Ga naar inhoud

Audio upgrade


libro

Aanbevolen berichten

Heb het net nog nagevraagd en het kan inderdaad geen kwaad zolang je de speakers niet overbelast, wat met de Jehnerts bijna niet kan zonder doof te worden, zo hard speel ik nooit en ga ook niet naar sound shows of zo , voor mij klinkt het nu geweldig, geen sub meer nodig :m:

Heb al veel, ZzZ gehoord maar de enige waarbij het vergelijkbaar klinkt is die van MarcelZ3 en dat is niet zo`n dure oplossing, wij hebben gekozen voor Jehnert :rolleyes: .

Ik ben tevreden :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Nou Libro, de boel zit erin, heb nog ff zelf geknutselt want de bas klonk niet naar behoren.

De inbouwboer had de klankkast dichtgeplakt met dynamat waardoor het niet klonk, de boel open gesneden en vòila DIKKE bassen.

Je moet maar eens komen luisteren en voelen. :muur:

Link naar reactie

Nou Libro, de boel zit erin, heb nog ff zelf geknutselt want de bas klonk niet naar behoren.

De inbouwboer had de klankkast dichtgeplakt met dynamat waardoor het niet klonk, de boel open gesneden en vòila DIKKE bassen.

Je moet maar eens komen luisteren en voelen. :muur:

Link naar reactie

Hey ik zie nu je Jehnert project,goed bezig!!

Ik heb zelf de kleinere "F1"set,hele strakke sound ook!Ik heb geen Dynamat materialen gebruikt.

Moet eigenlijk wel bescherming voor speakers hebben omdat het orginele plastic eruit is

Ik heb plannen om ze op "nieuwe"deurpanelen te zetten maar ben er nog niet over uit.

En het dan echt perfect te maken ook met dynamat of vergelijkbaar materiaal.

(ik hoop dat je versterker zwaar genoeg is,moet wel over hebben anders klappen je speakers eruit!!)

Heb jij ook veel vibraties uit de carrosserie van de deuren?

Bij sommige lage frequenties is het soms wel storend.

groeten,wout

Link naar reactie
(ik hoop dat je versterker zwaar genoeg is,moet wel over hebben anders klappen je speakers eruit!!)

Heb jij ook veel vibraties uit de carrosserie van de deuren?

Bij sommige lage frequenties is het soms wel storend.

groeten,wout

en als je te hard bonkt is het slecht voor je wegligging...als je auto bij iedere bassdrum loskomt ^_^ :)

Bij een te zwakke versterker kan ook gewoon je versterker uitfikken natuurlijk

:o

Link naar reactie

Heb het setje van Wout ook gehoord, niet zo'n enorm geluidsmonster als van Tobiastoeter, maar ook zeer zeker de moeite waard. ^_^

Je bent alleen je vakjes in de deuren kwijt en ik weet uit ervaring dat er door de partners alijd van alles in vervoerd wordt :)

Waar moet het dan allemaal??????

Link naar reactie
Zit ook al propvol als ik er niks van zeg en de zooi er zo af en toe uit mieter :)

loopt ie vanzelf weer vol neem ik aan ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.