Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel Z3 Z4 cLUB


merlijn

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Om het seizoen 2006 op gezellige wijze te openen willen we jullie uitnodigen voor de aangeklede nieuwjaarsborrel van de Z3/Z4 Club:

· Wie Clubleden/ Forumleden met partner of introducé

· Wat Nieuwjaarsborrel in winterse sfeer

· Waar De Bergse Bossen te Driebergen

· Adres Traay 299, 3971 GM Driebergen, telefoon 0343-528150

· Route Kijk op http://www.debergsebossen.nl

· Wanneer 8 januari 2006

· Aanvang 15.00 uur ontvangst met warme choco of glühwein

· Sluiting 18:00 (geen diner)

· Opgave Via de website, http://www.bmwz3club.nl evenementen 2006

Op de website vindt u overigens ook de evenementenkalender voor 2006 alweer

Freude am Fahren

Merlijn

aangepast door Ivo
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Wij zijn er, maar dat wist je al :blush:

Om te kijken wie er nog meer is van het Forum.

Geplaatst:
Wij zijn er, maar dat wist je al ;)

Om te kijken wie er nog meer is van het Forum.

Ik tel al 4 auto's :D

5 auto's en ik weet dat de zesde niet ver weg is ;)

Geplaatst:

Als ik het goed lees komt Sander ook......... wordt weer een leuke mini meeting morgen ;)

Geplaatst:
Als ik het goed lees komt Sander ook......... wordt weer een leuke mini meeting morgen :o

Zie ik die mooie :muur: weer ;) kunnen we gelijk onderhandelen :schater::schater:

Geplaatst:

;) nou ben benieuwd hoor :muur:

Morgen ochtend eens de ZzZ weer op poetsen, ziet er niet uit <_<

Wat leuke pics schieten daar in het bos voor op de Year planners :o

Geplaatst:
;) nou ben benieuwd hoor :muur:

Morgen ochtend eens de ZzZ weer op poetsen, ziet er niet uit <_<

Wat leuke pics schieten daar in het bos voor op de Year planners :o

Ik heb daar de foto hier onder gemaakt namelijk toe ik daar met Merlijn was <_<

Geplaatst:

verbazingwekkend veel Z3's op de weg vandaag ;)

Geplaatst:

Het was weer een gezellige bijeenkomst, en weer super geregeld dank aan merlijn.

zeker leuk om bekende gezichten weer te zien en te spreken.

hier nog wat :m:

Zijn wel een beetje donker, het was ook zo gezellig dat ik het bijna vergeten was :blush:

13dq1.jpg

22ls.jpg

34tc.jpg

46ai.jpg

59qt.jpg

68sx.jpg

Geplaatst:

Mijn fotootjes................ was eigenlijk te druk met Gluhwein en biertjes :m:

en toen.............. was het te donker :blush:

borrel9dj.jpg

borrel12xa.jpg

Geplaatst:

Waren maar een paar ECHTE ROADSTERRIJDERS zie ik. :blush:

Geplaatst:

Eentje zelfs helemaal vanaf zuid Limburg helemaal open komen rijden de bikkels :blush:

Geplaatst:

Enne.......... een aardige hoeveelheid forum leden en toekomstige forum leden (morgen met een nieuwe ZzZ) ;)

Geplaatst:

Wat ik BTW het meest schokkende nieuws van dit prille jaar vind is dat Merlijn ingeblikt gaat rijden ;)

Geplaatst:
Enne.......... een aardige hoeveelheid forum leden en toekomstige forum leden (morgen met een nieuwe ZzZ) ;)

Welkom kokosnoot, met een frisse 1.8 :blush: :D

Geplaatst:
Waren maar een paar ECHTE ROADSTERRIJDERS zie ik. ;)

ik ben trots op je, Huub :schater:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.