Ga naar inhoud

Stoute plannen


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eh.. Rob wilde geloof ik een zwarte :blink: Moet jullie toch aanspreken... :huh:

Denk er aan dat je kan kiezen tussen Zwart II (diepzwart) en Cosmoszwart (met glitters)

De eerste hebben ik en Huub, de 2e hebben Pierre en Remmuz b.v.

De derde (Saphirzwart) weet ik niet zeker of die ook op de Z3 is geleverd. Nooit gezien iig.

Link naar reactie
Ik kan het toch niet laten: kijk eens hier

Ik zal de juiste volgorde moeten hanteren : eerst verkopen, dan pas uitkijken. Maar inderdaad, dit soort opgeleukte ZZZ-tjes tegen dit soort opgeleukte prijzen bedoel ik dus. Dáárom zal het wel Duitsland worden. :blink:

Link naar reactie
ohhhh dat is besmettelijk...

ik heb pas een hele mooie zwarte, met rood leren bekleding gezien..

....

tjee wat moet dat worden, ik heb de mijne nog maar een paar weken.. :angry:

Niets mee doen, Anja! Je hebt een fraaie ZZZ. Nu al weer weg doen zou onzin zijn.

Hoewel?? :lol: Nee, niet doen. Wees verstandig!

Maar wat klets ik nou, wat ben ik dan aan 't doen? De mijne mag weg, ondanks de financiële aderlating. Is dat dan verstandig? Nee, nee, nee!! En toch doe ik het. Helaas, een auto is emotie.... Althans, voor de meesten van ons. :huh:

Ik doe hem nog niet weg, hoor ben er, tot nu toe, erg tevreden mee

Maar ik blijf wel kijken naar als dat moois....... :(

Link naar reactie
Rob, zwart ;) hè?.............. Denk je nog wel even aan wat we over interieurs :D gezegd hebben? Wordt wellicht een lastige combinatie als je niet opnieuw tegen oorspronkelijke saaiheid :D aan wilt kijken!

Michiel B) .

Exterieur-Zwart

Interieur- Zwart-Imola :D

Link naar reactie
Rob, zwart ;) hè?.............. Denk je nog wel even aan wat we over interieurs :o gezegd hebben? Wordt wellicht een lastige combinatie als je niet opnieuw tegen oorspronkelijke saaiheid :muur: aan wilt kijken!

Michiel ;) .

Als het er ooit van komt, je hebt 't niet voor het kiezen 2e-hands, dan komt dat goed.

Link naar reactie
Rob, zwart :lmao: hè?.............. Denk je nog wel even aan wat we over interieurs ;) gezegd hebben? Wordt wellicht een lastige combinatie als je niet opnieuw tegen oorspronkelijke saaiheid :lol: aan wilt kijken!

Michiel ;) .

Ik heb al fraaie zwarte ZZZ-tjes 2.8 gezien, met bescheiden zwart/kleur bekleding en dito interieur kleur-accenten. Dat zou het gaan worden.

Link naar reactie
Rob, zwart :lmao:  hè?.............. Denk je nog wel even aan wat we over interieurs ;)  gezegd hebben? Wordt wellicht een lastige combinatie als je niet opnieuw tegen oorspronkelijke saaiheid :lol:  aan wilt kijken!

Michiel ;) .

Ik heb al fraaie zwarte ZZZ-tjes 2.8 gezien, met bescheiden zwart/kleur bekleding en dito interieur kleur-accenten. Dat zou het gaan worden.

2.8???? Verschil met een 3.0 is erg klein qua prijs, of je moet al persee de la lopez kont willen hebben dan is 2.8 ook niet verkeerd ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.