Ga naar inhoud

Stoute plannen


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:( Rob!!!! Exlusief velgen, dat is juist hetgeen wat die auto zo apart maakt. Ik heb er ook al vaker over nagedacht, gewoon de Z voor een belachelijk bedrag op een gratis verkoopsite zetten en wachten maar.  :offtopic:

Wat 'm IMHO apart maakt is de compleetheid. Eigenlijk álles d'r op er eraan.

Als je houdt van tuning, wat wil je nog meer. Het is al gedaan. En die 18" Ronals? Ze staan er prima onder!

Link naar reactie
Owja, inderdaad!!! Ik was al aan het bedenken wat het alternatief zou kunnnen zijn, maar die ronals waren zeker geen verkeerde velgen.  :)

Ik heb ze zorgvuldig opgeslagen. Met gloednieuwe banden (Dunlop SP) in feite, niet meer dan 5.000/6.000 km mee gereden.

Link naar reactie

Ik overweeg 'm op meerdere sites te plaatsen, op deze manier. Net wat je zegt, ik kan het toch proberen? Hoef er ook weer niet de hoofdprijs voor te hebben (ik weet dat ik zwaar inlever!), maar verlang wél een redelijke prijs. Komt die niet: ik rij aangenaam door, is géén straf!!

Link naar reactie
Wat meetings toch met je kunnen doen hé...  :)  ;)

Correct. Dat opent de oogjes. Ik ben kennelijk het type dat óók wel eens wil vlammen, motorisch gezien. Mijn ZZZ is een uitstekende toer-auto én ziet er goed uit; wil je lekker toeren én vermogen, en dat wil ik, dan kom je dus bij de 2.8 terecht. Nee, ik ga niet voor de ///M...

Link naar reactie
Wat meetings toch met je kunnen doen hé...  :)  ;)

Correct. Dat opent de oogjes. Ik ben kennelijk het type dat óók wel eens wil vlammen, motorisch gezien. Mijn ZZZ is een uitstekende toer-auto én ziet er goed uit; wil je lekker toeren én vermogen, en dat wil ik, dan kom je dus bij de 2.8 terecht. Nee, ik ga niet voor de ///M...

Of je neemt een facelift 3.0 ;)

Lekker snel

Link naar reactie
Rob, hoeveel KM heb jij nu op de teller staan?

en we hebben een mogelijke koper ;)

Hmm, Rob, ga nu lekker zoeken naar een ;) daar hoef je niets meer aan te verspijkeren en dan ben je uiteindelijk goedkoper uit. Zeker als je GOED zoekt :)

Link naar reactie
Nee hoor, wilde gewoon weten of mijn 130 al erg veel was en omdat Rob 'em kocht met 100.000 op de teller was ik gewoon benieuwd  <_<

Ik heb er nu 122.000 km op zitten.

BTW: Als, let wel áls, ik een 2.8 koop zal 'ie waarschijnlijk uit Duitsland komen en relatief weinig km's op de teller hebben staan. Ik begin niet wéér aan een auto met 100.000 km.

Waarom uit Duitsland? Omdat ik denk daar meer keuze te hebben, de prijzen gunstiger zijn (ook met invoer), de km-stand nog wel eens lager wil zijn en de ZZZ-tjes dikwijls meer zijn opgeleukt dan in Nederland.

Tot een impuls-aankoop (zoals ik mijn Z3 kocht is gewoon belachelijk impulsief geweest), zal ik mij niet meer laten verleiden. Als de een niets is, komt er wel weer een ander langs, met een beetje geduld en zoekwerk. Haast heb ik immers niet.

Link naar reactie
[

BTW: Als, let wel áls, ik een 2.8 koop zal 'ie waarschijnlijk uit Duitsland komen en relatief weinig km's op de teller hebben staan. Ik begin niet wéér aan een auto met 100.000 km.

Waarom uit Duitsland? Omdat ik denk daar meer keuze te hebben, de prijzen gunstiger zijn (ook met invoer), de km-stand nog wel eens lager wil zijn en de ZZZ-tjes dikwijls meer zijn opgeleukt dan in Nederland.

Tot een impuls-aankoop (zoals ik mijn Z3 kocht is gewoon belachelijk impulsief geweest), zal ik mij niet meer laten verleiden. Als de een niets is, komt er wel weer een ander langs, met een beetje geduld en zoekwerk. Haast heb ik immers niet.

Rob, ik heb mijn Qp ook in Duitsland gekocht en het heeft ong. 1.5 jaar geduurd eer ik er eentje vond die mij op alle gebieden aansprak.

Keuze is idd. groter, wagens vaak beter uitgerust (de mijne had reeds een Eisenmann uitlaat en Schnitzer vering) en de prijzen zijn redelijk. Verder krijg je meer garanties (althans in vergelijking met Belgie waar je garantie duurt tot het einde van de straat) en vind je meer wagens met een "Scheckheft".

Veel geluk met je zoektocht, ik heb alvast geen sekonde spijt van mijn 2.8 <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.