Ga naar inhoud

Scottish Highland tour 2006


ChrisXL

welke maand zou het beste uitkomen  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. welke maand zou het beste uitkomen

    • Mei lang weekend
      7
    • Mei week
      0
    • Juni lang weekend
      5
    • Juni week
      0
    • Juli lang weekend
      3
    • Juli week
      4
    • Augustus lang weekend
      0
    • Augustus week
      0


Aanbevolen berichten

Ik ben in gesprek met een aantal ZzZ'ers uit de UK om voor 2006 een Schotse tour in elkaar te zetten.

Even een poll om te zien of er binnen het Forum animo is om mee te gaan en zo ja wanneer.

Waarom Schotland? Dit is een land dat ik zelf heel goed ken aangezien ik er vier jaar gewoond heb. Een mooi uitgestrekt gebied met kleine slingerende weggetjes door nagenoeg compleet onbewoonde gebieden in de Highlands. Mooie kasteeltjes omgebouwd tot hotels. Het land van de goeie Malt Whiskeys. :muur:

Een kleine impressie van wat je te wachten zou staan.

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

M'n schoonouders gaan elk jaar naar Schotland met de MG ik denk dat ze nog een hoop leuke adresjes hebben. Deze keer ga ik mee, met of zonder vrouw. Als je nog hulp nodig hebt hoor ik het wel he. Ik ben voor een week maar dan wel eind juli. Ik ga ieder jaar ook een week zeilen en weet nog niet wanneer dat in 2006 is. Ik wil graag allebei doen zie je....

Link naar reactie

Ik ben niet zo bekend in Schotland, wat zou wat het weer betreft de beste periode zijn om te gaan?

Ik denk zelf dat een (lang) weekend iets te kort is, dus het zou wat mij betreft een week mogen worden.

Heb je toevallig het artikel in Autovisie nr. 11 gelezen? Zij hebben dit jaar een lezersreis georganiseerd door Schotland. (reden twee Z1's en een Z4 mee, helaas geen Z3)

Hier heb je vast een beginnetje voor de route : :muur:http://www.autovisie.nl/routes_schotland_001.xml

Link naar reactie
Neer, helemaal niet!!! Maar toch, zou jij niet graag...nou ja, je weet wel ;)

Natuurlijk wel! Ik denk hetzelfde over, dat weet je. Maar om te zeggen dat je niet met een 1.8 kunt komen gaat me veel te ver. Dan zouden we ook niet meer op de meetings moeten komen? :offtopic:

Link naar reactie
Je hebt helemaal gelijk, heb de post ook maar aangepast...

Ach, je weet toch hoe dat gaat...eens in de zoveel tijd gaat het even kriebelen ;)

Ik begrijp het écht wel... :offtopic:

Link naar reactie

<zucht> begint dit óók al weer, 1.8 versus de rest??? Net als het kleur gebeuren tussen rood en zwart... ik vind dat de moddereters dit ook maar gelijk moeten censureren.. :offtopic:

Je moest eens weten hoeveel 1.8 en 1.9 rondrijden (weet je vast wel) Het gaat uiteindelijk om de auto en het "open" rijden. Anders hadden we allemaal wel in een 2.8 "after market" Hartge of een ;) gereden :D

Link naar reactie
wat zou wat het weer betreft de beste periode zijn om te gaan?

:offtopic: We hebben het wel over Schotland hoor. Niets is zo veranderlijk als het weer daar. De ene dag heb je temperaturen over de 20° met zon de volgende dag regent het, is het mistig en vliegen de blizzards je om de oren. ;) :D

Volg in de komende weken voor de grap het weer in Schotland. Het is er niet zo gek anders dan hier.

Link naar reactie

Wilde ff de stemming bekijken en drukte op bekijken, niet stemmen maar nu kan ik niet meer stemmen omdat ik gestemd heb, wil graag een lang weekend in Juli, als ik een week zou nemen is dat teveel van het goede aangezien ik voor mijn werk in augustus mijn hele vakantie periode moet plannen, of het moet eind Juli vallen dan kan ik de vakantie beginnen met een week Schotland, is ook erg leuk <_<

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.