Ga naar inhoud

Patrick Hilversum jarig


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het valt mij op dat sommige jarige gebruikers een eigen felicitatie topic krijgen terwijl ze niet eens aktief zijn hier..... en omgedraait ook :blink:

sommge mensen doen veel om een :muur: status te verkrijgen :muur:

Link naar reactie
Het valt mij op dat sommige jarige gebruikers een eigen felicitatie topic krijgen terwijl ze niet eens aktief zijn hier..... en omgedraait ook :lol:

sommge mensen doen veel om een :m: status te verkrijgen ;)

Ja Ivo, ik trek die schoen wel aan. Ik open inderdaad een nieuw topic voor een jarige, in de praatgroep. Is dat zo erg dan? Beetje lullige opmerking en een onnodige steek onder water. Maar of je nou aanhaakt in een topic of een nieuw topic opent, het blijft één post, je krijgt er geen post meer door. Wees gerust, ik zal geen jarige meer als eerste feliciteren. Ik haak wel aan, met één post. Vind dit een onterechte offence, Ivo.

Link naar reactie
Vind ik ook wel een beetje Rob...maar ik denk dat Ivo dit met een heeeele grote knipoog doet hoor

Ik zie de smilie ook wel, maar blijf het een onnodige steek onder water vinden. Wat is er tegen vriendelijk bedoelde post of dat nou een nieuw topic is of niet? Het heeft voor mij in elk geval niets te maken met posten voor een M-status. Daarom vind ik het géén leuke opmerking, hoe grappig wellicht ook bedoeld.

Link naar reactie

Het gaat helemaal niet om post-counts of dergelijke, maar om de vervuiling van een forum. Wanneer er voor ieder member met "...is jarig" topic geopend zou worden, heb je 400 topics junk. Ik ben misschien een pietje precies daarin, en zie het liever in een groot topic verdwijnen, zodat er ook ruimte op de eerste pagina is voor ander nieuws. Ik begin hier trouwens niet tegen iemand te flamen. Moge dat duidelijk zijn. :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.