Ga naar inhoud

Onze jarigen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Voor diegenen die mij tijdens mijn zonnige vakantie via PM hebben gefeliciteerd.

hartelijk dank! :thumbup:

Echter was ik er mij niet van bewust dat ik jarig ben geweest, daarom is er 17augutus nog een poging :unsure:

Waarschijnlijk was MaikBos 19juli jarig. Ik zei toch dat 2 Maik's op het forum onverstandig was ;)

Maik B. en de anderen die ik gemist heb: van harte gefeliciteerd. :holiday: :party:

:wave:

Thomas B.

Link naar reactie

dankjewel vd felicitaties.

Zelden zulk mooi weer gehad op mijn verjaardag. Ik denk dat ik maar een paar uurtjes verlof opneem vanmiddag en dan de ZZZ van stal haal. :rolleyes:

Allemaal veel plezier van de ZZZ met dit cabrio weer (sorry QPs).

groeten,

Roel

Link naar reactie
dankjewel vd felicitaties.

Zelden zulk mooi weer gehad op mijn verjaardag. Ik denk dat ik maar een paar uurtjes verlof opneem vanmiddag en dan de ZZZ van stal haal. :lol:

Allemaal veel plezier van de ZZZ met dit cabrio weer (sorry QPs).

groeten,

Roel

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag,

ik heb ook een QP maar kan toch een stukje van mijn dak openen!!! hahahaha

geniet maar van het zonnetje!!!!

Link naar reactie

Marky M@rc, (dacht je nou ik kon die 'copyright' C vinden?)...Van harte en eentje op jou vanavond... :thumbup:

En ook al is Mad Wim al lang niet meer langs geweest, toch mer inne ZoepuH vanoavendj op him... :wave:

En als extra (het is toch week-end) eentje op RoelZ3... B)

Link naar reactie

Edwin, ouwe zwartrijder, van harte gefeliciteerd!!! :thumbup:

En geef Nadia een dikke kus van de man zonder snor. :thumbup:

(Ik ben gestopt met al die verjaardagen, maar voor jou maak ik heel graag een uitzondering).

Link naar reactie

:banaan: :banaan: ;) :clapping: ;) :party::party:

ook van mij: gefeliciteerd Ed!!!! Ondanks het treurige weer maken we er een leuke dag van! (hoop ik :unsure: )

Weer een jaartje ouder, dat er nog maar veel mogen volgen! :wub: ;)

(@ Rob en Frank: ouwe snoeperds :nono: ......... :harhar: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.