Ga naar inhoud

Welke Velgen moet DJL onder z'n Z hangen?


DJLeonardo

welke zijn het mooist  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. welke zijn het mooist

    • De Snitzels (van Pierre)
      11
    • Rial Daytona
      11


Aanbevolen berichten

Gewoon eibach pro kit nemen, alleen maar veren, merk je qua comfort bijna geen verschil, is ie alleen een stuk lager B)

En dan loop ik aan de grond zoals Superduper :rolleyes:

Nee, dan wacht ik nog wel even.

Wat bied men e.v. voor een B) onderstel?

Denk het niet, kalabassie heeft onlangs bij mij in de buurt ook de eibachs monteren laten en is perfekt, twijfel nog altijd of Superduper wel de goede veren heeft gekregen. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Denk het niet, kalabassie heeft onlangs bij mij in de buurt ook de eibachs monteren laten en is perfekt, twijfel nog altijd of Superduper wel de goede veren heeft gekregen. ;)

En hoeveel lager is ie nu geworden?

:rolleyes: B) ;) B)

Het is echt belangrijk voor mij. Ik kan echt niet lager dan 1, hooogstens 2 cm gaan

Link naar reactie
Eibach veren zullen je lager brengen B)

Zou je zoveel moeite willen doen voor een 10mm verlagen? Dan hou je toch liever je geld in je zak en ga je voor mooie velgen ;)

Die velgen die komen er wel. Dat is het niet. Maar je kan nog zo mooie velgen hebben, als ie te hoog op z'n wielen staat is het ook geen pan.... :rolleyes:

Link naar reactie
Waarom geen ASA zoals ik ze heb  :blink:

Hele goede velgen, niet duur en gemaakt met licentie van BBS dus net echt :lol:

asawielen5ff.png

Sluit me volledig aan met jou :D

Heb namelijk dezelfde en ik vind deze stijl van velgen het beste passen onder een Z3. BTW : ik heb dus voor de Rial's gestemd...

Maar, zoals TT al aanhaalt, ASA is een goedkopere versie van BBS en dan kan je nog iets besteden aan een andere ophanging ^_^

Toch blijf ik voor de rest van mijn uitrusting trouw aan Schnitzer. Edoch, zoals reeds aangehaald, iedere would be tuning e36 is uitgerust met deze versie van Schnitzer velgen...

Vandaar de edele look van BBS (pardon, ASA Licensed by BBS) :D

Link naar reactie
Waarom geen ASA zoals ik ze heb  :lol:

Hele goede velgen, niet duur en gemaakt met licentie van BBS dus net echt ^_^

asawielen5ff.png

Sluit me volledig aan met jou :D

Heb namelijk dezelfde en ik vind deze stijl van velgen het beste passen onder een Z3. BTW : ik heb dus voor de Rial's gestemd...

Maar, zoals TT al aanhaalt, ASA is een goedkopere versie van BBS en dan kan je nog iets besteden aan een andere ophanging :D

Toch blijf ik voor de rest van mijn uitrusting trouw aan Schnitzer. Edoch, zoals reeds aangehaald, iedere would be tuning e36 is uitgerust met deze versie van Schnitzer velgen...

Vandaar de edele look van BBS (pardon, ASA Licensed by BBS) :D

Sorry, maar nu moet mijn Schnitzer hart toch ff spreken:

ASA: goedkope namaak eendelige BBS uit spleetogenland die er tweedelig uitzien Worden in alle steken gemaakt, nu al en binnenkort op iedere golf opel lada enz te zien :blink:

Schnitzer een van de TOP Duitse tuners die topprodukten verkopen tegen ja ook topprijzen exclusief voor BMW maar daardoor wel superexclusief en zeker niet op iedere e36 te zien alleen op de echte mooie. Trouwens de ZZZ heet officieel e36/7, past dus precies :D

Link naar reactie

Uiteindelijk gaat het er om wat mooi is. Helaas kan iets wat mooi is een associatie oproepen met iets wat minder mooi is. Ik heb die BBS/Rial/Asa -achtige kruisspaak velgen inmiddels op verschrikkelijk foute opgepimpte E46's gezien :blink: woaah, wat lelijk! Ziet er verschikkelijk patserig uit. Dat is dus zo'n associatie. Helaas geld ook hetzelfde voor Schnitzer. Maar ja, dan kan je dus niks meer..... Ik legde de keus voor aan een vriend van mij en die zei dat hij die boutjes helemaal niks vond :lol: Maar ja, dat vind ik dus nou juist zo tof (mits het echt 2-delige velgen zijn)

Helaas zijn de Asa's niet meerdeling.

Link naar reactie
misschien gewoon style 42 replica in 18" ? mooier dan rial IMHO

BMW%20DREAMWEAVER.jpg

Ben ik het mee eens. Als die te krijgen zouden zijn voor Z3. Helaas zijn deze voor 5 en 7 serie dus met lage ET waarde (20 geloof ik) dus vallen ze buiten de wielkasten achter. :lol:

Als ik style 18 (m'n huidige velgen) in 18" zou kunnen krijgen had ik had ook gedaan.

Helaas pndakaas.

Rob: anders ruilen we gewoon ^_^

Heb jij je zwarte 2.8 en ik m'n snizels! iedereen blij toch? :blink:

ze bestaan dus wel voor de Z3 in 18" alleen ff in europa zoeken

http://www.pelicanparts.com/catalog/shopca..._WHEELS_pg5.htm

misschien hier: (et 40... weet niet of ie past en of het wat is)

http://www.tuning-world.nl/artikelomschrij...hp?id=TWW000203

Link naar reactie

Oke en het gaat nog steeds over velgen........

Kevlar lijkt me niet, je kunt er doorheen kijken :lol:

Hebben we hier een materiaal deskundige in het forum???

Misschien dat Aad een collega bij TNO heeft die dit zou weten????

Het moet wel enorm sterk zijn gezien de spanningen die op een velg komen ^_^ Misschien een idee om er een hardtop van te maken....... :blink:

Link naar reactie

Lijkt me niet dat dat exotisch gesinterd aluminium het materiaal van die velg is, hoor.... Denk niet dat die velg dan nog enigzins betaalbaar is. materiaal van de velg lijkt me gewoon 15mm dik polycarbonaat ofzoiets, is ook immens sterk, en veel goedkoper. Maar uhm hoe krijg je die velg van binnen schoon? :drank:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.