Ga naar inhoud

Onze jarigen

ChrisXL

Aanbevolen berichten

Daaag Rob, als dat het gene is wat je zooo dwars zit, hou je je er toch verre van?? :huh:

We hebben actieve Forummembers en we hebben minder actieve members. Er zullen members zijn die nooit posten, die alleen lezen. Daar is vanzelfsprekend helemaal niets mis mee, geen discussie voor nodig, en het leuke initiatief om members te feliciteren zal ook ik blijven invullen.

In het geval van ajw.engels vermoed ik, gezien zijn laatste posts (ZZZ weg) dat hij hier nooit meer komt. Dat kan ik goed hebben, dat kan ik volkomen fout hebben, vandaar mijn reactie "Betwijfel of je 't leest". Mijn gelukwens is er echter niet minder om.

Waar ik zeg er mee op te houden meen ik het niet zo hard als het er staat. Mijn impulsieve reactie staat er inderdaad weer erg grof en is zeker niet fijntjes geformuleerd, waarvoor excuses. Ik ben blijkbaar een rare snuiter.

De strekking van mijn reactie kan ik niet veranderen, ik reageer niet meer op mensen die vermoedelijk de goede wens niet zien. Dat verbetert de wereld niet, dat weet ik ook wel, is verder volkomen onbelangrijk en maakt helemaal niemand wat uit. En Chris, jouw opmerking is een logische en je hebt nog gelijk ook.

Link naar reactie

Hear, hear, hear zeggen ze volgens mij in the House of Parlements ?! :D

Ik begrijp je statement hoor Rob, jij als als actief member ! ;)

Maar uhh, ik ben 22 maart aan de "beurt", wordt ik dan niet vergeten ???? :blush:

Link naar reactie

Maar uhh, ik ben 22 maart aan de "beurt", wordt ik dan niet vergeten ???? :blush:

Marvin, mocht ik het vergeten, alvast gefeliciteerd en maak er de 22e een fijne dag van

:D :drank::blush::party: ;) :banaan:

Link naar reactie

Ach weet je, er zijn nog andere voorbeelden te noemen.... ZzZ weg (Felix) en nog steeds op het forum te vinden, soms met een postje soms alleen maar lezen.

Wellicht omdat het hier zo'n "gezellige" boel is :blush:

Natuurlijk twijfel ik bij sommigen of die het uberhaupt wel lezen zullen, maarja er is al genoeg negativiteit om ons heen zonder dat ik er ook nog mee hoef te doen en al is er maar eentje van de "leechers" (lees: lezers) die het leest heb ik mijn doel bereikt. Zo is het ook met de nieuwe leden topic.. ;)

just my 2 cents

Link naar reactie

Marvin, mocht ik het vergeten, alvast gefeliciteerd en maak er de 22e een fijne dag van

Ja, bedankt Ruud, en maak jij er 10 December ook een mooie dag van he ! :D

:schater:

Link naar reactie

Ja, bedankt Ruud, en maak jij er 10 December ook een mooie dag van he ! :D

:schater:

In welk jaar ??? :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie

Dan wil ik bij deze nu vast alle mensen bedanken die mij op 30 juli gaan feliciteren :fez:

En ik beloof nu alvast om er een mooie dag van te maken.

trouwens ik beloof ook de gelukwensen te lezen, alhoewel ik het tegen die tijd waarschijnlijk erg druk heb met andere zaken

thumb_baby1.jpg

Link naar reactie

Rob (de andere dus) en roodkapje, hartelijk dank voor de beste wensen.

gr rob

ps. begin me nu echt een ouwe lul te voelen :fez:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in