Ga naar inhoud

Z3 forum in Belgie

navigator

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

%7Boption%7DC:\Documents and Settings\frank\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Z3 sept.05 016.jpg

@ Ivo: zoals je kan zien, heb ik de Z3 forum sticker aangebracht op mijn Zettie.

Nu nog Berre in Antwerpen en M-optic in Maasmechelen en we beginnen Belgie vanuit het Oosten te veroveren. Eerst de BMW Club Vlaanderen, daarna BMW Belgie en weldra zijn we met tientallen Belgen die naar forum meetings zullen afzakken.

Ow, sorry, was weer aan't dromen... B)

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Die Belgen kan je er wel bij hebben B) vind ze wel top.

Geplaatst:

Geweldig !

Ik slaag er nog steeds niet in (of ben het weer vergeten) om een foto van imageshack op een deftige manier te downloaden. B)

Kan iemand me het nog eens uitleggen ?

Geplaatst:
lees hier :birthday::birthday: of gewoon doen wat Sledge zegt.zie hier onder :birthday:
Geplaatst:

np, het heet natuurlijk niet voor niets:

BMW Z3 Forum Nederland, de GROOTste verzameling Z3 & Z4 liefhebbers van de BeNeLux! <--- :birthday:

Nu is het wachten op ons eerste lid uit Luxemburg. :birthday:

Geplaatst:

Ja, potjandopjes. Weer vergeten zo'n sticker te regelen afgelopen meeting. Eh misschien dan maar opsturen.

Ziet er goed uit navigator!

Kom maar op met die Belgen, we hebben toch ook al genoeg reserve belgen dus een paar echte kan geen kwaad :birthday:

Geplaatst:

ziet er goed uit. Volgende keer koop ik me ook een sticker. wist niet dat ze die maakt :blink:

Groeten M-optic :angry:

Geplaatst:
BMW Z3 Forum Nederland, de GROOTste verzameling Z3 & Z4 liefhebbers van de BeNeLux! <--- :blink:

Het wachten is op een kleine (hele kleine) verandering.

BMW Z Forum Nederland, jadiejadieja van de BeNeLux

Geplaatst:
Ja, potjandopjes. Weer vergeten zo'n sticker te regelen afgelopen meeting. Eh misschien dan maar opsturen.

mail me maar ff adres :D

Geplaatst:

Twijfel nog over stickers op mijn auto... (ben er niet zo wild van)

Leuk als we als Forum wat meer contact kunnen hebben met ac-Vlaanderen, ze hebben wel hele mooie ritten namelijk.!! :D

Geplaatst:

als er zo een sticker van een pretpark op men auto plakt dan is hem er al af voor dat ik van die parking bol :D

als er een rit is van ac vlaanderen is, dan post ik dan toch hoor

tja, de ene rit al wa mooier dan de andere

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen