Ga naar inhoud

Montage Hamann HT


Mr. Jones

Aanbevolen berichten

Kevlar vervormd ook :rolleyes:  Lijkt me sterk dat het van kevlar is btw, eerder carbon- kunstof mix....... (ook carbon vervormd) :lol:

Aan het gewicht te oordelen is het eerder doodordinair polyester. Iig geen carbon. Het gekke is dat, als je er op klopt of tikt, het een beetje metalig/blikkerig klinkt. Vandaar dat veel mensen denken dat het van metaal is denk ik.

Kevlar zou kunnen maar kan ERG slecht tegen zonlicht Alhoewel de lak wel afsealed is het toch aan nooit helemaal lichtdicht lijkt me.

Mylar zou ook nog kunnen, is iets minder sterk dan kevlar en iets goedkoper.Kevlar is extreem duur, net als carbon.

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op de Hamann site, staat dat ze van Fiberglass zijn. Vervormd dat ook?

HAMANN  HARDTOP

Hardtop in Speedster - Look mit

beheizbarer Heckscheibe

In Fiberglass

Dachinnenhimmel schwarz lackiert

Für Fahrzeuge ohne Original BMW Überrollsystem

! Andere Optik, leichte Ausbuchtung Dachoberteil !

Link naar reactie
Op de Hamann site, staat dat ze van Fiberglass zijn. Vervormd dat ook?
HAMANN  HARDTOP

Hardtop in Speedster - Look mit

beheizbarer Heckscheibe

In Fiberglass

Dachinnenhimmel schwarz lackiert

Für Fahrzeuge ohne Original BMW Überrollsystem

! Andere Optik, leichte Ausbuchtung Dachoberteil !

Dat klopt heb ik al eens gemeld: fiberglas en op speciale bestelling zijn er ook in Carbon gemaakt, echter peperduur :lol:

Denk echter niet dat het aan de HT ligt. Gewoon de raamstijlen ff nameten tov van elkaar ;)

Link naar reactie

Men excuses Michel & Pierre, heb nl. nogal een hectisch aantal dagen achter de rug en moet eerlijk toegeven dat het ook een beetje uit men gedachte gegaan is. Ik ga er morgen direkt werk van maken en deze jullie versturen.

Ga morgen trouwens nog eens die HT proberen maar eerst eens die Zzz van mij opmeten en zien of het niet aan de wagen ligt... Duim voor me. :blink:

Link naar reactie

Vandaag HT gespoten! :lol:

afbeelding097a7ak.jpg

afbeelding1027al.jpg

Had een tijd geleden een Hamann voorbumper op de kop weten te tikken, heb die er ook op gezet.

afbeelding101a7us.jpg

@ Mr. Jones

Bedankt voor de handleiding! Ik ga me nu ook bezig houden met het juist bevestigen van de HT.

Had nog een vraagje aan je. Hoe heb je die adapterhuls gemaakt?

Hamann%20HT%20Bevestiging%20Bestuurderskant%20#3.jpg

Link naar reactie

Thanx Rob

Ja ik snap wat je bedoelt.

Ik vind m de ene moment wel mooi, en de andere moment iets te veel "tftf2is.jpg" gehalte hebben.

Ben d'r nog niet helemaal over uit.

Ik zie ook dat het op de foto heel erg anders overkomt.

IRL is ie toch minder opvallend.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.