Ga naar inhoud

Inkoopactie WheelWax/Rejex


sledgehammer

Aanbevolen berichten

***INKOOPACTIE VOOR DEELNAME GESLOTEN!!!***

Goed, ik heb verschillende fora afgezocht naar informatie over wielenwax. Hier enkele feitjes:

- WheelWax is geen wax, maar een polymeer.

- Op velgen GEEN autowax gebruiken. Door de hoge temperaturen smelt de wax op de wielen met nadelige gevolgen.

- Geen enkele wax weert remstof. Het zorgt er alleen voor dat de wielen met een groter gemak schoon te maken zijn. Water met wat shampoo of zeep is afdoende.

- Beter een wax dan helemaal niks.

- NOOIT een cleaner gebruiken op basis van zuur. Dit tast het wiel aan op langer termijn. Een cleaner zal ook een eventuele waxlaag verwijderen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wheelwax zou geen slecht product zijn, maar het had ook zo zijn nadelen. Op mijn zoektocht naar gelijkwaardige producten ben ik uitgekomen op REJEX. Dit product maakt gebruik van de zelfde technieken als WheelWax, is makkelijker te apliceren, en blijft langer werkzaam. Volgens vele Porsche bezitters absoluut onmisbaar. Dat zegt toch veel dacht ik zo. :banaan:

Een flesje van 500ml zal rond de €15,- gaan kosten, aan de deur afgeleverd. Hier valt weinig op af te dingen, dus het enigste voordeel zullen de gedeelde verzendkosten (USA) zijn.

officiële website

1599_.gif

Deelnemers:

SledgeHammer

Tobiastoeter

DJLeonardo

Rob

SuperDuper

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het poetsen bespaard dan ben ik van de partij.

Apart trouwens je opmerking over zuur in velgenreinigers, want de meeste die ik zie zijn op basis van (fosfor) zuur. Heb je een goeie tip voor een niet bijtende velgenreiniger?

ik gebruik altijd deze Is alkalisch (pH waarde is 9,5) Niet specifiek een velgenreiniger maar werkt erg goed. En ik kan er behoorlijk goedkoop aankomen :birthday:

Link naar reactie

Voor ontvetten heb je natuurlijk altijd een zuur nodig (lees verzepings getal, scheikunde van vroeger)........ het gaat er alleen om hoe sterk het zuur is, als het ok is voor je huid, zal het voor mijn velgen zeker wel kunnen :birthday:

Link naar reactie

Dat zeg ik ook, afwasmiddel bevat ook een (zwak, bijna base) zuur als werkend bestandsdeel, en daardoor prima geschikt als velgen reiniger.

Als er mensen geïnteresseerd zijn in de velgen reiniger, wil ik best een lijstje samestellen in de OP, mits Napoje hiermee instemt natuurlijk. :birthday:

Link naar reactie
Een velgenreiniger op basis van citrus. Die van Napoje lijkt mij prima.  :drank:

doet het bij mij echt goed en ik heb niet de makkelijkste wielen. Kan evt wel een inkoopsactie doen wat de fabrikant is een vriend van mij :upsidedown: maar het makkelijkst is tijdens een meeting want om dat nou op te gaan sturen dat maakt het flink duur. Ter vergelijk... ik koop een jerrycan geconcentreerd van 10L voor iets van 25€... prijzen van de triggers weet ik niet maar ga het wel even vragen.

Link naar reactie

Flessen deze middag in ontvangst genomen.

rejex4bz.jpg

Totale kosten:

5x Rejex = $12,50 x5 = $62,50

1x verzendkosten = $25,-

_____________________________ +

$87,50 = €73,70 /5 = €14,50 + eventuele verzendkosten naar forumlid (€5,50).

Woont een van jullie dicht bij elkaar? Wachten tot de volgende meeting kan natuurlijk ook. Jullie krijgen in de loop van de middag een PM met verdere informatie.

Link naar reactie

Oh, ik dacht dat ik terug gemaild had, maar dat moet in m'n slaap geweest zijn dan. :rolleyes:

Anyway: ik heb geen haast dus het mag friesland worden als je tenminste ook komt....

Maar als je d'r vanaf wil vind ik het ook goed hoor. Ik maak natuurliljk wel vast geld over.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.