Ga naar inhoud

verzin een persbericht


Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van een anarchistisch spelletje: "Meld de desinformatie"

Afgelopen week toch een typisch stukje desinformatie binnen gekregen. Via persberichten had de rijkspolitie kenbaar gemaakt hun mensen aan te sporen ook in privetijd mensen via een zelfbenoemde "kliklijn" aan te geven voor te hard rijden of andere "slechte" dingen.

"don't believe the hype" - NWA komt gelijk naar voren.

Is natuurlijk nooit haalbaar (wat is het bewijs (?), er moeten minstens 2 politieagenten bij zijn, politieagenten krijgen daarnaast niet genoeg betaald om ook in prive tijd te werken, dus dan willen ze meer. Etc. Etc.)

Typisch goedkoop persberichtje van vriend Spee om weer een beetje de angst eronder te krijgen door illegale methodes te gaan voorstellen. :D

Ken je er ook nog 1, laat maar horen.

p.s.1 moet toegeven dat de bulk van mijn antipathieen zich concentreren rond de desinformatie van clubjes als greenpeace ("hun doel al lang bereikt, maar waarom hun mooie baantje nu opgeven??. De erfenissen van de sukkels zonder echte informatie blijven toch wel binnenstromen!"), maar dit is ook leuk.

p.s.2 Waarom is een een red devils tegen black devils discussie. Er is maar 1 devil en dat is the Shrike. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

snapte dat het een grapje was en ik vind het ook leuk, zeker als er mooie plaatjes gemaakt/geript worden om het rulen te onderstrepen :D

p.s. ik zie nu pas dat het een dragon is. Heb de hele tijd devil gelezen. ;)

Link naar reactie

Ik ben van de zilveren partij, rood-zwart leer, sportstoelen. Ik ga binnenkort wel een keer mijn kar met fotos op het forum zetten.

p.s. ik kom net bij de BMW.nl site weer een erg leuke z3 coupe zwart tegen voor een scherpe prijs (3.0 motor/BJ 00/EUR26k).

Link naar reactie
probeer je je soms bij de black dragons naar binnen te slijmen met je gedeeltelijk zwarte interieur? B)

pfff :blink: daar trappen de zwarte draken mooi niet in! :D

blauw is ALTIJD beter

Link naar reactie

Ik weet niet of ik gray ghosts leuk vind.

Navy

is dit dan het logo wat je in gedachten had

ghostgreygrin.gif

of deze

Ghostbusters.png

overigens zeggen getallen niet veel. Googelend vind je:

black dragons 1.6 million hits

grey ghosts 1.2 million hits + gray ghost 0.7 million = 1.9 million

red devils 2.9 million

ik zou misschien eerder voor Grey wolves gaan.

Wolfhowl.jpg

met het huilen van de wolf als verwijzing naar het huilen van mijn 6 in lijn. :D

Link naar reactie

ik zou misschien eerder voor Grey wolves gaan.

Wolfhowl.jpg

met het huilen van de wolf als verwijzing naar het huilen van mijn 6 in lijn. :blink:

Dat vind ik wel een goede motivering

bij deze dus:

GREY WOLVES

gezellige lui... de grijze wolven uit turkije :D B) wat krijgen we nog meer? der grüne polizei?

linkje

Link naar reactie

och, da's waar ook! :blink: Dat wist ik ook al. Kwam me ook al zo bekend voor.

Nou dan zit er niks anders op dan:

de grijze muizen :schater: B) :schater:

ook iets toepasselijker :D

goh, wat verveel ik me ^_^ kan net zo goed naar huis gaan i.p.v. overal

de DRAAK mee te steken :D :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.