Ga naar inhoud

Zaino systeem


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

test

Product overzicht

Als d'r nou meerdere goede verhalen over te vinden/horen zijn, vind ik het wel een testje waard

stappenplan volgens een Subaru forumlid:

zie ook"

http://www.subaruclub.nl/forum/viewtopic.p...der=asc&start=0

Stap 1: goed wassen

Stap 2: als je het goed wil doen moet je even kleien om bv teerpuntjes en vliegjes weg te halen, werkt het beste samen met een bakje water met dreft, klei daar lekker in dopen en kleien maar Daarna de gekleide stukjes even goed afspoelen met schoon water, of nog beter is eventueel nog 1 keer wassen.

Stap 3: Z1, is een sorrt hechter voor de overige middelen, zuinig in gebruik, gewoon dun opsmeren en daarna doorgaan met Z2, dus niet tussendoor afvegen. (of ZFX Flash Cure Accelerator Additive)

Stap 4: Z2 (of Z2-pro) meteen achter de Z1 aan, ook dun opsmeren en goed laten drogen, afhankelijk van de temp 1 tot 3 uur Daarna met een zachte katoenen doek uitsmeren.

Stap 5: Z5 haalt ook kleine krasjes e.d weg, zelfde in het gebruik als Z2.

Note: je kan ook enkel Z2 of Z5 gebruiken, hoeft niet beide, ik doe het alleen bij grote beurten, anders gebruik ik Z1 en dan een van de 2 anderen.

Stap 6: Z6 is spray doe je er nog over kan doen voor een diepe glans. (ik gebruik de Z6 ook na gewone wasbeurten aangezien de auto dan blinkt als een tierelier )

Dit doe je dus 3 a 4 keer per jaar en het garandeert een mooie glanzende auto. Tussentijds gebruik ik dus de Z6 na een wasbeurt.

Je bent er een dag mee bezig als je het goed doet maar het resultaat is er echt, de auto zal aanvoelen als een met nieuwe lak, dus zo glad als een aal.

Er zijn inmiddels ook andere merken, en ik het ze allemaal geprobeerd, maar toch blijf ik zweren bij zaino (Sorry voor de andere merken)

Zaino is niet goedkoop maar wel zuinig in gebruik en het absoluut waard

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook op de subaruclub loopt een groepsbestelling als ik het geod heb. Tevens is er een duitse site waar het via te bestellen is.

hendrik

LINKJE!!!! :blink:

Link naar reactie
Zymol aftreksel, en dat hoef je maar 2x per jaar te doen  :blush:

Die test, daar doet Zymol ook in mee...maar kwam dus toch minder uit de bus :(

inderdaad, de Subaruclub, in het linkje kun je dat lezen....

willen hier mensen meedoen dan?

Ik zit er wel over te denken eigenlijk...

Link naar reactie
Die test, daar doet Zymol ook in mee...maar kwam dus toch minder uit de bus :(

:lmao: eerst ff lezen Ivo :blush:

Hmmm, tja, het is nog goedkoper ook, blijkbaar.

Voor al mijn andere auto's gebruik ik Turtle Wax (uit de groene fles). Das is gewoon prima spul B)

Maar Zymol ruikt zo lekker :schater: en de Cleaner werkt als een speer -_-

Link naar reactie

hmmm, test eens GOED gelezen. Het lijkt erop dat ze wat TEVEEL Zymol hebben gebruikt, die fout maakte ik in het begin ook wel eens. Kost veel moeite uit te poetsen en glanst niet zo mooi :(

Maar nogmaals, dat Zaino spul lijkt me ook wel wat :blush:

Link naar reactie

hoi hoi

ik ben degene die de aankoop op subaruclub regelt.

Zaino is absoluut top spul, ik gebruik het al een jaar of 4, en ik moet zeggen dat bv mequiars of andere merken daar niet tegenop kunnen.

hier boven staat uitgelegd werke producten je gebruikt, en op het subaru forum staat ook wat meer uitleg.

Ik ben best bereid er een handleiding van te maken hoor, en een meeting kan natuurlijk ook :(

De subaru bestelling is al rond, ik zal de deadline een week verschuiven om jullie ook de kans te geven iets te bestellen.

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Groetjes Jamie

Link naar reactie

Kijk! dat bied perspectieven....

Jamie, bedankt voor je reactie

Ik wil graag meedoen

ben nog even confuus over welke produkten maar ik denk dat ik de hele lijn neem in de vorm van de Ultimate kit plus Z8, Z12 en Z16 (daar gaat m'n geld weer.. ;) )

Een week mensen, dus liefhebbers SNEL bestellen bij mij...

Link naar reactie

Kennen wij hier mensen die in de U.S. wonen? Daar is het spul dus ruim 40% goedkoper dan in Duitsland ;)

Misschien daar bestellen en daarna hierheen verschepen....

Heb contact met Sal Zaino gehad (cool, de directeur zelf :) ) en hij zei dat DE methode is.

Maar ja, welke amerikaanse auto freak wil dit voor ons gaan doen? ;)

Probeer nu om 'm zo gek te krijgen om een kennis van het museum dealer te maken.... zal wel niet lukken. ;)

Link naar reactie
Kennen wij hier mensen die in de U.S. wonen? Daar is het spul dus ruim 40% goedkoper dan in Duitsland :o

Misschien daar bestellen en daarna hierheen verschepen....

Heb contact met Sal Zaino gehad (cool, de directeur zelf B) ) en hij zei dat DE methode is.

Maar ja, welke amerikaanse auto freak wil dit voor ons gaan doen? :D

Probeer nu om 'm zo gek te krijgen om een kennis van het museum dealer te maken.... zal wel niet lukken. -_-

Wij hebben familie in de VS zitten, moet dus wel lukken. ;) Zal het eens navragen.

Link naar reactie
Zeg je dat het dier vriendelijk getest is............... <_<

Ik hou me nog even afzijdig met deze actie..... Heb nog zoveel zooi thuis, maak dat eerst wel op. De Scooby club zal vast nog wel in de loop van het jaar weer inkopen :muur:

Link naar reactie

D'r moet niks hoor :( Behalve dat ik vandaag of morgen MOET laten weten of ik met die Zaino bestelling meedoe. Ze wachten speciaal op ons n.l. Helaas is het vanuit Duitsland meer dan de helft duurder. En als je (bijna) de hele lijn wil hebben scheelt dat zo 75 euro.

Maar anders bestel ik gewoon 2 of 3 producten om het te proberen...

Link naar reactie

oke ik hou er rekening mee dat jullie dus niet bestellen

in amerika bestellen is prima vergeet alleen de verzendkosten en invoer niet, daar kan je nog redelijk mee op je bek gaan :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.