Ga naar inhoud

interieur Z3VS


mark

Aanbevolen berichten

Mij is opgevallen dat het dashboard van usa-Z3's een extra "rand" hebben aan de onderkant;behalve een ruimer dashboardkastje,wat zijn de voordelen hiervan;waarom heeft BMW dat gedaan?

Tevens valt op:houten ventilatiepaneeltjes [nog nooit in NL gezien],een ander stuur en de manier waarop de persenning gemonteerd is-"we laten 'm er lekker overheen hangen".

Al met al vind ik 't best mooi en erg chique,deze uitvoering.

post-3-1123414453.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatste afbeeldingen

De persenning is gewoon een kwestie van naar binnen vouwen... merkt hij wel als hij wat harder "open" gaat rijden ;)

Houten ventilatie roosters???... hm.. lijkt me gewoon plakfolie, is hier ook te krijgen. Het stuur is geen gezicht IMO, toont nog groter dan de sturen die wij er al in hebben.

De rand onder de dash.... tja.. geen idee waarom die Amerikanen dat nu weer anders moeten hebben...

Link naar reactie

en waarschijnlijk beschadig je ook de lak als je 'm niet naar binnen vouwt en gaat rijden; het stuur is niet mooi,maar de vent.paneeltjes zijn zo orig. in de VS geleverd;dus ik denk niet dat dat plakfolie is,of ze hebben 't vanaf de fabriek erop geplakt,dat zou natuurlijk ook kunnen.

Link naar reactie
maar de vent.paneeltjes zijn zo orig. in de VS geleverd;dus ik denk niet dat dat plakfolie is,of ze hebben 't vanaf de fabriek erop geplakt,dat zou natuurlijk ook kunnen

Juist in de VS hebben ze een levendige handel in de folies..zie hier . Maar oke, misschien wel fabriek af geleverd. Nooit geweten dat er volledige interieur trims in hout geleverd werden.

Link naar reactie

leuke link;ze hebben zelfs de mooie speedster-afdekking.

op de originele aankoopbon van mijn Z3 zie ik dat de 1e eig. f1593,- heeft betaald voor het notenhout,dus ik mag toch aannemen dat dat echt hout is en geen folie?!

Ik ben gek op hout en leer:hoe meer hoe beter;ik ben vorig jaar uitgenodigd voor het "Jaguar privilege event" en heb toen een middag gereden in een XK8 convertible;buiten dat dat geweldig rijdt,vind ik dergelijke interieurs werkelijk prachtig;gelukkig komt een Z3 met uitgebreid leerpakket daar aardig in de buurt,ook is de Z4 nu eindelijk leverbaar met een uitgebreid 'New England' leder pakket.

Bij de Z3 valt mij op dat de materialen die niet "edel" zijn,ook 't snelst minder worden [zo liet de plasticlaag in het tunnelbakje los],kortom;wat mij betreft:hoe meer echte materialen[aluminium,hout,leder] ,hoe beter!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.