Ga naar inhoud

Meet & Greet


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Ik vind het zoals altijd prima, weet niet of roodkapje tijd heeft om er `s middags al bij te zijn.

Maak `s avonds wel een lekkere pan spaghetti en dan `s avonds lekker weg naar Boney M, jullie kunnen dan blijven pitten als je wilt, wil het dan wel ff vantevoren weten ivm inkopen ;)

Link naar reactie
Ik vind het zoals altijd prima, weet niet of roodkapje tijd heeft om er `s middags al bij te zijn.

Maak `s avonds wel een lekkere pan spaghetti en dan `s avonds lekker weg naar Boney M, jullie kunnen dan blijven pitten als je wilt, wil het dan wel ff vantevoren weten ivm inkopen  B)

We proberen 's middags ook al te komen moeten een paar dingen regelen.

is wel zo leuk kunnen we met chris en yvonne oprijden.Bolt.gif

en is het nog licht om wat ;) te maken.

als het defintief is hoor je het :D

Link naar reactie

Tobiastoeter...... als alles ok gaat komen we dus met z'n 4-en in de middag...Moeten nog tijden afspreken... Wellicht is het beter als wij ook blijven 's nachts, na wat borrels niet echt handig terugrijden ;)

Link naar reactie
Tobiastoeter...... als alles ok gaat komen we dus met z'n 4-en in de middag...Moeten nog tijden afspreken... Wellicht is het beter als wij ook blijven 's nachts, na wat borrels niet echt handig terugrijden :smart:

Bij deze chris, een en ander geregeld dus we kunnen zaterdag 'smiddags naar jullie toe komen om daarna richting tobiastoeter te gaan.

Hoe laat komt het beste uit ? ik kan v.a. 15:00 bij mij wegrijden drive.gif

Link naar reactie

ok, ik bel je morgen nog even op chris, trouwens :smart: dat we kunnen blijven pitten bij tony :m:

nou bij deze tony wil ik graag van je gastvrijheid gebruik maken om ook te blijven :lmao: is beter want na een feest nog 2 uur naar huis rijden is ook niet alles. kunnen we tenminste echt feesten :huh: ;)

daar bel ik ook nog over .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.