Ga naar inhoud

nog 1 keer de foto's voor en na


Aanbevolen berichten

hier zijn ze

post-3-1125414540.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nog zonder uitlaat

post-3-1125414618.jpg

Link naar reactie

en tussendoor

post-3-1125414683.jpg

Link naar reactie

voorkant

post-3-1125414798.jpg

Link naar reactie

nogeens tussendoor

post-3-1125414882.jpg

Link naar reactie

veranderingen zijn:

^_^ voorbumper

:m: spiegels

:m: achterbumper

:m: achterklep

:m: stoelen tellers pookknop binnenspiegel

kleur was cosmoszwart nu safierzwart met parelmoer mengkleur (11liter)

complete :m: vooras met remmen

nieuwe achteras

dubbele uitlaat 4 keer 70

heldere koplampen

19 inch rial daytona race met yokohama (superrubber)

3cm verlaagd

ik wil ook hier even bedanken:

GEVANI AUTOPHASION (voorbewerker en goede vriend)

LEA autoschade in zegge (spuiter)

STERKENS BMW ONDERDELEN in made

AUTOBEDRIJF RINI DIJKERS roosendaal (voor de goedkope tijdelijke seat toledo)

VAN MIERT WELDING hoeven (voor het maken en lassen van de uitlaat en tevens neef)

en als laatse vriendin inge voor het vele geduld en het aanhoren van mijn gechaggarijn! :blush:

post-3-1125415605.jpg

Link naar reactie

welke dan??

Link naar reactie

wachten was het zeker....en veel stresssssssss en niet goedkoop nog ff foto van de binnenkant is nog niet veranderd heb alles in de kleur van de auto en heb een splinternieuw stuur

post-3-1125416038.jpg

Link naar reactie

het is de laatste tijd wel veel drukker geworden hier?? als ik nu iets plaats is het de andere dag als eraf!! ben er een tijdje niet geweest ivm de verbouwing aan de auto natuurlijk! maarja hoe meer zielen ........

Link naar reactie

Er zijn behoorlijk wat nieuwe leden bijgekomen ja, en dat merk je ook aan het aantal posts. Natuurlijk wordt niks verwijdert, het verdwijnt alleen van de eerste pagina's. Met die foto bedoelde ik, een foto van de achterzijde ná de transformatie, dus met bumper en dergelijke. ^_^

Mooie wijzerplaatjes ook. :blush:

Link naar reactie

ja sorry die heb ik niet! ik heb zelf geen digi camera dus moest ff snelsnel schieten!! moet er toch is een keer aan geloven denk ik...

ik heb alleen nog geen commentaar gehoord?? ik hoopte eigenlijk dat iemand me nog op nieuwe ideeen bracht om toch nog iets te veranderen (behalve :blush: kieuwen)

^_^

Link naar reactie

ja ik vond dat het dan te werd een beetje plastic mag nog wel te zien zijn vind ik....of misschien nog een keer chrome? in het interieur heb ik trouwens het lichtknopje chroom deukklinken pookknop en het kachelgedeelte zeg maar wordt niet :blush: de metertjes zijn toch niet aan te sluiten dus vind ik nutteloos als ze het niet doen...

Link naar reactie
ja ik vond dat het dan te werd een beetje plastic mag nog wel te zien zijn vind ik....of misschien nog een keer chrome? in het interieur heb ik trouwens het lichtknopje chroom deukklinken pookknop en het kachelgedeelte zeg maar wordt niet  :blush:  de metertjes zijn toch niet aan te sluiten dus vind ik nutteloos als ze het niet doen...

Kijk maar eens in de Gallery bij Aad, daar vind je die metertjes ook, en prima werkend! :m:

@ Sledge, je ziet het hè? Ik kan het óók! ^_^

Link naar reactie
Hoe ging het monteren van de <_< km en toeren teller? Moet je daar nog iets anders aan programmeren in het motero management om de schaalverdeling te corrigeren? Moet je nu zelf je redline van de toerenteller in de gaten houden?

past gewoon gelijk hoeft niks te veranderen klok er met 2 schroefjes uithalen stekkers los en nieuwe erin

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Echt een geweldige auto en die kleur :muur: En die velgen :muur::lol:

Toch ff paar vraagkes ;)

- Wat is het verschil tussen de achterklep van een 2.8/3.0 en die van een :muur: ?

- Wat zijn de waarden van de velgen (19Inch, breedte, ET) en banden ?

- Zijn de achterflanken aangepast/verbreed of zijn die onveranderd gebleven ?

PS: Post gerust eens wat nieuwe foto's, ik kan er naar blijve kijken... :muur:

Link naar reactie
- Wat is het verschil tussen de achterklep van een 2.8/3.0 en die van een ;) ?

alleen op de :muur: 's zit de nummerplaat op de achterklep, bij andere motoriseringen zit die in/op de bumper :lol:

Link naar reactie
- Wat is het verschil tussen de achterklep van een 2.8/3.0 en die van een  :m: ?

alleen op de :m: 's zit de nummerplaat op de achterklep, bij andere motoriseringen zit die in/op de bumper :rolleyes:

en de 1.8 :m: special edition natuurlijk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.