Ga naar inhoud

2e Klus- Uitdeukdag


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Wegens succes geprolongeerd!

Bob de uitdeuker heeft goed werk geleverd de laatste keer. Zodoende zijn er mensen (Rob) die toch ook nog wel een deukje willen laten wegwerken. Ikzelf heb b.v. geen tijd gehad voor de seatbushings. Ik zal gaan kijken of en wanner d'r een 2e dag kan komen.

Gegadigden?

Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zeker, ik heb de 1e keer wat gemist, geloof ik :( Ik moet nog een raammechanisme vastzetten (tool van Aad heb ik al liggen) en seatbushings bestruurderstoel kan ik dan ook wel dan, ligt de accu er toch af :)

Verder (als er een brug is), kan ik misschien mijn Eisenmann nog eens uitlijnen. :o

Link naar reactie

Ik meld me bij deze uiteraard aan.

Overigens er zijn natuurlijk ook locatie's waar je bruggen ed kunt huren per dag misschien is dat iets.

Ik kijk ook wel even rond, het probleem is natuurlijk dat als het regent het bij mij al niet meer werkt, binnen poetsen bij kunstlicht is ook niet alles natuurlijk.

André

Link naar reactie

Ik heb een probleem, het is niet ernstig maar toch................................behoorlijk irritant.

Het lampje achter de ventilatieknoppen heeft begeven. Ik ben naar de dealer geweest en zij vertelden mij dat het hele operatie zou zijn om het lampje te vervangen o.i.d. omdat er carbon opgeplakt zit. ;)

Dus ik kijk ook echt uit naar een 2e klusdag en hoop dat het meevalt als Chris er naar kijkt en anders........ tja dan moet ik er maar mee leren leven. :huh:

Link naar reactie
Ik heb een probleem, het is niet ernstig maar toch................................behoorlijk irritant.

Het lampje achter de ventilatieknoppen heeft begeven. Ik ben naar de dealer geweest en zij vertelden mij dat het hele operatie zou zijn om het lampje te vervangen o.i.d. omdat er carbon opgeplakt zit. ;)

Dus ik kijk ook echt uit naar een 2e klusdag en hoop dat het meevalt als Chris er naar kijkt en anders........ tja dan moet ik er maar mee leren leven. :huh:

<zucht> hoe vaak moet ik zeggen dat die stealer Van Der Plas er alleen maar een slaatje uit probeert te slaan? Vrouwtjes bang maken dat het zoveel tijd (dus geld) gaat kosten. Ik zal alleen de lampjes moeten vervangen (denk ik) en dat kan achterlangs gedaan worden.... Weet iemand uit zijn hoofd welke lampjes erin gaan?

Link naar reactie

Het makkelijks is om de console los te maken ( hij hoeft er niet uit ), is niet veel werk kan je er tenminste goed bij geloof 5 schroeven.

Heb ik beschreven bij de ombouw van mijn console, ook het nr. van het lampje lk weet alleen niet of de het model van Yvonne van voor 2000 het zelfde lampje heeft.

Link naar reactie
Ik heb ook een wat onwillig lampje om te vervangen. Kan je er niet bij via de radio-opening??

ooh, wacht: jij kan die unit er niet meer uitdrukken omdat er iets overheen geplakt is.. Hmm, dan is het inderdaad lastig en zal de hele console los gehaald moeten worden.

Zelfde probleem hier, en via de radio kon ik er niet bijkomen. Zal vanavond met de handleiding het eens proberen en posten hoe en wat.

BMW Veenendaal wist me overigens niet te vertellen hoe het daar zat :huh: ze waren echter wel heel behulpzaam aan de telefoon...

Link naar reactie

het lampje zit in een (1) fitting die achterin de ventilatieunit is gestoken er er makkelijk uitgedraaid/getrokken kan worden. Hij kan ook losgeraakt zijn en er gewoon los achter liggen. het is er dus maar een voor de drie draaiknoppen. Rechterkant console losschroeven, iets ombuigen en fitting zoeken.

Link naar reactie

De zijpanelen van het midden console kun je losschroeven en het paneel is flexibel genoeg om je hand erachter te wurmen.

Is eventjes lastig, zo op de tast, maar je kan wel bij de lampjes komen om ze te vervangen zonder ook maar iets echt los te halen of te demonteren. :huh:

Link naar reactie
De zijpanelen van het midden console kun je losschroeven en het paneel is flexibel genoeg om je hand erachter te wurmen.

Is eventjes lastig, zo op de tast, maar je kan wel bij de lampjes komen om ze te vervangen zonder ook maar iets echt los te halen of te demonteren. :huh:

Kan jij er zelfs met je hand achterlangs? Dan moet ik er in zijn geheel achter kunnen kruipen.. ;)

Link naar reactie

Zelfs ik kan erbij ja :huh: ;) Maar idd, dat had je niet moeten zeggen. Nu ben je gebombardeerd tot "achter het middenconsole kruipend mannetje voor de ventilatie lichtjes" .......... Iemand anders ook nog ditzelfde probleem? Al springt het lampje nog zo snel, SD fixt hem wel........ ^_^ :P

Link naar reactie
De zijpanelen van het midden console kun je losschroeven en het paneel is flexibel genoeg om je hand erachter te wurmen.

Is eventjes lastig, zo op de tast, maar je kan wel bij de lampjes komen om ze te vervangen zonder ook maar iets echt los te halen of te demonteren. :huh:

Dat had ik al geprobeerd maar vond toen niks en vond het eerlijk gezegd niet zo pretteig om zo te werken ;)

Link naar reactie

Ja oke, prettig is anders... het plastic kan behoorlijk in je hand snijden . maar aangezien ik per definitie zo weinig mogelijk werk wil verrichten, heb ik het met mijn auto zo kunnen doen. De lampjes waren niet doorgebrand, maar waren bij het inbouwen van de radio en carkit los gaan zitten.

Uiteindelijk een piece of cake met een blauw aangelopen hand :huh:

Link naar reactie
Dat had ik al geprobeerd maar vond toen niks en vond het eerlijk gezegd niet zo pretteig om zo te werken :huh:

Ook begrijpelijk, niemand van ons is dan ook gynaecoloog.. Tenzij dit ook één van Huub's verborgen beroepen is........... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.