Ga naar inhoud

stadslichtlocatie


mark

Aanbevolen berichten

wat ik me al een tijd afvraag:bij de meeste Z3's zitten de stadslichtjes in de bumper,maar je ziet ook Z3's zonder deze lampjes in de bumper;waar zit bij die exemplaren het stadslicht?

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

stom,had ik zelf achter kunnen komen-ik heb alle brochures v.d. Z3.

maar weet je ook waarom dat is?

en dat is tot 5-'99 dus zo gebleven als ik me niet vergis... ;)

Link naar reactie
gewoon in de koplamp.

6 cylinders hebben het in de bumper  :(

Ook mijn 4-cylinder heeft ze in de bumper, Ivo. ;)

facelift ?

Zou zeker kunnen. Mark heeft de brochures, misschien daar het verlossende woord?

Link naar reactie

'k heb de brochures gecheckt:inderdaad,vanaf 5-'99 ook bij de 4cyl. in de bumper.

maar weet iemand ook waarom ze bij de 4cyl. eerst niet in de bumper zaten[of bij de 6cyl.wel -for that matter]

Link naar reactie
De bumper is ook anders bij de 4 cil. dan de 6 cil.

En tóch heb ik lichtjes in de bumper. :m: ;)

En een face :lmao: liftmodel.

Rob is afgeleid van de germaanse naam Robert: 'schitterend door roem'. Samenstelling van Rob: 'roem', en bert: 'stralend, schitterend'. Rob is een naam om niet te vergeten. ;)

Link naar reactie

Hubrecht, Hubert, Huib (en Huub ook, voor het gemak):

Afgeleid van het Germaanse 'hug', met de betekenis 'geest', en 'brecht', met de betekenis 'schitterend, stralend'. De naam betekent; met de schitterende geest.

Mmmm, wij stralen allebei overal, Huub. :m: :D

Zélfs in de bumpers! :lmao: :schater:

toegevoegd; het is hubert officeel ;)

En wil je van mijn post afblijven, Huub?! ;) ;) :D

aangepast door Rob
Link naar reactie

In de VS hadden de 4 cylinders vanaf het begin lichten in de bumper;en ook nog in de hier op het forum zo geliefde kleur oranje!

Fotootje plaatsen is bij dit bericht helaas niet mogelijk zie ik.

Link naar reactie

Wel of niet lichtjes in de bumper.... jemig.... om eerlijk te zijn, het zal me een worst zijn :lmao:

Je mag toch niet alleen maar stadslichtjes voeren, dus wat mij betreft hadden ze er net zo goed niet onder hoeven zitten. Vind het eigenlijk ook veel mooier als ze niet in de bumper zitten. Maar goed. Nu hebben we beide.. eentje wel, andere niet in de bumper.

Link naar reactie
Wel of niet lichtjes in de bumper.... jemig.... om eerlijk te zijn, het zal me een worst zijn :lmao:

Je mag toch niet alleen maar stadslichtjes voeren, dus wat mij betreft hadden ze er net zo goed niet onder hoeven zitten. Vind het eigenlijk ook veel mooier als ze niet in de bumper zitten. Maar goed. Nu hebben we beide.. eentje wel, andere niet in de bumper.

Het is een hééééél belangrijk onderwerp, Chris. :m::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Meen je dat nou Rob??? Heb ik ergens iets gemist dan??? ;)

Oke tell me.... moet ik ze op de 1.9 in de bumper gaan inbouwen of op de 2.8 uitbouwen... hoef ik iig maar 1 auto te doen in beide gevallen pfff :lmao: :m:

Chris toch! Kijk nou naar mijn smilies, wat denk je, zou ik het belangrijk vinden???

Link naar reactie
In de VS hadden de 4 cylinders vanaf het begin lichten in de bumper;en ook nog in de hier op het forum zo geliefde kleur oranje!

Fotootje plaatsen is bij dit bericht helaas niet mogelijk zie ik.

Ja heb ze wel al in oranje gezien bij de ami's wist alleen niet dat de allereerste 4-cilinders daar ze al in de bumper hadden, are you sure :lmao:

Trouwens mannen, is zo'n mooi gezicht die WITTE lichtjes in de bumper, zie je in het donker meteen dat er een ZZZ komt aanvegen ;)

Zijn de details die het 'm doen :fez:

PS trouwens foto's kun je alleen op de fotosite erbij plaatsen, op de andere plekken kun je wel doorlinken via de bovenstaande code buttons :m:

Link naar reactie
Meen je dat nou Rob??? Heb ik ergens iets gemist dan??? ;)

Oke tell me.... moet ik ze op de 1.9 in de bumper gaan inbouwen of op de 2.8 uitbouwen... hoef ik iig maar 1 auto te doen in beide gevallen pfff :lmao:  :m:

Chris toch! Kijk nou naar mijn smilies, wat denk je, zou ik het belangrijk vinden???

:schater::schater::schater: En hij trapt erin!!! :schater::schater::schater:

Link naar reactie
In de VS hadden de 4 cylinders vanaf het begin lichten in de bumper;en ook nog in de hier op het forum zo geliefde kleur oranje!

Fotootje plaatsen is bij dit bericht helaas niet mogelijk zie ik.

Denk dat Mark hier de spijker op z'n kop slaat.

In de US zijn ze gek op lampjes en reflectoren aan de zijkant.

(kijk maar eens naar een oldtimer MG b.v. als het een US import is zitten er reflectoren aan de zijkant)

Ook bij de Z3QP zit er (in Europa niet gebruikte) mogelijkheid om in de achterlicht unit een extra lamp te zetten die van de zijkant aardig zichtbaar is.

JCK

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.