Ga naar inhoud

Dagje Pro Drive


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Zeker leuk fimpke. Heb je ook een link naar een 'normaler' formaat Chris? Die van Google heeft hem weer in zijn eigen formaat en dan wil mijn mediacenter hem niet afspelen :D

Over de mensen boven die mij bijna van poging tot doodslag beschuldigen: hij gaat daar zelf staan. B) Als een keer de ABS zou uitvallen is hij wel het bokje denk ik. Ach risico van het vak. Als ie mijn schade maar betaald :D

Zoals ik al wel een beetje vreesde: de film van de kombaan doet hem geen recht. Net als met hoogtes, het echte effect is weg. Man, wat was dat ding steil. Al mijn losse zooi lag tegen de rechterflank aan...

nogmaals bedankt Chris voor het maken van dit leuke aandenken!

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 10 maanden later...

jeh zeer net filmpje .... moet ik ook zeker een keer doen met men Z3 ....

naja keer al in de praktijk gedaan welk niet afgelopen is zoals ik wilde....

ging door een bocht met nat weer en hoppaa achterkant breekt uit naar links en ik dus tegensturen en dus de bocht als het waren opvangen ....

ging goed was bijna recht maar toen zat daar ineens die vervelende putdeksel waardoor de rechtse achterwiel tractie verloor en dus met een rotzwiep naar rechts uitbrak wat resulteerde in de draaimolen .... zwaar klote voelde ik me toen .... niet het feit dat ie uitbrak maar gewoon dat ik hem al bijna recht had en door zon ***** putdeksel alles in duigen viel ....

geluk gehad dat de z3 origina nog redelijk hoog op zn bandjes staat en dus stuiterde ik mooi over de middenberm heen ... geen schade aan overgehouden anders dan een gekrenkte trots en klein krasje op men velg maargoed ...

de keren derop dat het gebeurde trok ik hem wel elke keer weer netjes recht ... hehe had geleerd van de keer der voor .... toen bleef ik zeg maar iets te veel powersliden met dat ding ;)

Link naar reactie

Heerlijk, al die oude en feitelijk al afgesloten topics... ;) Erg enthousiast typje, die Ferrie. Heb het vermoeden dat menig oud topic weer boven water gaat komen... Rustig aan, Ferrie, dan breekt het lijntje niet. :wave:

Link naar reactie
jeh zeer net filmpje .... moet ik ook zeker een keer doen met men Z3 ....

naja keer al in de praktijk gedaan welk niet afgelopen is zoals ik wilde....

ging door een bocht met nat weer en hoppaa achterkant breekt uit naar links en ik dus tegensturen en dus de bocht als het waren opvangen ....

ging goed was bijna recht maar toen zat daar ineens die vervelende putdeksel waardoor de rechtse achterwiel tractie verloor en dus met een rotzwiep naar rechts uitbrak wat resulteerde in de draaimolen .... zwaar klote voelde ik me toen .... niet het feit dat ie uitbrak maar gewoon dat ik hem al bijna recht had en door zon ***** putdeksel alles in duigen viel ....

geluk gehad dat de z3 origina nog redelijk hoog op zn bandjes staat en dus stuiterde ik mooi over de middenberm heen ... geen schade aan overgehouden anders dan een gekrenkte trots en klein krasje op men velg maargoed ...

de keren derop dat het gebeurde trok ik hem wel elke keer weer netjes recht ... hehe had geleerd van de keer der voor .... toen bleef ik zeg maar iets te veel powersliden met dat ding ;)

Ja de Z3 heeft mij onlangs ook al op een dergelijke manier "verrast". Hij brak helemaal uit. Er was bij mij geen putdeksel, dus kreeg ik hem weer keurig recht gelukkig. Al doende leert men! :wave: :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.