Ga naar inhoud

Welke Velgen moet DJL onder z'n Z hangen?


DJLeonardo

welke zijn het mooist  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. welke zijn het mooist

    • De Snitzels (van Pierre)
      11
    • Rial Daytona
      11


Aanbevolen berichten

Nou ...ik zat daar dus ook mee Marc. Maar stel je nou voor dat je een scheikunde knobbel hebt en je werkt voor het Fraunhofer Institut. Je wil de ontdekking van je werkgever uitproberen. (dat zal toch moeten in het kader van het onderzoek) Dan is het natuurlijk voor de hand liggend om dat op een, voor jou, leuke manier te doen. Ik kan me voorstellen als zo'n gast dan een autohobby heeft, dat de link snel gelegd is. Of de vriend van.....

Maareh....

Gaan d'r nog mensen stemmen? Of moet ik toch nog zelf kiezen? :drank:

Link naar reactie
  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

misschien gewoon style 42 replica in 18" ? mooier dan rial IMHO

BMW%20DREAMWEAVER.jpg

Ben ik het mee eens. Als die te krijgen zouden zijn voor Z3. Helaas zijn deze voor 5 en 7 serie dus met lage ET waarde (20 geloof ik) dus vallen ze buiten de wielkasten achter. ;)

Als ik style 18 (m'n huidige velgen) in 18" zou kunnen krijgen had ik had ook gedaan.

Helaas pndakaas.

Rob: anders ruilen we gewoon :D

Heb jij je zwarte 2.8 en ik m'n snizels! iedereen blij toch? :drank:

ze bestaan dus wel voor de Z3 in 18" alleen ff in europa zoeken

http://www.pelicanparts.com/catalog/shopca..._WHEELS_pg5.htm

misschien hier: (et 40... weet niet of ie past en of het wat is)

http://www.tuning-world.nl/artikelomschrij...hp?id=TWW000203

DJ,

Om het je makkelijker ;) te maken zou ik zou voor deze kiezen. :D Zeker weten. Heb zelf ook belangstelling in deze velgen. :sleepy: :foto: Trouwens weet iemand of er replica's van TYPE 78 velgen te krijgen zijn. ;) :(

Link naar reactie

Tja, niet makkelijker dus. Ik begin langzaamaan een beetje van m'n kruisspaak geloof te vallen.... Op de 1 of andere manier vind ik het niet meer zo mooi als eerst. :sleepy:

Ik vind inderdaad m'n eigen velgen nog steeds het allemooist, maar te klein. Daar heb ik dan ook nog nooit een replica van gezien. :drank:

Link naar reactie

Met m`n ASA`s geen problemen boven de 200 hoor, alle velgen worden wel getest hoor, zijn er geschikt voor, ze hebben ook een goedkeuring van BBS dus.

Al dat gedoe over die dure merken, we bulken niet allemaal van het geld, vindt de asa gewoon mooi en ze voldoen prima, zou er geen duurdere voor willen hebben.

I rest my case. :drank:

Link naar reactie

Neuh volgens mij maakt ASA echt geen rommel hoor. Ik ben geen expert ofzo, maar toch.... Ook al is het japanse namaak, in Japan rijden toch ook auto's die boven de 200 gaan? Bovendien zou ik dat nooit doen, hoewel.... :sleepy:

Anyway, ik vraag me zowieso af wat er dan minder aan zou zijn? Ze zijn toch niet krom ofzo? of onregelmatig?

Waarschijnlijk zwaarder, of misschien laat de lak eerder los.. weet het niet. Wie het weet mag het zeggen :drank:

Link naar reactie

Vaak zijn ze wat zwaarder dan de originele, ach we zijn geen coureurs die afhankelijk zijn van het totale gewicht van de auto om ons geld te verdienen.

Verf kwaliteit, ja er wordt gezegd dat het minder is, ik weet het niet, ik heb ook originele gezien die er niet meer uitzagen door verfchips dus.............. hangt er denk gewoon van af hoe je rijdt en er mee omgaat.

Zoals Tony zegt, we hebben niet allemaal een geldboom en dan is de replica alternatief goed genoeg. Het gaat je tenslotte om de look (meestal).

Enne dat geleuter over Jap Crap, is de grootste onzin, daar komen auto's die makkelijk ver over de 200 kunnen rijden en ook 0-100 tijden van onder de 6 seconden hebben, zullen de aftermarket velgen van de replica bedrijfjes heus wel aan kunnen, lijkt me.

Zoals met veel replica's, je hebt er goed, minder goed en slecht, aan jou om uit te zoeken wat je precies zoekt.

Link naar reactie

Splutterycar op het engelstalig Z-forum heeft een onafhankelijk garage.

Als je die z'n verhalen hoort over verongelukte wagens met verbrijzelde replica's dan denk je wel eens na.

http://www.z4um.com/viewtopic.php?t=10449

Een respectabele velg hoeft niet superduur te zijn, kijk maar naar de Rial Daytona's.

Link naar reactie

Laten we niet in de val terecht komen van "wat is een replca".....

De Rial Daytona kun je ook een replica noemen van de bekende BBS velg ;)

Ik geloof niet zonder meer dat replica slecht is... Simpel stukje statistiek er op los latend....... er zijn meer replica)s op de weg dan originele velgen, dus de kans dat er bij een ongeval een replica velg onder de auto zit is ook groter.......je begrijpt natuurlijk al waar ik naar toe ga. ;)

Zoals ik eerder zei, onder de replica fabrikanten heb je ook verschillende kwaliteiten, daar moet je naar kijken , niet alleen maar naar de prijs....

Link naar reactie

Als je die z'n verhalen hoort over verongelukte wagens met verbrijzelde replica's dan denk je wel eens na.

Zou dat dan door de velgen komen ???

Denk eerder dat de coureur nog wat moet leren dan ;)

Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken hoor met je ASA's -_-

Ik vind trouwens die stijl 125 steeds mooier worden. Misschien wordt het tijd voor een nieuwe poll ;)

Zijn o.a. Z4 velgen. ik snap alleen niet wat dat B) teken d'r doet? Er staat bij vanaf 2003 Toen was er toch nog geen Z4 :D ?

Ook niet voor de e46 :m:

kijk

Link naar reactie
IMG_0009.JPG'

IMG_0010.JPG

dit lijkt me ook wel jouw smaak  B)

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=16918

errug mooie felgen :lol: maar ja kosten ook nog gebruikt 1900 euries :foto:

en 19 inch ??

Al heb je de type velg gevonden DJL ga je dan nog een topic openen met de vraag van wat moet ik nemen 18 of 19 inch of toch maar 17 inch :blink: :foto: :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.