Ga naar inhoud

Binnenhemel Roadster


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wel de inkoopaktie doen met die binnenhemels, dus aanmelden jongens en meisjes (hebben we die ook al) dan ga ik de dealer lastig vallen,

Prijs is normaal bij BMW ca 327 euro.

Alternatief is de binnenhemel die www.auco.de levert, ook in andere kleuren dan in zwart, materiaal is velours: http://www.auco.de/artikel/details/176.jpg

Hier een fotootje: 176.jpg

Prijs normaal 305 euro!!

groeten,

Pierre

PS DE nieuwere types hebben de binnenhemel al!!

Link naar reactie

Ik ben afhankelijk van de prijs een van de gegadigde Z3 uit 96. Ben benieuwd wat je voor elkaar kunt krijgen. Prima initiatief.

Groeten Chris

c.verbeek8@chello.nl

Link naar reactie

Ik heb geen idee wat het verschil is tussen beiden, behalve de prijs dan zoals je zegt. Als het verschil niet te gek groot is, liever origineel.

Vraagje:" monteer" je zo'n hemel makkelijk zelf, of moet je dat beter laten doen.

Groeten Chris

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Pierre, een leuke Duitse dealer wil ook niet meewerken? Misschien heb je dat al geprobeerd, maar anders ..... je weet nooit B)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 11 maanden later...
Als ze het lawaai binnen naar beneden brengen heb ik wel interesse, vind dit toch wel een van de grootste nadelen van deze auto, zeker als je met een bijrijder zit <_<

Ik kan uit ervaring melding dat het lawaai inderdaad gedempt wordt.

Ik heb een originele BMW hemel, en die is tussen de stijlen voorzien van een soort watten laag van een centimeter of twee dik.

Ook de accoustiek in de auto is een stuk beter. (voor de audiofielen onder ons)

(en het ziet er gewoon mooi uit natuurlijk)

De hemel die ik heb is overigens niet zo eenvoudig te monteren.

Link naar reactie
Als ze het lawaai binnen naar beneden brengen heb ik wel interesse, vind dit toch wel een van de grootste nadelen van deze auto, zeker als je met een bijrijder zit  :m:

Ik kan uit ervaring melding dat het lawaai inderdaad gedempt wordt.

Ik heb een originele BMW hemel, en die is tussen de stijlen voorzien van een soort watten laag van een centimeter of twee dik.

Ook de accoustiek in de auto is een stuk beter. (voor de audiofielen onder ons)

(en het ziet er gewoon mooi uit natuurlijk)

De hemel die ik heb is overigens niet zo eenvoudig te monteren.

Maar heb je ooit met een hardtop gereden? Om te weten hoe de geluidsabsobtie van de softtop met binnenhemel zich verhoudt to die van de hardtop ;) Misschien kunnen we op de klusdag even vergelijken? <_<

Link naar reactie
Als ze het lawaai binnen naar beneden brengen heb ik wel interesse, vind dit toch wel een van de grootste nadelen van deze auto, zeker als je met een bijrijder zit  :m:

Ik kan uit ervaring melding dat het lawaai inderdaad gedempt wordt.

Ik heb een originele BMW hemel, en die is tussen de stijlen voorzien van een soort watten laag van een centimeter of twee dik.

Ook de accoustiek in de auto is een stuk beter. (voor de audiofielen onder ons)

(en het ziet er gewoon mooi uit natuurlijk)

De hemel die ik heb is overigens niet zo eenvoudig te monteren.

Maar heb je ooit met een hardtop gereden? Om te weten hoe de geluidsabsobtie van de softtop met binnenhemel zich verhoudt to die van de hardtop ;) Misschien kunnen we op de klusdag even vergelijken? <_<

Ik heb ook die wattenhemel. Geen centje pijn, geen lawaai.

Ik heb ook een HT. Het verschil tussen die twee is minimaal.

Link naar reactie

Is dat echt zo? wow, dat klinkt veelbelovend. Ik moet zeggen dat ik juist altijd met hardtop rij vanwege het lawaai. Maar dat hoeft dus eigenlijk niet... *zucht* dit forum kost ZOOO veel geld.

dan ook maar de binnenhemel aanschaffen.... <_<

Link naar reactie
Is dat echt zo? wow, dat klinkt veelbelovend. Ik moet zeggen dat ik juist altijd met hardtop rij vanwege het lawaai. Maar dat hoeft dus eigenlijk niet... *zucht* dit forum kost ZOOO veel geld.

dan ook maar de binnenhemel aanschaffen.... <_<

Probeer het wél eerst zelf uit, het blijft natuurlijk een mening, een subjectief verhaal.

Link naar reactie

Ik heb opzich wel interesse, zeker "ïf the price is right". Het kost al zoveel!

Als er kwalitatief weinig tot geen verschil is zou ik wel voor de Auco deal willen gaan aangezien er dan meer keus is uit kleuren..... zwart is maar zwart he?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.