Ga naar inhoud

Speedtraps


Ivo

Aanbevolen berichten

Is dit wat?

Welke hardware wordt er ondersteund?

De SpeedTrap CD kunt u in de volgende systemen gebruiken:

Becker DTM (7802/7810/7813)

Becker DTM High Speed (7910/7913)

Becker Traffic Pro (except 7949)

Becker Traffic Pro High Speed (7820/7823/7825)

Becker Traffic Pro High Speed Limited Edition (7824)

Becker Indianapolis

Pioneer ANH-P10

Sony MEX-100NV

JVC KD-NX1R/KD-NX1RB

BELANGRIJK: De software loopt alleen met aktuele Becker/TeleAtlas 7.0 of

2.0 versies! en hoger

Het werkt niet op de software van Navtech, b.v. JVC/Navtech 7.0

of BMW/Navtech 7.0.

Hoe installeer ik de software?

Plaats de SpeedTraps 2005 Europe CD-Rom in uw navigatiesysteem. De

installatie zal vervolgens zelf starten, u hoeft niets te doen. Na enkele

seconden volgt u de instructies van het navigatiesysteem en plaats u de

originele navigatie-cd weer in het systeem.

Schakel de "snelheidslimiet"-functie niet uit!

Hoe nauwkeurig zijn de waarschuwingen?

We zijn continu bezig data aan te passen en toe te voegen, het is dusver

echter niet mogelijk geweest om elk punt exact te bepalen. Voor de Benelux

rekenen we op een nauwkeurigheid van 99%, voor Duitsland 95%, voor

Oostenrijk en Zwitserland 90%, voor France 90% en voor Italy 25%. Om onze

nauwkeurigheid te verhogen is uw hulp van harte welkom, kijk op de website

naar onze update-mogelijkheden of stuur een e-mail naar info@speedtraps.nl

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op zich klinkt het wel als aardige add-on. Heb toch meestal navigatie aan staan ivm TMC.

Eens kijken of het ergens vandaan te halen is...

ik heb misschien wel zo'n CD :rolleyes:

Link naar reactie
Op zich klinkt het wel als aardige add-on. Heb toch meestal navigatie aan staan ivm TMC.

Eens kijken of het ergens vandaan te halen is...

ik heb misschien wel zo'n CD :rolleyes:

-_- dat is misschien wel eens handig om te proberen dan met mijn Becker Indianapolis

:D

Link naar reactie

Waarom zou je betalen voor speedtrap info? Het gaat hier toch om vaste flitspalen?

Voor ons Navman-ding (ik vind het een pokkeding) zijn die gewoon gratis te downloaden hoor :D

Gisteren stuurde het ding me ook weer allerlei kanten op behalve de goeie. Weet je nog Super? :D en ik maar wijzen op dat ding zo van: "nee hoor, ik moet echt hier heen" en vervolgens een doodlopende weg inrijden -_- :rolleyes:

Link naar reactie
Waarom zou je betalen voor speedtrap info? Het gaat hier toch om vaste flitspalen?

Voor ons Navman-ding (ik vind het een pokkeding) zijn die gewoon gratis te downloaden hoor :D

Gisteren stuurde het ding me ook weer allerlei kanten op behalve de goeie. Weet je nog Super? :D en ik maar wijzen op dat ding zo van: "nee hoor, ik moet echt hier heen" en vervolgens een doodlopende weg inrijden -_- :rolleyes:

Terwijl wij allemaal stonden te wachten op de goeie baan, reed DJ doodleuk het industrie terrein op :D

Link naar reactie
Waarom zou je betalen voor speedtrap info? Het gaat hier toch om vaste flitspalen?

Voor ons Navman-ding (ik vind het een pokkeding) zijn die gewoon gratis te downloaden hoor :o

Gisteren stuurde het ding me ook weer allerlei kanten op behalve de goeie. Weet je nog Super?  <_< en ik maar wijzen op dat ding zo van: "nee hoor, ik moet echt hier heen" en vervolgens een doodlopende weg inrijden :muur:  ;)

Terwijl wij allemaal stonden te wachten op de goeie baan, reed DJ doodleuk het industrie terrein op <_<

gelukkig had ie wel de speedtraps voor die weg :D

Link naar reactie
Waarom zou je betalen voor speedtrap info? Het gaat hier toch om vaste flitspalen?

Voor ons Navman-ding (ik vind het een pokkeding) zijn die gewoon gratis te downloaden hoor <_<

Gisteren stuurde het ding me ook weer allerlei kanten op behalve de goeie. Weet je nog Super?  :D en ik maar wijzen op dat ding zo van: "nee hoor, ik moet echt hier heen" en vervolgens een doodlopende weg inrijden :o  :muur:

Terwijl wij allemaal stonden te wachten op de goeie baan, reed DJ doodleuk het industrie terrein op <_<

Was inderdaad wel grappig om te zien ja. Ik dacht nog, misschien gaat ie wat eten (was er geen MacD daar?).

Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat als iemand een apparaat/computer inschakeld, hij een deel van zijn brein uitschakeld.. ;) ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.