Ga naar inhoud

Z1 en mercedes

sledgehammer

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Volgens mij valt hij bij jou ook in de bus hoor Pierre. Is gewoon het standaard BMW-magazine maar dan een special. Zoniet leg ik hem voor je aan de kant. :D

Geplaatst:

OK, hou het in de gaten!!

Alvast muchos gracias ^_^

We moeten sowieso nog iets afspreken voor de stoelrammelverwijderaarsdingetjes :D

Geplaatst:

Ik heb net de radiocommercial gemaakt waarin aangekondigd wordt dat je dat special gewoon kan bestellen op de site van BMW.nl

Ik heb even gekeken, maar kon ff niks vinden ^_^ Maar de radiocommercial is ook nog niet uitgezonden dus misschien daardoor.... :D

Geplaatst:

Oh, dat is het? Die heb ik al een week geleden in de bus gehad! Dat stelt niks voor joh. Een paar fotootjes van de 7 serie en nog wat onzin. Vond er niet veel aan. :D Ik ken Carros magazine wel en dacht dat het zoiets was...

Ik ben bladen als GTO magazine en TopGear magazine gewend, vind ik veeeeel leuker

Geplaatst:
Ik ben abonnee van Carros en krijg de BMW magazine normaal ook echter nu nog niks gekregen :blink: :D

Mochten we het idd over hetzelfde hebben hier (kan me niks herinneren van de Z1) dan mag jij de mijne hebben, als dat nodig is. Het gekke is dat ik nooit om een BMW magazine heb gevraagd, ben ook geen lid van Carros ^_^

Geplaatst:

Normaal voor vaste klanten van BMW, en die foto was inderdaad het enigste van de Z1. Verder nog een stukje over de 507 voor de liefhebbers.

Geplaatst:
Ik ben abonnee van Carros en krijg de BMW magazine normaal ook echter nu nog niks gekregen :muur:  :D

Mochten we het idd over hetzelfde hebben hier (kan me niks herinneren van de Z1) dan mag jij de mijne hebben, als dat nodig is. Het gekke is dat ik nooit om een BMW magazine heb gevraagd, ben ook geen lid van Carros ^_^

Zeker om je extra te motiveren voor de commercial :blink:

Geplaatst:
Zeker om je extra te motiveren voor de commercial :D

Ik denk het! :schater:

Maareh, (ook in die commercial) weet jij wat de "hofmeister knik" is?

tip: wij hebben 'm niet!

Geplaatst:
Zeker om je extra te motiveren voor de commercial :D

Vertel eens wat meer over die knik, google geeft weinig vrij.

Geplaatst:
Ik ben abonnee van Carros en krijg de BMW magazine normaal ook echter nu nog niks gekregen :D ;)

Moet ook per luchtpost komen in het buitenland :schater::schater:

Geplaatst:
yup: :D

andere commercial: wie is Adriaan van Hooydonk? (nou niet googelen he ;) )

de designchef van bmw. is verantrwoordelijk voor de nieuwe lijn... dus niet alleen bangle nee

Geplaatst:
Vertel eens wat meer over die knik, google geeft weinig vrij.

Dat is de karakteristieke knik in het achterzijraam van iedere BMW (volgens de commercial)

Maar zoals jullie waarschijnlijk wel weten hebben niet allen BMW's achterzijruiten :D ;)

3ds2_a.jpg

5d3_a.jpg

3bs3_a.jpg

x513_a.jpg

1a54_a.jpg

6a1_a.jpg

Geplaatst:
yup:  :D

andere commercial: wie is Adriaan van Hooydonk? (nou niet googelen he ;) )

de designchef van bmw. is verantrwoordelijk voor de nieuwe lijn... dus niet alleen bangle nee

Geen commentaar. Alleen maar een compliment voor de bouwdoos. Je avatar.

Geplaatst:
Ik ben bladen als GTO magazine en TopGear magazine gewend, vind ik veeeeel leuker

ik vond het carros-bmw-blaadje ook niet echt leuk, maar wel ok. Vond het incestieuze vrindengroepje dat dit in elkaar had gezet een beetje aanstootgevend, net als de claim dat de historie zo belangrijk is voor het merk. Waarom zijn er dan geen gegevens te vinden van oudere modellen op de website????

Heb overigens top gear laatst een keer gekocht (om te kijken of ik een abo wilde i.v.m. de slipcursus), maarre ik vond dat ook helemaal niks. Er zitten allemaal fouten in en het was me iets te veel verering van de o zo grappige Jeremy. Ik vind/vond topgear op de tv best leuk, maar er mag wel wat evolutie in zitten. Het is wel erg vaak hetzelfde grapje.

p.s. zonder snoeverig te zijn ;) ; ik weet het bijna altijd beter dan de mannen die de stukjes in autobladen schrijven hoe de techniek, geschiedenis, eigenlijk alles in elkaar zit. Het ergste knulletje is die vetlap van Business Nieuws (niet Carlo Brantjes, maar die ander). Vol trots een beetje lullen over die mooie v8 diesel die in de 535 zit. SUKKEL. Daarnaast is de conclusie ook altijd erg voorspelbaar. Krijg daar altijd een knijpaarsje van. "and with that bombshell we have to say goodbye"

Geplaatst:
Krijg daar altijd een knijpaarsje van

Misschien moet je het jezelf niet zo aantrekken. 't is maar tijdverdrijf hoor die blaadjes ;)

Ik kijk meestal alleen mooie plaatjes ;)

Geplaatst:
Zeker om je extra te motiveren voor de commercial ^_^

mijn Alfa 147 had hem ook :(

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen