Ga naar inhoud

Binnenhemel Roadster


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

die dingen zijn toch gewoon alleen stof? vind €300,- best wel een belachelijk bedrag voor zoiets. Als we er nu eens een laten zien aan een naaiatelier en kijken wat ze dan gaan kosten?

Je moet alleen even iets verzinnen om de (schuimachtige) stof tegen de baleinen te krijgen. D'r zitten een soort klemmende halve buizen over de hele breedte. Je zou het misschien met een plastic buis kunnen doen op de juiste dikte en die in de lengte door zagen, zodat je een u vormig ding krijgt. Je zou ook iets met klitteband kunnen doen.

Sorry Rdeknegt :birthday:

Link naar reactie
Heb jij hem al gemonteerd djl? zoniet zou je hem eens kunnen nameten?

Was eigenlijk niet van plan 'm te monteren voor de lente. Dus de liefhebber mag 'm van mij lenen om als voorbeeld te geven aan een naaialtelier. Als ze ook met softtops overweg kunnen mogen ze dan gelijk een klittenband maken aan de voorkant want daar schijnt niks te ziten (moet je die dan echt tussen je kap en de voorruit klemmen? Rob? (of iemand anders met een BMW binnenhemel) Dan geef ik gelijk m'n softtop mee, kunnen ze passen of het klopt.

Link naar reactie
Misschien eens aan cabriocare voorleggen voor de hard 'n softopdag?

Zeker een idee......... Misschien leen ik hem wel van je DJ... ga ik eens kijken of de binnenhemel eventueel van leer te maken is :rolleyes:

Btw... de Poolse leerboys, heb ik hun website niet meer van, nieuwe laptop, mijn zoon is aan het zoeken of hun email adres nog te vinden is.

Link naar reactie
Misschien eens aan cabriocare voorleggen voor de hard 'n softopdag?

sjaaah, maar dan gaat ie d'r bij mij juist op dus dan is het te laat.

Lijkt me ook niet de goedkoopste oplossing en bovendien willen zij denk ik liever hun kant en klare spulletjes verkopen. Ik denk dat je meer kans maakt bij zo'n turks atelier.

Link naar reactie
Misschien eens aan cabriocare voorleggen voor de hard 'n softopdag?

Zeker een idee......... Misschien leen ik hem wel van je DJ... ga ik eens kijken of de binnenhemel eventueel van leer te maken is :rolleyes:

Btw... de Poolse leerboys, heb ik hun website niet meer van, nieuwe laptop, mijn zoon is aan het zoeken of hun email adres nog te vinden is.

Nou, ik werd ff afgeleid (werk) en je bent me voor. Ik wilde net vragen hoe het met die Polen stond om voor te stellen het bij hun neer te leggen.

Uiteraard wil ik 'm dan ook van leer... :huh: Dus.....

Ik hoop dat je zoon nog wat vind. Ik sta echt te popelen met dat leer. Laatst een paar nederlandse bedrijven een offerte laten maken.

5000 euro :unsure: ;)

Link naar reactie
Heb jij hem al gemonteerd djl? zoniet zou je hem eens kunnen nameten?

Was eigenlijk niet van plan 'm te monteren voor de lente. Dus de liefhebber mag 'm van mij lenen om als voorbeeld te geven aan een naaialtelier. Als ze ook met softtops overweg kunnen mogen ze dan gelijk een klittenband maken aan de voorkant want daar schijnt niks te ziten (moet je die dan echt tussen je kap en de voorruit klemmen? Rob? (of iemand anders met een BMW binnenhemel) Dan geef ik gelijk m'n softtop mee, kunnen ze passen of het klopt.

Er is zelfklevend klittenband in de handel hoor :unsure:

Wil hier wel eens vragen bij een stofferderij, misschien is er wat te regelen als we er meer bestellen, moet ik de binnenhemel wel ff hebben natuurlijk, om ff te kijken hoe het precies zit, heb nog nooit zo`n ding gezien van dichtbij, en hoe hij bij het achterraam vastzit :rolleyes:

Link naar reactie

Heren, wat een geklungel nou. Aan alles voor de ZZZ wordt geld uitgegeven en nu mag een binnenhemel niets kosten? Gaan we nu aan de slag met zelfgenaaide stofjes, klitteband en plastic buisjes??? :rolleyes::schater:

Link naar reactie
Heren, wat een geklungel nou. Aan alles voor de ZZZ wordt geld uitgegeven en nu mag een binnenhemel niets kosten? Gaan we nu aan de slag met zelfgenaaide stofjes, klitteband en plastic buisjes??? :rolleyes::schater:

We zijn hier aan het "tunen" Rob ;) Dat betekent dat het BETER moet worden dan origineel.

Althans dat is mijn streven. Dus als er LEREN binnehemels gemaakt gaan worden ben ik van de partij B)

Link naar reactie
Dus als er LEREN binnehemels gemaakt gaan worden ben ik van de partij

Dacht zelf aan kunstleer, lijkt op echt, droogt niet uit en is super flexibel en lang niet zo duur als leer, wil het natuurlijk wel vragen voor de liefhebber, er zit bij ons een (k)leermakerij waar ze leren jassen enzo maken en repareren, daar zullen ze dus wel leer hebben :rolleyes:

Link naar reactie

Dus.......DJ.. Als je de binnenhemel tzt ter beschikking wilt stellen, laat ik er een patroon van maken zodat dit weer door een naai atelier van leer gemaakt kan worden. :rolleyes:

Het bekledings project loopt ook al uit de hand B)

Link naar reactie
Dus.......DJ.. Als je de binnenhemel tzt ter beschikking wilt stellen, laat ik er een patroon van maken zodat dit weer door een naai atelier van leer gemaakt kan worden. :rolleyes:

Het bekledings project loopt ook al uit de hand :huh:

kan je meerdere opties vragen aub? dus ook wat ie in stof zou kosten?

Link naar reactie
Dus.......DJ.. Als je de binnenhemel tzt ter beschikking wilt stellen, laat ik er een patroon van maken zodat dit weer door een naai atelier van leer gemaakt kan worden. :rolleyes:

Het bekledings project loopt ook al uit de hand :huh:

Dat is prima. Ik ben benieuwd wat ze gaan kosten. Het lijkt me ook dat dit project bijtijds opgestart moet worden voordat we allemaal in maart/april de HT eraf gaan halen.

Nog iets kunnen vinden van die leerboys? Iets van een naam onthouden misschien? dan kunnen we ook ff goegelen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.