Ga naar inhoud

Winter foto wedstrijd


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Aangezien het nu overal lijkt te sneeuwen en een paar mensen al mooie foto's hebben gepost van hun besneeuwde Z, lijkt het me leuk om een foto wedstrijdje te organiseren. Met misschien wel een leuk prijsje (moeten we dan nog maar even bedenken :D )

De winnaar wordt bepaald door een poll waarin iedereen mag stemmen :m:

Dus mensen, post uw beste winterse foto's!

En laat a.u.b het gebruikelijke icon_blahblah.gifoha.gif achterwege zodat het een mooi schoon topicje blijft met fijne plaatjes ;)

Ik geef vast een voorZetje:

dsc00254s9yn.jpg

dsc00253s4gp.jpg

dsc00260s5fx.jpg

dsc00259s0hs.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
  • Administrator

Een paar jaar terug ben ik in februari ooit op zomerbanden naar Winterberg gereden. Er lag genoeg sneeuw, de wegen waren mooi schoon, dus dat ging prima... Totdat we 's avonds uit het restaurant kwamen en het toch wel aardig hard begon te sneeuwen... De volgende ochtend lag er ongeveer 10-15 cm. Het hoofdschuddende gebaar van een Duitser die afkeurend naar mijn bandentype stond te kijken, zal ik nooit meer vergeten :schater: . Aangezien we even onder Winterberg zaten en we eigenlijk van plan waren om de bult op richting Winterberg te rijden, hebben we toch maar besloten om dat niet te doen :rolleyes: . We hebben toen, zonder ook maar 1 minuut op ski's te hebben gestaan, de terugweg na 1 overnachting maar weer aangevangen. Mijn toenmalige vriendin vond dat ook niet echt grappig. Ik haar ook niet, dus dat was snel :thumbup: .

:thumbup::thumbup:

Foto zal ik eens opzoeken, heb er nog wel een paar.

Link naar reactie

Sorry sorry sorry; Off Topic...

Een paar jaar terug ben ik in februari ooit op zomerbanden naar Winterberg gereden.... De volgende ochtend lag er ongeveer 10-15 cm.. Aangezien we even onder Winterberg zaten en we eigenlijk van plan waren om de bult op richting Winterberg te rijden, hebben we toch maar besloten om dat niet te doen :rolleyes:

Mietje... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.