Ga naar inhoud

Wie gaan er nu slippen


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga met je mee. Ik heb nog niet gebeld voor een afspraak, maar ze hadden beloofd dat ze ons samen zouden plannen. Dus als wij onderling ff contact houden dan komt het wel goed, denk ik.

Ik wil eigenlijk wel zo spoedig mogelijk, zolang ik m'n oude banden nog heb :rolleyes:

Link naar reactie
meedoen is zonde geld als je geen abo hebt genomen. Ik hoefde dat hele blad niet (ik heb al een ander blad) maar het was MET blad goedkoper dan zonder blad.

slippen MET blad = 85 euro

slippen ZONDER blad 165 euro

De abo geld nog tot 1 december

kijk

Das inderdaad zonde. Maar als je op korte termijn wilt gaan dan zou ik voor de mensen die er nu zijn gewoon een afspraak maken. Als ik me nu opgeef dan duurt het nog wel even voordat alles rond is.

Ik kom wel kijken (lelijkstad is vlakbij)! Ik maak wel een paar actiefoto's!

Link naar reactie
meedoen is zonde geld als je geen abo hebt genomen. Ik hoefde dat hele blad niet (ik heb al een ander blad) maar het was MET blad goedkoper dan zonder blad.

slippen MET blad = 85 euro

slippen ZONDER blad 165 euro

De abo geld nog tot 1 december

kijk

Das inderdaad zonde. Maar als je op korte termijn wilt gaan dan zou ik voor de mensen die er nu zijn gewoon een afspraak maken. Als ik me nu opgeef dan duurt het nog wel even voordat alles rond is.

Ik kom wel kijken (lelijkstad is vlakbij)! Ik maak wel een paar actiefoto's!

Idem....... onder het genot van een bak koffie zullen we jullie capriolen aanschouwen :rolleyes:

Link naar reactie
Ik ga met je mee. Ik heb nog niet gebeld voor een afspraak, maar ze hadden beloofd dat ze ons samen zouden plannen. Dus als wij onderling ff contact houden dan komt het wel goed, denk ik.

Ik wil eigenlijk wel zo spoedig mogelijk, zolang ik m'n oude banden nog heb :rolleyes:

Is niet zo erg om dit met nieuwe banden te doen hoor. Als je uberhaupt met je eigen auto mag.

Deze slipbanen zijn haast geen belasting op je rubber. :huh:

Link naar reactie
nu zondag in Rotselaar (in België  :blink: ) slipcursus door instructeurs van BMW gegeven met de eigen wagen.

Ik zal er ook slippen  :lol:  ^_^

Kan je mij eens laten hoe je dit kan afspreken ?

Ik heb er namelijk via iemand anders ook al van gehoord en het lijkt een prima cursus te zijn.

En Rotselaar is niet zo ver af voor mij...

Link naar reactie

net terug van de "powerslide op brede baan" - cursus. Wegens omstandigheden anderhalf uur te laat aangekomen... maar jongens wat een fun!!!

Heb slechts een kort filmpje van bedenkelijke kwaliteit (zonder z's omdat we in de andere groep zaten en we waren aan 't filmen he)

30mb

http://users.telenet.be/AcousticSolution/v...d/drift1311.avi

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Zijn er nog meer mensen die op Vrijdag 6 jan gaan? Er is namelijk ook een mogelijkheid om gebruik te maken van de 'last minute' aanbiedingen van prodrive. Een week voor de datum kan je de nog vrije plaatsen met korting boeken (€ 125,- ipv € 165).

Ik zou het abbo en de curus voor sinterklaas krijgen, maar die eikels van TopGear zeggen op de site dat het tot 1 december kon, maar dat is niet waar. Half november was de aanbieding al ingetrokken, en dus greep vrouwlief ernaast.

Ik vind het nog steeds wel leuk om te doen, en dan het liefst met een groepje Z3s. Voor de vrijdag 6 zijn er nog diverse plaatsen over, maar anders kunnen we meeliften op een andere datum.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.