Ga naar inhoud

Foto's evenementen


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Door het wegvallen van de uploader van Klaaz zijn d'r een hoop foto's niet meer te zien.

Wat me leuk lijkt is als in ieder geval de foto's van de laatste toerrit en de klusdag weer beschikbaar komen.

Zou iedereen die toen foto's heeft gemaakt deze weer online willen zetten met een linkje in dit topic. Dan kunnen we die alsnog even downloaden om te bewaren voor als je later kleinkinderen hebt.

Detmar heeft de foto's van de klusdag nog niet eens gezien. Dus ook even voor hem....

imageshack uploader

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
Hier staan mijn foto's van alle evenementen en nog wat eigen foto's

FOTO'S EVENEMENTEN

Ivodl,

hoe gaat dat eigenlijk met zo'n :( website als de jouwe. Krijg je betaalt van je sponsors naar het aantal hits (dus ook inclusief hits van onschuldige burgers zoals wij die naar de z3 plaatjes kijken ^_^ ) of naar het aantal mensen dat via jouw site naar een betaal site doorgelinkt wordt? Misschien moet je in het eerste geval wat geld terugsluizen/paypallen naar Ivo :schater::blush:

Link naar reactie
Zo , nou dan is alles weer compleet... ^_^ :( maar niet heus

Mensen, als het te veel moeite is email ze dan, dan doe ik het wel

Er zijn ook nog mensen die pas 's avonds op het Forum zitten, DJ.

Ikzelf heb alleen wat foto's van meeting 3 en die heb ik niet via een uploader geplaatst. Ze staan er nog.

Link naar reactie
Hier staan mijn foto's van alle evenementen en nog wat eigen foto's

FOTO'S EVENEMENTEN

Ivodl,

hoe gaat dat eigenlijk met zo'n :) website als de jouwe. Krijg je betaalt van je sponsors naar het aantal hits (dus ook inclusief hits van onschuldige burgers zoals wij die naar de z3 plaatjes kijken :rolleyes: ) of naar het aantal mensen dat via jouw site naar een betaal site doorgelinkt wordt? Misschien moet je in het eerste geval wat geld terugsluizen/paypallen naar Ivo :schater: ;)

Ik krijg alleen betaald voor de doorsluis naar sites die toegang aanbieden voor 80ct.pm (40 voor mij/40 voor mijn sponsor) een bezoeker kost mij in principe alleen maar geld omdat het dataverkeer kost...en zeker een bezoeker die veel plaatjes bekijkt zoals jullie :D

1Gb dataverkeer = 2.50 euro (Adulthosting is nou eenmaal duur).

Als je alle foto's bij mij zou bekijken is dat rond de 40MB dus eigenlijk wil ik van iedere bezoeker nog ff 10 cent krijgen :D

Overigens heb ik geen plaatjes of films, alleen verhalen. De plaatjes en films die je vind bij mij zijn allemaal van sponsors en zijn slechts teasers.

Link naar reactie
Hier staan mijn foto's van alle evenementen en nog wat eigen foto's

FOTO'S EVENEMENTEN

Ivodl,

hoe gaat dat eigenlijk met zo'n :) website als de jouwe. Krijg je betaalt van je sponsors naar het aantal hits (dus ook inclusief hits van onschuldige burgers zoals wij die naar de z3 plaatjes kijken :rolleyes: ) of naar het aantal mensen dat via jouw site naar een betaal site doorgelinkt wordt? Misschien moet je in het eerste geval wat geld terugsluizen/paypallen naar Ivo :schater: :D

Ik krijg alleen betaald voor de doorsluis naar sites die toegang aanbieden voor 80ct.pm (40 voor mij/40 voor mijn sponsor) een bezoeker kost mij in principe alleen maar geld omdat het dataverkeer kost...en zeker een bezoeker die veel plaatjes bekijkt zoals jullie ;)

1Gb dataverkeer = 2.50 euro (Adulthosting is nou eenmaal duur).

Als je alle foto's bij mij zou bekijken is dat rond de 40MB dus eigenlijk wil ik van iedere bezoeker nog ff 10 cent krijgen :D

Overigens heb ik geen plaatjes of films, alleen verhalen. De plaatjes en films die je vind bij mij zijn allemaal van sponsors en zijn slechts teasers.

Zal het de 18e met je afrekenen krijg je door de tijd nog €0,40 cent van mij. :D

Forum_Meeting_3_25_Resize.jpg

Link naar reactie
Zo , nou dan is alles weer compleet...  :unsure:  :muur:  maar niet heus

Mensen, als het te veel moeite is email ze dan, dan doe ik het wel

Er zijn ook nog mensen die pas 's avonds op het Forum zitten, DJ.

Ikzelf heb alleen wat foto's van meeting 3 en die heb ik niet via een uploader geplaatst. Ze staan er nog.

uhuh, dus je bedoelt, Rob, dat het tussen 19 augustus (toen ik het eerste bericht plaatste) en nu nog maar 1 keer donker is geweest? :D :schater: ^_^

Link naar reactie
Zo , nou dan is alles weer compleet...  :foto:  :lol:  maar niet heus

Mensen, als het te veel moeite is email ze dan, dan doe ik het wel

Er zijn ook nog mensen die pas 's avonds op het Forum zitten, DJ.

Ikzelf heb alleen wat foto's van meeting 3 en die heb ik niet via een uploader geplaatst. Ze staan er nog.

uhuh, dus je bedoelt, Rob, dat het tussen 19 augustus (toen ik het eerste bericht plaatste) en nu nog maar 1 keer donker is geweest? :D :schater: ;)

O jee, jouw eerste bericht dateert van 19 Aug 2005, 13.44 uur!! Niet gezien, ik dacht dat het van 12 september 13.44 uur was... Vandaar dat ik je bericht van 12 september 16.48 erg ongeduldig vond.

Je hebt helemaal gelijk, sorry voor weer eens een keer niet goed lezen... :huh:

Link naar reactie
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/putphot/public_html/modules/exif/classes/ExifHelper.class on line 447

Kan 't door mijn firewall komen?

heb ik ook rob, kleine foto's zie ik wel, maar ik kan ze niet vergroten <_<

Link naar reactie
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/putphot/public_html/modules/exif/classes/ExifHelper.class on line 447

Kan 't door mijn firewall komen?

heb ik ook rob, kleine foto's zie ik wel, maar ik kan ze niet vergroten <_<

Precies als bij mij. Gelukkig, als je begrijpt wat ik bedoel. En dat doe je.

't Is in Leeuwarden beter gesteld met internet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.