Ga naar inhoud

Binnenhemel Roadster

Ivo
 Share

Aanbevolen berichten

Pierre,

Deze ruimte is voor jou! (kopieer ff je post uit de andere topic) :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik wel de inkoopaktie doen met die binnenhemels, dus aanmelden jongens en meisjes (hebben we die ook al) dan ga ik de dealer lastig vallen,

Prijs is normaal bij BMW ca 327 euro.

Alternatief is de binnenhemel die www.auco.de levert, ook in andere kleuren dan in zwart, materiaal is velours: http://www.auco.de/artikel/details/176.jpg

Hier een fotootje: 176.jpg

Prijs normaal 305 euro!!

groeten,

Pierre

PS DE nieuwere types hebben de binnenhemel al!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afhankelijk van de prijs een van de gegadigde Z3 uit 96. Ben benieuwd wat je voor elkaar kunt krijgen. Prima initiatief.

Groeten Chris

c.verbeek8@chello.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat het verschil is tussen beiden, behalve de prijs dan zoals je zegt. Als het verschil niet te gek groot is, liever origineel.

Vraagje:" monteer" je zo'n hemel makkelijk zelf, of moet je dat beter laten doen.

Groeten Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Bij Auco krijg ik vanaf 5 stuks 10% korting!!

BMW Nederland (heeft iemand van jullie hier een betere ingang???) doet er niet aan mee, morgen eens de prijzen in Duitsland navragen!!

groet,

Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pierre, een leuke Duitse dealer wil ook niet meewerken? Misschien heb je dat al geprobeerd, maar anders ..... je weet nooit B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland zijn volgens mij sowieso de prijzen lager, maandag ga ik bij de Duitse dealer langs, morgen hebben ze gesloten notabene op de Tag der Arbeit!! B)

groet,

Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier komen de prijzen:

Bij BMW (Duitsland) 306 euro

Bij Auco (bij minimaal) 5 stuks 275 euro

Wie mag ik voor welke binnenhemel noteren??????????????????????? :lmao:

groeten,

Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 months later...

Schrijf mij maar in voor een originele BMW binnenhemel als dat nog kan.

Groetjes,

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 11 months later...

Ik twijfel nog. Ik wil het wel maar heb ook andere uitgaven te doen. Laat anders even weten als je gaat bestellen.

Die dingen helpen toch juist tegen het lawaai? Of is er ook een ander doel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het lawaai binnen naar beneden brengen heb ik wel interesse, vind dit toch wel een van de grootste nadelen van deze auto, zeker als je met een bijrijder zit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het lawaai binnen naar beneden brengen heb ik wel interesse, vind dit toch wel een van de grootste nadelen van deze auto, zeker als je met een bijrijder zit <_<

Ik kan uit ervaring melding dat het lawaai inderdaad gedempt wordt.

Ik heb een originele BMW hemel, en die is tussen de stijlen voorzien van een soort watten laag van een centimeter of twee dik.

Ook de accoustiek in de auto is een stuk beter. (voor de audiofielen onder ons)

(en het ziet er gewoon mooi uit natuurlijk)

De hemel die ik heb is overigens niet zo eenvoudig te monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het lawaai binnen naar beneden brengen heb ik wel interesse, vind dit toch wel een van de grootste nadelen van deze auto, zeker als je met een bijrijder zit  :m:

Ik heb een originele BMW hemel, en die is tussen de stijlen voorzien van een soort watten laag van een centimeter of twee dik.

Maar heb je ooit met een hardtop gereden? Om te weten hoe de geluidsabsobtie van de softtop met binnenhemel zich verhoudt to die van de hardtop ;) Misschien kunnen we op de klusdag even vergelijken? <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het lawaai binnen naar beneden brengen heb ik wel interesse, vind dit toch wel een van de grootste nadelen van deze auto, zeker als je met een bijrijder zit  :m:

Maar heb je ooit met een hardtop gereden? Om te weten hoe de geluidsabsobtie van de softtop met binnenhemel zich verhoudt to die van de hardtop ;) Misschien kunnen we op de klusdag even vergelijken? <_<

Ik heb ook die wattenhemel. Geen centje pijn, geen lawaai.

Ik heb ook een HT. Het verschil tussen die twee is minimaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat echt zo? wow, dat klinkt veelbelovend. Ik moet zeggen dat ik juist altijd met hardtop rij vanwege het lawaai. Maar dat hoeft dus eigenlijk niet... *zucht* dit forum kost ZOOO veel geld.

dan ook maar de binnenhemel aanschaffen.... <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat echt zo? wow, dat klinkt veelbelovend. Ik moet zeggen dat ik juist altijd met hardtop rij vanwege het lawaai. Maar dat hoeft dus eigenlijk niet... *zucht* dit forum kost ZOOO veel geld.

dan ook maar de binnenhemel aanschaffen.... <_<

Probeer het wél eerst zelf uit, het blijft natuurlijk een mening, een subjectief verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog steeds in de markt voor een originele!

Hoeveel geinteresseerden zijn daar nu voor?

Ik denk dat we na een jaar de knoop eens door moeten hakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb opzich wel interesse, zeker "ïf the price is right". Het kost al zoveel!

Als er kwalitatief weinig tot geen verschil is zou ik wel voor de Auco deal willen gaan aangezien er dan meer keus is uit kleuren..... zwart is maar zwart he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor degene die het best isoleert tegen geluid. De kleur maakt me niet zoveel uit. Zwart of Beige. Ik denk dat zwart het mooist is. Dus mij maakt het niet uit waar er bestelt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Share