Ga naar inhoud

Z1 en mercedes


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oh, dat is het? Die heb ik al een week geleden in de bus gehad! Dat stelt niks voor joh. Een paar fotootjes van de 7 serie en nog wat onzin. Vond er niet veel aan. :D Ik ken Carros magazine wel en dacht dat het zoiets was...

Ik ben bladen als GTO magazine en TopGear magazine gewend, vind ik veeeeel leuker

Link naar reactie
Ik ben abonnee van Carros en krijg de BMW magazine normaal ook echter nu nog niks gekregen :blink: :D

Mochten we het idd over hetzelfde hebben hier (kan me niks herinneren van de Z1) dan mag jij de mijne hebben, als dat nodig is. Het gekke is dat ik nooit om een BMW magazine heb gevraagd, ben ook geen lid van Carros ^_^

Link naar reactie
Ik ben abonnee van Carros en krijg de BMW magazine normaal ook echter nu nog niks gekregen :muur:  :D

Mochten we het idd over hetzelfde hebben hier (kan me niks herinneren van de Z1) dan mag jij de mijne hebben, als dat nodig is. Het gekke is dat ik nooit om een BMW magazine heb gevraagd, ben ook geen lid van Carros ^_^

Zeker om je extra te motiveren voor de commercial :blink:

Link naar reactie
yup: :D

andere commercial: wie is Adriaan van Hooydonk? (nou niet googelen he ;) )

de designchef van bmw. is verantrwoordelijk voor de nieuwe lijn... dus niet alleen bangle nee

Link naar reactie
yup:  :D

andere commercial: wie is Adriaan van Hooydonk? (nou niet googelen he ;) )

de designchef van bmw. is verantrwoordelijk voor de nieuwe lijn... dus niet alleen bangle nee

Geen commentaar. Alleen maar een compliment voor de bouwdoos. Je avatar.

Link naar reactie
Ik ben bladen als GTO magazine en TopGear magazine gewend, vind ik veeeeel leuker

ik vond het carros-bmw-blaadje ook niet echt leuk, maar wel ok. Vond het incestieuze vrindengroepje dat dit in elkaar had gezet een beetje aanstootgevend, net als de claim dat de historie zo belangrijk is voor het merk. Waarom zijn er dan geen gegevens te vinden van oudere modellen op de website????

Heb overigens top gear laatst een keer gekocht (om te kijken of ik een abo wilde i.v.m. de slipcursus), maarre ik vond dat ook helemaal niks. Er zitten allemaal fouten in en het was me iets te veel verering van de o zo grappige Jeremy. Ik vind/vond topgear op de tv best leuk, maar er mag wel wat evolutie in zitten. Het is wel erg vaak hetzelfde grapje.

p.s. zonder snoeverig te zijn ;) ; ik weet het bijna altijd beter dan de mannen die de stukjes in autobladen schrijven hoe de techniek, geschiedenis, eigenlijk alles in elkaar zit. Het ergste knulletje is die vetlap van Business Nieuws (niet Carlo Brantjes, maar die ander). Vol trots een beetje lullen over die mooie v8 diesel die in de 535 zit. SUKKEL. Daarnaast is de conclusie ook altijd erg voorspelbaar. Krijg daar altijd een knijpaarsje van. "and with that bombshell we have to say goodbye"

Link naar reactie
Zeker om je extra te motiveren voor de commercial ^_^

Ik denk het! :schater:

Maareh, (ook in die commercial) weet jij wat de "hofmeister knik" is?

tip: wij hebben 'm niet!

mijn Alfa 147 had hem ook :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.