Ga naar inhoud

M veren


Gast Gast_sander

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt me iets voor Anja;haar Z3 kan wel wat verlaging gebruiken. ;)

haha, ik ben nog niet zover hoor

eerst wat simpelere dingen toevoegen cq. vervangen :D

De G zeker :P

Link naar reactie
Gast Gast_sander
Lijkt me iets voor Anja;haar Z3 kan wel wat verlaging gebruiken. ;)

haha, ik ben nog niet zover hoor

eerst wat simpelere dingen toevoegen cq. vervangen :D

De G zeker :P

setje M veren 100,-- euri

sander

Link naar reactie

Ja,dat dacht ik voorheen ook toen ik nog met Bilstein veren reed;ben ik toch na 2 jaar van teruggekomen... :D

En Anja,ben erg benieuwd wat je dan zoal wil/gaat veranderen aan je ZZZ?! ;)

Link naar reactie

Waarbij ik nog wil toevoegen dat ik wel sportdempers heb,dus ik weet niet hoe een volledig M onderstel rijdt...maar met het huidige ''compromis'' ben ik tevreden.

Link naar reactie
Op een circuit gelden andere specificaties;voor dagelijks gebruik is een compromis noodzakelijk zoals ik door schade en schande heb bemerkt,helaas. :D

Tja...... daarvoor heb ik een andere auto......... ;)

Vor het dagelijkse gebruik is de ZzZ totaal niet een praktische wagen. Al helemaal niet de R, de QP wel weer.

Link naar reactie
Vor het dagelijkse gebruik is de ZzZ totaal niet een praktische wagen. Al helemaal niet de R

Zolang je geen kinderen hebt...geen enkel probleem hoor.

Heerlijk snel in de stad, alleen niet zo zuinig, maar ja wel elke dag plezier i.p.v. alleen in het weekend ;)

Link naar reactie
Vor het dagelijkse gebruik is de ZzZ totaal niet een praktische wagen. Al helemaal niet de R

Zolang je geen kinderen hebt...geen enkel probleem hoor.

Heerlijk snel in de stad, alleen niet zo zuinig, maar ja wel elke dag plezier i.p.v. alleen in het weekend :D

En je zou al niet teveel boodschappen moeten doen......... :blush: (eigenlijk zo gek nog niet ;) )

Link naar reactie

Wat dat betreft heeft Mark helemaal gelijk, Chris, denk ik.... Ik denk dat ik met jouw onderstel wel naar m'n werk kom hoor, maar als ik een langer stukje ga rijden is ie misschien toch wat te stug voor het comfortabele.

Het :D onderstel is, boven verwachting, heel comfortabel. Maar als je je Z als een raceauto ziet ... neen, dan niet. Maar ja, dan kun je ook stellen dat ie een achtervleugel, voorvleugel, en een 10 cylinder motor mist... ;)

Link naar reactie

Ik heb misschien het geluk beide goed uitgeprobeerd te hebben. De standaard M onderstel voldoet prima (ik heb nooit anders beweerd), maar is niet wat ik zocht en ik vond het nogal teleurstellend inzake "het sportieve". Vandaar.... zoals met alles ieder voor zich...... mij hoef je niet te proberen te overtuigen dat het M onderstel zo geweldig is, ik ben een andere mening toegedaan ;)

Opmerkingen over achtervleugels, voorvleugels en 10 cylinders daar buiten gelaten, niet relevant ... :D

Link naar reactie
Ik heb misschien het geluk beide goed uitgeprobeerd te hebben. De standaard M onderstel voldoet prima (ik heb nooit anders beweerd), maar is niet wat ik zocht en ik vond het nogal teleurstellend inzake "het sportieve". Vandaar.... zoals met alles ieder voor zich...... mij hoef je niet te proberen te overtuigen dat het M onderstel zo geweldig is, ik ben een andere mening toegedaan ;)

Opmerkingen over achtervleugels, voorvleugels en 10 cylinders daar buiten gelaten, niet relevant ... :blush:

Rustig maar Chris, ik probeer je niet te overtuigen :muur: Maar d'r zijn ook andere mensen die dit lezen en die misschien wat hebben aan onze mening. Vandaar, en verder maak ik nu eenmaal graag grapjes over 10 cylinders, sorry, 'k zal het nooooooooit meer doen :D

Link naar reactie

En ik vind de Z3 juist zéér praktisch voor dagelijks gebruik;lekker compact met inparkeren en ik heb nog nooit een auto gehad waar ik zoveel ruimte had om kleine dingetjes weg te leggen,m.n. de ruime bak achter de stoelen zit bij mij meestal stampvol,dus gelukkig geen losslingerende rotzooi in de auto.

Hij stuurt scherp maar toch licht,zit lekker en leder is ook gemakkelijk te reinigen;allemaal zaken die je gaat waarderen als je dagelijks in een auto zit.

Al mijn boodschappen passen gemakkelijk in de 'boot' en voor die ene keer per jaar dat je iets groots moet vervoeren leen ik wel van iemand een auto.

Kortom:mits geen kinderen zie ik geen enkele reden om NIET dagelijks in je Z3 te rijden! ;)

Link naar reactie
Ja,dat dacht ik voorheen ook toen ik nog met Bilstein veren reed;ben ik toch na 2 jaar van teruggekomen... :party:

En Anja,ben erg benieuwd wat je dan zoal wil/gaat veranderen aan je ZZZ?! :banaan:

Geen idee wat ik allemaal wil veranderen, maar...

het gaat in elk geval starten met alu pedalen ;-)) lekker klein beginnen, he

verder denk ik dat ik graag andere lampen wil

binnenspiegel

rolbeugels en windscherm

armsteun

navigatie

kortere antenne

velgen

;)

maar goed, een voor een

heeft geen haast

maar bovenstaand wat mij betreft wel allemaal voor het eventueel verlagen vd ZZZ.

Link naar reactie
En ik vind de Z3 juist zéér praktisch voor dagelijks gebruik;lekker compact met inparkeren en ik heb nog nooit een auto gehad waar ik zoveel ruimte had om kleine dingetjes weg te leggen,m.n. de ruime bak achter de stoelen zit bij mij meestal stampvol,dus gelukkig geen losslingerende rotzooi in de auto.

Hij stuurt scherp maar toch licht,zit lekker en leder is ook gemakkelijk te reinigen;allemaal zaken die je gaat waarderen als je dagelijks in een auto zit.

Al mijn boodschappen passen gemakkelijk in de 'boot' en voor die ene keer per jaar dat je iets groots moet vervoeren leen ik wel van iemand een auto.

Kortom:mits geen kinderen zie ik geen enkele reden om NIET dagelijks in je Z3 te rijden! :banaan:

helemaal mee eens! ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.