Ga naar inhoud

Overboden.....


Marc Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goddamn net overboden bij een set rolbeugels, niets aan te doen, maar toen ik keek door WIE ik overboden ben..... <_< maakt t extra zuur :blush::huh:

http://offer.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?View...item=8004812665

Op 21:16:14 heeft BB voor de zekerheid verhoogd met automatisch bieden, wist 'ie eigenlijk al dat 'ie ze had, omdat jij niet automatisch bood. Automatisch bieden kan wel eens slim zijn, met name als je in de laatste minuut bezig bent, zoals hier het geval was.

Link naar reactie
Ach, je hebt hem in ieder geval weer een hele euro uit de zak geklopt.

Moet je later eens op de site kijken voor hoeveel ze weg gaan. Grote kans dat dezelfde foto er ook nog bijstaat.

Volgende keer beter!!

Met een beetje beleid en enige durf had Marc de rolbeugels wél "gewonnen". Ik baal als een stekker als het gaat om een paar euro, waar dat niet nodig is, als je het spelletje op ebay kent.

Link naar reactie
Met een beetje beleid en enige durf had Marc de rolbeugels wél "gewonnen". Ik baal als een stekker als het gaat om een paar euro, waar dat niet nodig is, als je het spelletje op ebay kent.

hoezo dan? vraag ik me af :blink: . Ik geef een kleine minuut voor afloop (om de prijs nog een beetje te drukken) pas mijn max. bod. Dat was 132,- ,meer wou ik er niet voor geven. Braat of wie dan ook biedt daar overheen, misschien had die wel 200,- als max. ingegeven. Je kan dus niet weten of als mijn max. bijvoorbeeld 140,- was geweest ik ze wél had gehad, want dan had braat automatisch 141,- gegeven ervan uitgaande dat ie bv. 200 als max. had... Of begrijp ik nu iets niet goed? ;) :lmao:

Link naar reactie

Marc,

Dat weet je inderdaad niet...

Daarom wordt er soms zoveel geboden, omdat iemand dus inderdaad een absurd maximaal bod heeft ingegeven zodat hij het artikel altijd heeft tegen wat voor prijs dan ook...

Zo werkt Ebay nou eenmaal en is voor sommige verkopers dus erg lucratief...

Maar goed, er zijn hier vast wel meer mensen die hun koop- en verkooptalenten even zullen neerpennen...

Link naar reactie

Had laatst een item verloren op € 1 cent, krijg ik de volgende dag een mail van de verkoper met een herkansing, mocht het artikel hebben voor mijn maximale bod.

Nu zeg ik je, wordt er meegeboden om de prijs op te drijven of niet ;)

Link naar reactie
Marc,

Dat weet je inderdaad niet...

Daarom wordt er soms zoveel geboden, omdat iemand dus inderdaad een absurd maximaal bod heeft ingegeven zodat hij het artikel altijd heeft tegen wat voor prijs dan ook...

Zo werkt Ebay nou eenmaal en is voor sommige verkopers dus erg lucratief...

Maar goed, er zijn hier vast wel meer mensen die hun koop- en verkooptalenten even zullen neerpennen...

Ja, kwestie van tevoren goed nadenken over wat je maximaal wil bieden en dat ingeven op het laatste moment. Laat je vooral niet verleiden dan alsnog hoger te bieden want dan heb je je voorwerk niet goed verricht :spam:

Link naar reactie

Misschien wel een hele domme vraag, maar wat maakt het uit wanneer je je maximale bod plaatst als je automatisch laat bieden? Win je het, dan win je het voor maximaal je maximale bod, anders niet... dan is het product dus gewoon te duur voor je geworden, al is het een euro over je maximale bod gegaan.

Ik ben dan ook maar een ebay newbie.

Link naar reactie

Tja, kun je ook niet-automatisch bieden dan? :spam: Nog nooit op gelet eigenlijk. Ik wacht meestal op het laatst, en geef dan m'n maximale bedrag in, wordt het hoger: pech (zoals ook bij de rolbeugels) Dan is het me te duur, dus....

