliteit is duur ! :lol:

Protech behandeling kost ong. €550 !!!! 3 to 5 jaar glansgarantie ! :D

Flon4000 (is ook teflon) behandeling kost ong. €250 !! 3 jaar glansgarantie ! :D

Zelf doen ?????????????? Kost hoop tijd, en doe ik wel goed !!?? :muur:

Reactie of ervaringen graag ? :)

Heb het van de week laten doen, zwart voor 150 euro. Incl schoonmaak interieur-leer en velgen (style 42) Perfecte diepe glans, ziet eruit als nieuw. Ga ik echt zelf niet voor aan de gang

Link naar reactie
Heb het van de week laten doen, zwart voor 150 euro. Incl schoonmaak interieur-leer en velgen (style 42) Perfecte diepe glans, ziet eruit als nieuw. Ga ik echt zelf niet voor aan de gang

en nu tot dinsdagmiddag binnen laten staan vermoed ik? :lol:

Link naar reactie
Vanmiddag in Winkel onderhoudsspul gehaald voor de dakgoten van onze woning, deze zijn van polyester en moeten met een speciaal goedje worden onderhouden. Kom ik daar, blijkt het de gifmenger te zijn die ook FLON 4000 maakt. Dit spul mocht hij mij niet verkopen, is exclusief voor dealers. Wat hij wel had is FLON 2000. Ongeveer hetzelfde spul maar iets lager teflon percentage. Kost 20,95 ex. per liter. Zal binnenkort een van onze auto's met dat spul behandelen, ervaring volgt.

Ben geinteresseerd :lol:

Link naar reactie
Ben geinteresseerd :lol:

Tony, als je wilt kun je ook zelf dat spul halen, dan hoef je niet op mij te wachten.

Zo ver is het niet voor jou.

Ze, Techno Trading Holland, zitten op industrieterrein Winkelerzand, Zandloper 10.

Contant betalen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.