Ga naar inhoud

Pulsader bij de Z3


Andre

Aanbevolen berichten

Wie kan me vertellen waar de pulsader van de km-teller zich bevind in de Z (facelift) dit ivm inbouw VDO Dayton ms5000.

En iemand ook nog een idee voor het scherm, ik ben geen gatenmaker in dashboard.

Rob jij hebt volgens mij dezelfde hoe heb jij het scherm gemonteerd en waar zit je cd module?

Groet André

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ruilen?................ dan ben je gelijk van alle inbouw problemen af :D

Wij hebben namelijk ook met hetzelfde gezeten, we wilden het dashbord niet slopen....... dan valt je keus snel op de geintegreerde systemen.

Ben benieuwd hoe je dit gaat opossen, want de opties mat bevestigingen aan de ventilatieroosters vind ik IMHO een beetje "cheapy" overkomen. (misschien doordat ik alleen de cheapy systemen gezien heb)

Link naar reactie
ps moet ik de puls dus gewoon in de radiostekker zoeken?

precies, de originele BMW radio gebruikt de puls voor het snelheidsafhankelijke volume :)

mijn becker gebruikt die puls voor en de snelheidbepaling en volume. Het schijnt ook aan te raden om te kijken of er een acheruitrijsensor aangesloten moet worden.

ook handig: http://www.navigatiehelpsite.nl en voor jou: http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/view...wforum.php?f=21

Klopt er is ook een ader die op de achteruitrijschakelaar/sensor aangesloten dient te worden.

André

Link naar reactie
Ruilen?................ dan ben je gelijk van alle inbouw problemen af :(

Heej Chris bedoeld je echt ruilen of?

Je was toch benieuwd naar hoe ik het scherm ging inbouwen, nou ik probeerde de kabelboom alvst van de kofferbak(je) naar voren te krijgen en toen was ik er al klaar mee, je moet de hele zooi onderhand eruit halen wil je er een beetje bij kunnen.

Ik ben maar gestopt, of het kwam door de zaterdagavond maar ik heb al geen zin meer, dus mocht je nog een navi weten met klapscherm of tom tom go, ik houd me aanbevolen en dan heb ik nog een VDO in de aanbieding.

Groet André

Link naar reactie
Ruilen?................ dan ben je gelijk van alle inbouw problemen af :(

Heej Chris bedoeld je echt ruilen of?

Je was toch benieuwd naar hoe ik het scherm ging inbouwen, nou ik probeerde de kabelboom alvst van de kofferbak(je) naar voren te krijgen en toen was ik er al klaar mee, je moet de hele zooi onderhand eruit halen wil je er een beetje bij kunnen.

Ik ben maar gestopt, of het kwam door de zaterdagavond maar ik heb al geen zin meer, dus mocht je nog een navi weten met klapscherm of tom tom go, ik houd me aanbevolen en dan heb ik nog een VDO in de aanbieding.

Groet André

Andre,

Neem even contact op met Fred de Ruijter van MDP en vertel dat je van mij af komt.

Leg hem je probleem voor en kijk of hij met iets op de proppen komt, wellicht heeft hij wel iets leuks voor je liggen.... :D

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hij heeft voor verschillende kennissen one-on-one leuke deals gemaakt namelijk.

wellicht heeft hij zelfs voor de VDO een mooie oplossing liggen :guitar:

Heej Chris deze had je nog tegoed :party:

Update inbouw navigatie MS5000

VERKOCHT!!!!!!

Wat een gek............

Link naar reactie
:rolleyes: :foto: :rolleyes: ..... Als ie je adres maar niet heeft :huh::schater::schater: en wat is het uiteindelijk geworden????

Nog niks ik had al een tomtom go en denk dat ik er nog maar een bij neem, vaak moeten Martine en ik allebei weg met de auto voor het werk dus dan is het makkelijk er 2 te hebben.

Die VDO is mooi maar hij wordt per jaar meer niet gebruikt dan wel, en dan zit je toch met die beugel/plaats waar het scherm dient te zitten en dat vond ik niet zo.

Dus weg ermee, nog 150 meer voor gevangen dus dat maakt het weer minder erg.

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.