Ga naar inhoud

BMW Z4 QP...........


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

in 1 woord? PhotoShop :schater:

Aan de ene kant (gezien de flop van de Z3 Coupé) kan ik me NIET voorstellen dat BMW het weer gaat doen.

Aan de andere kant, een Chrysler Crossfire verkoopt ook, dus misschien is men (BMW rijders) er nu wel klaar voor :blush:

Misschien komt er dus een Z4 Coupé en later een cabrio uitvoering van de Z4 Coupé ;) :schater:

Link naar reactie

Het ligt niet aan smaak volgens mij, maar meer aan geld en andere omstandigheden zoals kinderen enzo. Want als iedereen die ik ken die mijn Z3 mooi vind er ook daadwerkelijk 1 zou hebben. Dan zouden waarschijnlijk in Nederland alle autodealers falliet gaan :blush:

Link naar reactie
Hier was al eens melding van gemaakt Chris.

hiero

Evengoed: als hij lijkt op dat plaatje vind ik hem bloedmooi :blush:

Als dit wordt uitgebracht ben ik de eerste die 'm koopt. Bij wijze van spreken, want het geld ervoor heb ik niet liggen.

Ik schreef het al eerder en blijf erbij. Buitengewoon fraai. ;)

Link naar reactie
Hier was al eens melding van gemaakt Chris.

hiero

Evengoed: als hij lijkt op dat plaatje vind ik hem bloedmooi  :blush:

Als dit wordt uitgebracht ben ik de eerste die 'm koopt. Bij wijze van spreken, want het geld ervoor heb ik niet liggen.

Ik schreef het al eerder en blijf erbij. Buitengewoon fraai. ;)

Dan wil ik je velgen voordat je je Z verkoopt!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.