Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Europatour X 22 juni t/m 30 juni 2024 - Slovenië


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Laat ik hem er maar eens vroeg ingooien dit jaar. In 2024 gaan we richting Slovenië. Hier ben ik in 2020 al mee begonnen als alternatieve ET ipv Noorwegen dat jaar, maar toen kwam Corona. Over Noorwegen gesproken... juni/juli 2025 (hoop ik).

 

Het wordt alweer de 10e editie, een klein jubileum dus. Wat in 2011 begon als een éénmalig iets (het leek mij leuk om met een hele club eens wat anders te doen dan een Paasrit door de achterhoek en Duitsland), is inmiddels uitgegroeid tot een jaarlijks terugkerend evenement. Overigens nog steeds met veel plezier en ik hoop dit jaar weer op een leuke, gezellige (en wellicht weer wat grotere) groep enthousiastelingen. Heb je inmiddels geen Z meer, dan niet getreurd, ook met wat anders mag je meerijden.

 

PROGRAMMA:

De bedoeling is om op zaterdag 22 juni ergens in Oostenrijk te verzamelen en van daaruit op zondag via wat mooie en onbekende bergpassen richting omgeving Bled in Slovenië te rijden. Daar zullen we dan t/m vrijdag verblijven waarna we op zaterdag 29 juni via Noord-Italië een doorsteek zullen maken naar wederom Oostenrijk, zodat de terugreis richting Nederland op zondag 30 juni in 1 dag makkelijk te doen zou moeten zijn.

Let wel: eea is nog met een klein voorbehoud!

 

KOSTEN EN AANBETALING:

760 pp (2p kamer, 8 nachten halfpension)
880 pp (1p kamer, 8 nachten halfpension)

 

Consumpties, lunches, tol & brandstof, zijn vanzelfsprekend voor eigen rekening. Zorg tevens voor een goede reis- en annuleringsverzekering!

 

De aanbetaling ter grootte van 20% van de totale reissom graag zsm maar uiterlijk 1 januari 2024 overmaken op NL69 INGB 0006200473 tnv R.O.B. Nieuwenhuis te Hengelo. Vermeld hierbij duidelijk je forumnaam! Je deelname is pas na ontvangst van de aanbetaling definitief.

 

Het laatste restant van de reissom zal ergens eind maart, begin april worden verlangd. De exacte datum volgt nog.

 

BELANGRIJK:

Bij minder dan 10 aanmeldingen (auto's), behoud ik mij het recht voor om de rit te annuleren. Aanbetalingen worden dan uiteraard gerestitueerd. Deelname geldt uitsluitend voor de gehele periode!

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi wijzigde de titel naar INSCHRIJFTOPIC Europatour X 22 juni t/m 30 juni 2024 - Slovenië
  • Administrator

DEELNEMERS:

GEEL = AANBETAALD - GROEN = VOLLEDIG BETAALD

 

DN# - Pers Forumnaam

01 - 2 - BMW-Z-CSi (Rob & ...)

02 - 2 - Shoveltje (Cees & Mary)

03 - 2 - gersh (Gerwin & Jordi)

04 - 2 - gessel (Cock & Jacqueline)

05 - 2 - Taurus (René en Ansje)

06 - 2 - Wiljo-Karen (Wiljo & Karen)

07 - 2 - Scorpion (Roger & Jacqueline)

08 - 2 - PaulSch (Paul & ...)

09 - 1 - GuidoK (Guido)

10a - 1 -  donderkonijn (Sander)

10b - 1 - Moozz (Jordy)

 

 

 

Link naar reactie

Goedemorgen Rob, we hebben het even overlegd en als het met mij goed gaat gaan we deze keer mee met de Europatour X 22 juni t/ 30 juni 2024, nog wel een vraagje kan ik omdat ik met een bijzondere Cabrio kom ( 118 E88) voor deze armoedzaaier nog een beetje korting krijgen 😂😂😂 (grapje) 

Dus schrijf ons maar in 😀👍👍

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
17 minuten geleden, Individual zei:

Voor zover het de afgelopen weken niet volledig weggespoeld is. 

Wij waren daar eind augustus: het westen van het land (waar o.a. Bled ligt) heeft relatief weinig te lijden gehad.

Véél ontwordelde bomen, maar verder weinig schade aan infrastructuur.

 

En als je toch in die contreien bent, is dit misschien een aardig intermezzo: https://potniski.sz.si/en/motorail/

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur terug, Individual zei:

Het idee is dus om in Bled te blijven en daar vandaan dagtochten te maken?

