Ga naar inhoud

TE KOOP


Aanbevolen berichten

LS,

Te koop prachtige Z3 roadster wegens aanschaf VW gezinsPASSAT ... :.(

zie voor uitgebreide fotosessie:

http://members.lycos.nl/felix1234/

en de advertentie op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=aut...u=bmw&ID=130882

Groep: Auto's

Rubriek: Bmw

Aangeboden: Wonderschone BMW Z3 2.8 Roadster automaat COSMOSZWARTMET.

Prijs: € 17.900,00

Te koop aangeboden:

Prachtige in uitstekende staat verkerende Z3 roadster cabriolet 2.8 liter 6 cilinder. Op 14 augustus nog BMW grote beurt gehad.

TYPE : Z3 Roadster 2.8 AUTOMAAT Chromeline (intern / extern)

VERMOGEN : 192 PK, 6 cilinder in lijn

BOUWJAAR : 6/98, zelf vanuit BMW Hannover dealership met garantie naar NL geïmporteerd op km stand 21.000 in november 2003 huidige km. stand 68.000 km. Alle boekjes, bonnen dealers, ondershoudsbeurtfacturen aanwezig. Echt een liefhebbersauto. Ben aantoonbaar 2e eigenaar, vorige eigenaar was geboren in 1924.

KLEUR : Cosmoszwart / metallic

UITRUSTING :

BMW M stuur

BMW Business RDS CD Harman/Kardon Hifi-installatie inclusief 6 BMW cd wisselaar in kofferbak Airco Elektrisch bedienbare stoelen / ramen / spiegels Volautomatische elektrische kap Rolbeugels (& BMW Windscherm Beugel) Lederen interieur & verwarmde stoelen BMW HardTop in cosmos zwart.

VELGEN :

voor: 225/45/17

achter: 245/40/17

prijs: EUR 17.900 inclusief BMW hardtop

een prachtige wagen van een BMW liefhebber. Altijd met de hand gewassen, lak is werkelijk zonder enig krasje in nieuwstaat.

drs. F.W.A. Zwetsloot

Noord Holland

B) ;) :o ;) :D :huh:

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast a.w.j.engels

Dat is nog eens een nette wagen. Als ik nu van die huidige Z3 af was dan.... hmm... misschien toch de mijne dan maar hardhandig de handel in drukken voor een koopjes-jagers prijs? ;) Pijnlijk en zonde van alle leuke wijzigingen.... B) Hmm..... ik ga maar eens een paar telefoontjes maken.

Link naar reactie

Hai Rob,

op een of andere wijze lukt het mij nog steeds niet goed te posten, de members area staat wel vol.

De eerste interesse is getoond in mijn wagen, dus wellicht voorlopig helaas helaas cabrio af. Vanavond met mijn vriendin de nieuwe opties besproken, blij in elk geval BMW trouw en het ziet er naar uit een full option 530D Touring.

Maar eerst met pijn in mijn hard de cabrio verkopen.

Is het niet wat voor jou Rob ?? een mooie zwarte ipv blauw ?

groetjes

Link naar reactie
Hai Rob,

op een of andere wijze lukt het mij nog steeds niet goed te posten, de members area staat wel vol.

De eerste interesse is getoond in mijn wagen, dus wellicht voorlopig helaas helaas cabrio af. Vanavond met mijn vriendin de nieuwe opties besproken, blij in elk geval BMW trouw en het ziet er naar uit een full option 530D Touring.

Maar eerst met pijn in mijn hard de cabrio verkopen.

Is het niet wat voor jou Rob ?? een mooie zwarte ipv blauw ?

groetjes

Da's geen verkeerde auto, zo'n 530D!

Tja, natuurlijk zou ik best een zwarte 2.8 willen hebben, dat mag duidelijk zijn.

Heb die verleiding nog steeds kunnen weerstaan en moet dat maar zou houden.

De centjes, Felix... ;)

Link naar reactie
Waar je weer van voor af aan kan beginnen met modden :huh:

Juist, Chris!!

De extra's vang ik never nooit terug: Eisenmann, VDO, Eibach verlaging, BMW-armsteun en M-spiegels.

Dan dit alles wéér aanschaffen is dus dubbel-op centjes inleveren en dat is me veel te veel.

Ik rij wel door met de 1.8.

Link naar reactie
Gewoon weer origineel maken en dan op de nieuwe ombouwen Rob. :D

Als ik helemaal uitgetuned ben wordt ik altijd een beetje nerveus. :schater:

greetzzz,

Pierre

Maar dan meteen een  :m:  kopen.

Ik bouw helemaal niets terug, gesteld dat ik al het originele spul nog zou hebben. Daar óók nog tijd/moeite/geld insteken? Ik moet het allemaal láten doen, weet je wel? Wordt 't financieel nóg gekker! :huh:

Nee, ik zou niet gaan voor de M, hoezeer ik de prestaties en performence van deze geweldenaar bewonder. Als ik nu kon kiezen ging ik voor de 2.8.

Dit, omwille van de praktische en financiële overwegingen die op het Forum al een aantal malen zijn besproken. :D

Link naar reactie
nou vooruit Rob,

omdat jij zo'n actief forum member bent en al zoveel uitgaven hebt gedaqan kom ik je tegemoet:

van 17.900 special price for you my friend: EUR 17.500,= inlc. hardtop

exclusief forum voordeel zoals Ivo dat zou noemen !

Felix

Felix, jouw 2.8 verkoop je écht wel voor die prijs. Alleen niet aan mij, dat zal inmiddels toch duidelijk zijn? Geduld is een schone zaak, jouw koper dient zich écht wel aan. By the way en klein detail: ik wil geen automaat, hoe comfortabel ook.

Link naar reactie

Mijn posts lezen, Sledge. Geen twijfel over mogelijk. Zo standvastig als een rots.

Maar misschien met een kleine inzameling, zoals al eens is geopperd? Met een paar duizend euro van jullie erbij valt er te denken aan onderhandelen, ondanks de automaat. :huh:

Link naar reactie
Gewoon weer origineel maken en dan op de nieuwe ombouwen Rob. :)

Als ik helemaal uitgetuned ben wordt ik altijd een beetje nerveus. :schater:

greetzzz,

Pierre

Maar dan meteen een  :(  kopen.

Ik bouw helemaal niets terug, gesteld dat ik al het originele spul nog zou hebben. Daar óók nog tijd/moeite/geld insteken? Ik moet het allemaal láten doen, weet je wel? Wordt 't financieel nóg gekker! :rolleyes:

Nee, ik zou niet gaan voor de M, hoezeer ik de prestaties en performence van deze geweldenaar bewonder. Als ik nu kon kiezen ging ik voor de 2.8.

Dit, omwille van de praktische en financiële overwegingen die op het Forum al een aantal malen zijn besproken. ;)

Rob nu val je me tegen :schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.