Ga naar inhoud

Binnenhemel Roadster


Ivo

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hi, ik heb wel interesse voor bestelling volgende lente.

btw, wanneer je de kap plat gooit met binnenhemel, gaat die dan nog helemaal netjes open zodat de afdekking er over heen kan?

gr rob

Link naar reactie
Mannen, ik zie af van bestelling via het forum.

Dit gaat me nu werkelijk te lang duren.

Tja... Is dat niet eigen aan een gezamenlijke inkoop? Het duurt en het duurt... En we hebben specifieke vragen.... en we willen zeker zijn dat we echte korting hebben, etc. etc. etc. Uiteindelijk heeft niemand iets!

Ik begrijp je helemaal! Is ook niets voor mij. Als je wat wilt: zelf kopen. Wanneer jij dat wil. Kost misschien een paar euro's meer, maar je hebt het voor elkaar...!

Link naar reactie
Ik begrijp het, ik had dat ding ook allang willen kopen. Maar de zomer is nu toch wel overduidelijk voorbij :D DUs heb voor m'n geld even andere prioriteiten

Je gaat dus weer met de hardtop rijden :huh:

Link naar reactie
Ik begrijp het, ik had dat ding ook allang willen kopen. Maar de zomer is nu toch wel overduidelijk voorbij :lol: DUs heb voor m'n geld even andere prioriteiten

Je gaat dus weer met de hardtop rijden :banaan:

Ja, dat DOE ik al. Ik ben eigenlijk ook een coupé :drank:

De hardtop gaat er bij wijze van hoge uitzondering vanaf Huub...... ;) ;)

Link naar reactie
Ik begrijp het, ik had dat ding ook allang willen kopen. Maar de zomer is nu toch wel overduidelijk voorbij :lol: DUs heb voor m'n geld even andere prioriteiten

Je gaat dus weer met de hardtop rijden :banaan:

Ja, dat DOE ik al. Ik ben eigenlijk ook een coupé :drank:

De hardtop gaat er bij wijze van hoge uitzondering vanaf Huub...... ;) ;)

iig totdat ik een nieuwe cabriokap met binnenhemel heb..... ;) Dan ben ik weer roadster. ;)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ben net terug van vakantie met zzz in Ierland, rijdt fantastich maar geluid met kap op zou wel iets minder mogen zijn op snelweg. Maakt niet uit of je 100 of 170 rijdt, geruis, vooral van achteren blijft irritant.

Dus.... zijn er al genoeg gegadigden voor de binnenhemels?

gr rob

Link naar reactie

laatste post was dus van mij, had mij aangemeld, ben verander plotseling in een guest, altijd beter dan een ghost ;)

rob

Link naar reactie

Ik denk dat we in februari/maart weer eens gaan kijken wie er nog wil. Ik denk dat wij 2-en dan de eerste 2 kandidaten zijn, misschien Pierre tegen die tijd ook weer. Misschien dan nog 2 nieuwe kandidaten en dan hebben we genoeg voor de Auco binnenhemel.

Link naar reactie

DJ, laten we hopen dat we nog 2 zzz rijders vinden. Mij kun je in ieder geval op de lijst zetten.

gr rob

Link naar reactie
  • 4 weken later...

die dingen zijn toch gewoon alleen stof? vind €300,- best wel een belachelijk bedrag voor zoiets. Als we er nu eens een laten zien aan een naaiatelier en kijken wat ze dan gaan kosten?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.