Ga naar inhoud

Welke Velgen moet DJL onder z'n Z hangen?


DJLeonardo

welke zijn het mooist  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. welke zijn het mooist

    • De Snitzels (van Pierre)
      11
    • Rial Daytona
      11


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het liefst wil ik niet verlagen en dan dus een iets groter totaal, zodat de wielkasten beter gevuld zijn. Kost me iets vermogen (5 of 6 procent grotere afrolomvang) maar ik ga 'm toch nog tunen.

Hier moet je ook al een betere keuZe maken DeeJee :D

Als je toch aan het 'velgen' bent en je wilt het goed doen [en dat wil je] dan Zul je toch ook iets aan je vering moeten doen. Anders heb je gewoon té veel ruimte over tussen band en wielkast.

Ik stoor me bij mij ook aan dit gegeven.

En als je dan toch 'tureluur' bent en andermans mening op prijs stelt dan Zeg ik:

Laat dat PK-tunen even voor wat het is, je hebt al Zo'n snelle car.

Geef dan wat meer uit voor jouwn absolute droomvelg en dito band en doe iets aan de vering.

Je hebt volkomen gelijk dat het kieZen moeilijk is.

Maar als AC-SchnitZer freak kan ik je maar een velg aanbevelen....... ;)

Zéker geZien de prijs waarvoor je Ze kunt krijgen. :)

Link naar reactie

Oeps....dubbele post.

Ik kwam even niet door op het forum.

Ik was al bang dat ik met mijn 'agent' grapje geweigerd werd hier :D

Link naar reactie

Zit je natuurlijk niet op te wachten, maar er zijn ook zoveel mooie velgen voor zoveel verschillende smaken.

Zo vind ik de OZ Superturismo een hele mooie oz_supertour_gt_ci3_l.jpg en de Breyton Magic Racing ook zeer mooi

brey_magic_race_ci3_l.jpg

Maar goed, zoveel smaken, zoveel verschillen. :D

Link naar reactie
misschien gewoon style 42 replica in 18" ? mooier dan rial IMHO

BMW%20DREAMWEAVER.jpg

Ben ik het mee eens. Als die te krijgen zouden zijn voor Z3. Helaas zijn deze voor 5 en 7 serie dus met lage ET waarde (20 geloof ik) dus vallen ze buiten de wielkasten achter. :lol:

Als ik style 18 (m'n huidige velgen) in 18" zou kunnen krijgen had ik had ook gedaan.

Helaas pndakaas.

Rob: anders ruilen we gewoon :lol:

Heb jij je zwarte 2.8 en ik m'n snizels! iedereen blij toch? ;)

Link naar reactie
Als je toch aan het 'velgen' bent en je wilt het goed doen [en dat wil je] dan Zul je toch ook iets aan je vering moeten doen. Anders heb je gewoon té veel ruimte over tussen band en wielkast.

Ik stoor me bij mij ook aan dit gegeven.

.........

Geef dan wat meer uit voor jouwn absolute droomvelg en dito band en doe iets aan de vering.

Zedri toch.... :lol:

ten eerste heb jij zo'n beetje de mooiste Z van het land. D'r is bij jou helemaal niks mis met de afstand tussen de band en de wielkast. Op dit moment staat jouw Z op mijn computer als bureaublad ingesteld, dus..... ;) (als d'r bij mij andere velgen opzitten komt er een nieuwe fotosessie en dan ga je d'r weer af ;) dan is die van mij weer het mooist)

Op zich heb je wel gelijk hoor. Ik zou ook wel iets willen verlagen. Maar HOE dan? :lol:

Ik ga niet m'n complete :m: onderstel vervangen voor een Eibach. En gewoon verlagings veren is ook geen optie want VEELS te laag. Dan doe ik er in A'dam 2 keer zo lang over met al die drempels. Dus:

hoogstens 1 a 1,5 cm lager kan. Maar niet met veren want die bestaan niet.

Er is geopperd om het met andere veerschotels voor, en veren met adjuster achter, te doen. Maar ik ben een beetje bang dat de rijkwaliteit minder wordt. Door van die lapmiddeltjes te gebruiken.

Of denkt er hier iemand dat het beter is om m'n :m: onderstel te verkopen en dan een Eibach of H&R set aan te schaffen? :huh: Ik vind dat zo duur! Of wat levert zo'n :m: onderstel op eigenlijk?

Link naar reactie
Praat eens met CXL, zijn set rijdt erg goed, stevig en toch nog comfortabel, weet het uit rijervaring in CXL z`n auto.

Dan kan je de hoogte zelf regelen. ;)

Ja , ik weet hoe Chris z'n auto rijdt. Best hard eigelijk. Kan het zijn dat H&R wat soepeler is? Dat lees ik op een andere forum.....

Link naar reactie
H&R is juist harder in alle gevallen :lol:

Heb juist voor de Eibach gekozen omdat die van de sportonderstellen nog het meest comfortabel is......

Ah, ok. Is er een soepelere variant van de jouwe eigenlijk? ;)

volledige Eibach Pro
is er een andere dan van Eibach?
Link naar reactie
H&R is juist harder in alle gevallen :lol:

Heb juist voor de Eibach gekozen omdat die van de sportonderstellen nog het meest comfortabel is......

Ah, ok. Is er een soepelere variant van de jouwe eigenlijk? ;)

Wellicht, ik heb me slechts verdiept in ophangingen stugger en beter dan de standaard //M onderstel. :lol:

Eibach

Link naar reactie
Wat zou jij er voor geven als je het zocht?? Paar honderd eurootjes....... niet te veel ;)

Als ik het wist, vroeg ik het niet he :rolleyes:

Nee, ik weet niet precies wat een compleet onderstel kost. Heb het een keer op ebay zien staan maar weet niet meer wat het had opgeleverd :huh: Weet wel dat ik nog dacht: sow, das duur! :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.