Ga naar inhoud

Inbouwen van ipod


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb dan wel geen Ipod, maar vind het wel interessant dat ze die moeite doen om een instructie op te stellen. Waarom maken ze niet gewoon een usb of firewire ingang aan de voorkant beschikbaar, i.i.g. op nieuwe wagens????????? :lol:

p.s. Waar vind ik meer van zulke officiele instructies?

Link naar reactie
Mooi man :muur:

Een iPod mini heb ik al, nu alleen nog een Z3 M QP en dan kan ik beginnen :lmao:

Misschien kan je ruilen met je broertje :muur:

als hij die gele koopt, valt daar over te praten :lmao:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik zag laatst een bekervorm met daarin een iPod klem. Kon je hem zo in een bekerhouder steken. Geniaal door zijn simplisme. En nog erg goedkoop ook...

Als je zo'n arm steun hebt over de middentunnel met die bekerhouders kan je daaronder perfect de kabel wegwerken en in je bekerhouder naar boven laten komen. Echt de meeste makkelijke en elegante oplossing die ik gezien heb.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.