Al die biedings taktieken, beetje flauwekul. Op het laatse moment jouw max. bedrag ingeven lijkt mij het meest logisch, of heeft er iemand hier nog speciale taktieken? -_-

Link naar reactie

Tacktieken??? idd allemaal onzin lijkt me.. ik wacht ook niet tot het laatste moment. ls er iets wat ik zou willen hebben, vul ik gelijk mijn maximum bod in, gaat het er overheen.........jammer dan :spam:

Je maximale bedrag is toch je maximale bedrag, ongeacht wanneer je het invult?

Link naar reactie

Precies, en elke keer dat er geboden wordt ga jij er zelf overheen tot aan het maximaal bod. Wanneer deelnemer 1 op €40,- staat en zijn maximaal bod is €50,-, en jij komt met een maximaal bod van €70,- dan

- verschijnt eerst zijn maximaal bod in beeld van €50,-

- Dan vult EBAY voor jou automatisch een bod in van €51,-

Op het volgende moet wel even goed gelet worden. Er stond in de artikelbeschrijving: Versand innerhalb Deutschland. Wanneer jij in de config een Nederlands lever-adres hebt staan ben je niet in staat om te bieden. :spam: En in de laatste 5 seconden van een veiling kan dat best lastig zijn.

Link naar reactie
Tacktieken??? idd allemaal onzin lijkt me.. ik wacht ook niet tot het laatste moment. ls er iets wat ik zou willen hebben, vul ik gelijk mijn maximum bod in, gaat het er overheen.........jammer dan :spam:

Je maximale bedrag is toch je maximale bedrag, ongeacht wanneer je het invult?

Klopt Chris, ga lekker zo door. -_-

Daarom win ik nu nog vaker veilingen voor redelijke prijzen en haak voortijdig af bij te dure spullen :schater:

Link naar reactie
Op het volgende moet wel even goed gelet worden. Er stond in de artikelbeschrijving: Versand innerhalb Deutschland. Wanneer jij in de config een Nederlands lever-adres hebt staan ben je niet in staat om te bieden. :spam: En in de laatste 5 seconden van een veiling kan dat best lastig zijn.

Nooit gemerkt, ondanks mijn NL adres -_-

Link naar reactie

and you're point is???

Zoals ik al eerder zei, ik ben niet zo thuis in het ebay bieden (er zullen hier ongetwijfeld genieën zijn), als wat ik zeg zo vermakelijk is neem ik aan dat ik iets fout doe.

Vandaar dus mijn vraag een aantal posts terug.

Link naar reactie

Snap Pierre's tactiek ook niet helemaal, maar bieden op het laatste moment geeft toch mijn voorkeur. Als er voortijdig een bod gedaan wordt, kunnen andere bieders nog steeds hun eigen bod in overweging nemen en eventueel hoger inzetten.

Wanneer je op het laatste moment biedt, ontneem je ze die kans, ze kunnen niet nog eens hoger gaan inzetten.

Maar de grootste factor is toch wel geluk denk ik. Bijvoorbeeld die spoiler van mij was niet te vinden wanneer je het zoekwoord "Z3" of "spoiler bmw" ingaf. Daarnaast kon de spoiler alleen maar afgehaald worden. Daarmee haakt er ook nog eens groot publiek af.

Link naar reactie
Snap Pierre's tactiek ook niet helemaal, maar bieden op het laatste moment geeft toch mijn voorkeur. Als er voortijdig een bod gedaan wordt, kunnen andere bieders nog steeds hun eigen bod in overweging nemen en eventueel hoger inzetten.

Wanneer je op het laatste moment biedt, ontneem je ze die kans, ze kunnen niet nog eens hoger gaan inzetten.

Maar de grootste factor is toch wel geluk denk ik. Bijvoorbeeld die spoiler van mij was niet te vinden wanneer je het zoekwoord "Z3" of "spoiler bmw" ingaf. Daarnaast kon de spoiler alleen maar afgehaald worden. Daarmee haakt er ook nog eens groot publiek af.

Sledge, jij hebt het alweer gesnapt, als je dan op het laatste moment ook je nog hoogste bod ingeeft kun je het voor deze prijs bijna niet meer verliezen, tenzij iemand (met dezelfde strategie) een hoger automatisch bod heeft ingegeven, en dan was het uiteindelijk toch te duur.

Win win situatie :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.