Correct, met een tussenhotel op heen- en terugreis.

 

Zou leuk zijn Jeroen, is alweer een tijdje geleden 😊

50 minuten geleden, pimgmx zei:

En als je toch in die contreien bent, is dit misschien een aardig intermezzo: https://potniski.sz.si/en/motorail/

Thx voor de toelichting Pim!

 

Zal hier eens naar kijken, maar in principe rijden we van zaterdag op zondag vanuit Oostenrijk naar Bled en op de terugreis van zaterdag op zondag naar ergens hoog in Italië.

  • Like 1
Link naar reactie

Haha, zo'n hele dagrit daar in Slovenië op een trein dat lijkt mij wel iets. Niemand de weg kwijt, allemaal gelijktijdig vertrekken en aankomen, geen tankstop tussendoor, drank, goede terrasstoelen etc.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 16/09/2023 om 12:13, BMW-Z-CSi zei:

Correct, met een tussenhotel op heen- en terugreis.

 

Zou leuk zijn Jeroen, is alweer een tijdje geleden 😊

Het gaat 'm helaas niet worden. Ik ga in mei naar Kopenhagen (eten bij Noma) en ik wil m'n schaarse vakantiedagen wat meer spreiden over het jaar. Dus niet in mei weg en dan in juni alweer weg.

 

Wel jammer. Ik had er wel weer eens zin in. Nog extra nadat ik de verhalen hoorde van een collega die pas in Slovenië is geweest. Nou ja, misschien haak ik weer aan bij de Noorwegen-editie. 😛 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator
1 uur terug, Taurus zei:

Rob zet ons ook maar op de lijst René en Ansje

Welkom René, altijd leuk en gezellig om weer nieuwe gezichten te verwelkomen.

Link naar reactie
  • Administrator
57 minuten geleden, Zetter zei:

Wordt al een hele leuke groep. Het minimale aantal auto's (dus deelnemers) is gehaald. Kijk er naar uit. Succes met de voorbereidingen, Rob

Zekers! Hij gaat sowieso door, tenzij er weer één of ander virus op komt zetten... 🙈

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hallo Rob,

 

Ik wil ook graag meedoen maar ik kom wel met mijn Jaguar XKR Cabrio uit 2006. Mijn broer René komt met zijn Z4 en ik wil wel eens jullie groep meemaken.

Geef maar aan Paul en ??? omdat ik nog niet zeker ben wie er met mij meegaat.

 

Groeten

Paul Schildkamp

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
Op 23/12/2023 om 23:21, PaulSch zei:

Hallo Rob,

 

Ik wil ook graag meedoen maar ik kom wel met mijn Jaguar XKR Cabrio uit 2006. Mijn broer René komt met zijn Z4 en ik wil wel eens jullie groep meemaken.

Geef maar aan Paul en ??? omdat ik nog niet zeker ben wie er met mij meegaat.

 

Groeten

Paul Schildkamp

Welkom Paul! Zolang je maar een beetje met de groep mee kunt komen, flauwe Jaguar grappen kunt weerstaan (vraag @mohikaan maar), ben je met een Jáááág van harte welkom! 😉

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi Rob en de anderen,

 

Ach ja, ik heb slechts een V8 met supercharger in m´n oude lullen bak liggen. Maar die bak past wel bij een gepensioneerde oude knar zoals ik.

 

En als een actief lid van de Jaguar Daimler Club Holland, kan ik wel tegen een paar geintjes. Onze auto's delen ze tenslotte dagelijks zelf uit. 😉😁😇

 

Niet te min, bedankt voor de hartelijke ontvangst.

 

Met vriendelijke groeten,

Paul 🤠

Link naar reactie
4 uren geleden, PaulSch zei:

Maar die bak past wel bij een gepensioneerde oude knar zoals ik.

We hebben nog een gepensioneerde oude knar met een Jaguar maar die moet regelmatig een middagdutje doen 😇😇😇

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Gaat hem niet worden. Marjan heeft haar veto uitgesproken omdat we ze dan zelf op vakantie is in de Bougogne, en ik dan mee moet....

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator
29 minuten geleden, Alpiemeltje zei:

Gaat hem niet worden. Marjan heeft haar veto uitgesproken omdat we ze dan zelf op vakantie is in de Bougogne, en ik dan mee moet....

Respect dat je er open voor uit komt dat je thuis niets te vertellen hebt... 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.