Ga naar inhoud

Is you car a Babe magnet???


ChrisXL

  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Is you car a Babe magnet???

    • zonder meer
      6
    • zonder meer, krijg zelfs de vraag wel model Porsche dit is
      0
    • nee, ik krijg alleen maar jongetjes die willen racen
      1
    • nee, ik ben een Babe
      2
    • weet niet, ik rijd daar te hard voor
      2
    • weet niet, mijn vrouw leest mee
      3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

eh, wie is die babe?

Maar inderdaad, daarom kan ik zo hartelijk lachen om die herrieschoppende potuitlaatjes -> uiteindelijk bedoelt om "stoer te zijn voor de vrouwtjes" Maar de dames kijken niet meer om.. :lmao: wat sneu.

Maar als ik in m'n Z zit kijken echt ALLE vrouwen om. Niet te geloven! Dat had ik eerder moeten weten. Nu is het te laat voor ze.... :D

Ik krijg meer complimenten van vrouwen dan van mannen. Wat ook opvalt:

vrouwenblik: B) :blush: *bewondering*

mannenblik: -_- :( *jaloers*

Link naar reactie
eh, wie is die babe?

Maar inderdaad, daarom kan ik zo hartelijk lachen om die herrieschoppende potuitlaatjes -> uiteindelijk bedoelt om "stoer te zijn voor de vrouwtjes" Maar de dames kijken niet meer om.. :lmao: wat sneu.

Maar als ik in m'n Z zit kijken echt ALLE vrouwen om. Niet te geloven! Dat had ik eerder moeten weten. Nu is het te laat voor ze.... :D

Ik krijg meer complimenten van vrouwen dan van mannen. Wat ook opvalt:

vrouwenblik: B) :blush: *bewondering*

mannenblik: -_- :( *jaloers*

Ben het niet helemaal met je eens, ook mannen kunnen best goedkeurend kijken hoor. Ik heb vaker een compliment gehad van een man dan van een vrouw, denk juist dat vrouwen het eerder een ego dingetje vinden.

Ik was in het begin best bang dat ik veel nare blikken zou krijgen (ook omdat ik nog niet zo oud ben...) maar eigenlijk heb ik dat maar 1 keertje gehad...

Link naar reactie

Zondag is nog steeds niet duidelijk of we kunnen. Morgen laat ik van me horen.

Verder ben ik alleen maar een beetje aan het goofballen met dat babe verhaal. Heb een plasser, dus ben man. Ik wilde gewoon de reacties wel eens zien. ("let the dogs drool")

Overigens heeft mijn vrouw volgens mij meer aanspraak als ze in de auto rijdt dan ik. ;) Ik krijg eigenlijk geen reacties of misschien let ik er niet goed op. ;)

The Shrike

Link naar reactie

hm.......... mijn collega's willen allemaal maar racen met hun TDI, JTD TDI en TDI.

Maar ik laat me niet gek maken... Ik rijd gewoon weg, schakel op 2000 RPM, kapje open, zonnetje op mijn bolletje, muziekje aan zo het terrein af... ;) EN DAN BARST HET LOS!!!! ;) ;)

Link naar reactie
hm.......... mijn collega's willen allemaal maar racen met hun TDI, JTD TDI en TDI.

Maar ik laat me niet gek maken... Ik rijd gewoon weg, schakel op 2000 RPM, kapje open, zonnetje op mijn bolletje, muziekje aan zo het terrein af... ;) EN DAN BARST HET LOS!!!!  :lmao:  :lmao:

welke hel? :huh: oh je bedoelt dat ze zo veel lawaai maakt dat de dames hun oren dicht moeten houden? Of bedoel je dat je zooo rood bent dat het pijn doet aan je ogen, en de dames hun handen voor hun gezicht houden? Of bedoel je soms dat je zo hard rijdt dat de dames uberhaupt geen tijd hebben om te zien wat er voor NEP FERRARI voorbij komt? :schater: ;) ;) :) ;) ;) :D

niet echt een babe magnet dus ;)

(oh heerlijk toch om de opper red devil eens lekker terug te dissen ;))

Link naar reactie
kapje open, zonnetje op mijn bolletje,

welke hel? :huh: oh je bedoelt dat ze zo veel lawaai maakt dat de dames hun oren dicht moeten houden? Of bedoel je dat je zooo rood bent dat het pijn doet aan je ogen, en de dames hun handen voor hun gezicht houden? Of bedoel je soms dat je zo hard rijdt dat de dames uberhaupt geen tijd hebben om te zien wat er voor NEP FERRARI voorbij komt? :schater: ;) :) ;) ;) :D :lmao:

niet echt een babe magnet dus ;)

(oh heerlijk toch om de opper red devil eens lekker terug te dissen ;)

In ieder geval wel zonder hardtop.........(ben een bikkel en raak niet overstuur van een beetje lawaai) ;)

Geluid en snelheid...Tja allemaal subjectief natuurlijk.. Moeten maar afwacht Wat jou Short Ram en CAI combinatie ons voor "geweld" gaat brengen natuurlijk. :schater::schater:

Moet eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat rood, met een Eisenmann, en CAI toch een behoorlijke headturner is, bij mannen en vrouwen..... Wat ze daarop te zeggen hebben weet ik niet, ik ben al weg... jij kan het ze ongetwijfeld nog horen zeggen :schater::schater::schater:

Nep Ferrari?? Die heb je ook in het zwart toch??? Is trouwens een belediging onze ZzZ met die Fiats te vergelijken... ;)

oke nu uw beurt :lmao:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.