Ga naar inhoud

Lustrum BMW Z3 Z4 Club Nederland


merlijn

Aanbevolen berichten

Beste Z3/Z4 vrienden,

Om het lustrumjaar 2005 op een feestelijke en vooral sportieve wijze af te sluiten willen we jullie uitnodigen voor een spectaculaire lustrumdag op 20 november:

· Wie Clubleden met 1 introducé

· Wat Lustrum actiedag

· Waar Motodrome New Seven Hills te Berghem (Oss)

· Wanneer 20 november 2006

· Aanvang 10.00 uur

· Kleding Vrijetijdskleding, stevige schoenen of laarzen

· Kosten Eigen bijdrage clubleden ? 50,- pp

· Opgave Via de website, klik hier

Om alvast enthousiast te worden een tipje van de sluier:

· Ontvangst met koffie en gebak (we hebben immers iets te vieren)

· Indeling in teams

· Zelf rijden in jeeps, quads en op mountainbikes

· Tourtocht Z?s

· Verkiezing mooiste Z3 en Z4 (dat wordt poetsen dus...)

· Stevige lunch en een feestelijk dinerbuffet (inbegrepen in de prijs)

Mocht het nodig zijn dan kun je op het circuit gebruik maken van douches. Wil je een eerste indruk van het circuit kijk dan op: www.motoractiondays.nl

Niet clubleden (Z3-forum-rijders, Z-rijders van zusterclubs als AC-Vlaanderen en BMW Club Nederland) zijn ook welkom, echter hiervoor bedragen de deelnamekosten ? 110,- pp)

Opgave via de site, indien je ingeschreven hebt maar zonder tijdige afmelding niet aanwezig bent, zijn we genoodzaakt de gemaakte kosten in rekening te brengen.

Het bestuur van de club kan best wat extra hulp gebruiken. Bent u lid van de club en wilt u binnen het bestuur een handje helpen? Meldt u dan aan via info@bmwz3club.nl. De club is er immers voor en door leden. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

BMW Z3-Z4 Club Nederland

Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

€ 220,00 met z'n tweeën; ik vind het nogal wat...

Meetings zijn leuk, maar dit is me ff wat teveel van 't goeie. Niet geschikt voor studenten, dus :blush:

yup, ik knap daar ook op af :D

Link naar reactie

Ik ben geen student met navenant inkomen (vergeet € 110,00 p.p. dan maar), en heb een inkomen waar je mij niet over hoort klagen. Toch ik blijf zeggen dat ik € 220,00 voor 2 personen (ik zou het leuk vinden met z'n tweeën) een hoog bedrag vind voor een dag met wat rijden, lunch en diner. Wil niet zeuren, maar in guldens wordt het misschien nog wat duidelijker: da's ruim 480 gulden. Met alle respect, maar ik heb het er niet voor over. Uiteraard wens ik degenen die gaan heel veel plezier!

Link naar reactie

In de uitnodiging staat per abuis 2006, ten onrechte, het betreft 2005.

Ivo thanks voor de aanvulling.

We zijn onbewust van de hoogte van het bedrag, we willen het in ieder geval onder de aandacht brengen en openstellen voor deelname van Z3/Z4 rijders

Merlijn

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.