Ga naar inhoud

coupe is klaar met foto's


Aanbevolen berichten

hallo hier de 1ste fotos van mijn trots nog wel zonder daytona's

post-3-1120490670.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nog 1

post-3-1120490732.jpg

Link naar reactie

nog zonder M kieuwen ook komt nog

post-3-1120490805.jpg

Link naar reactie

dat ben ik dus

post-3-1120490938.jpg

Link naar reactie

zie de verschillen

post-3-1120491159.jpg

Link naar reactie

en het slotje in de deur ook gelijk weggelaten en vervangen door een handgreep van een e36 achterdeur

Link naar reactie

op de vraag of ik hem nog verlaag is het antwoord nee nu even niet het geld is even op!! de kleur is safierzwart (org bmw) met parelmoerpaars van volkswagen!! (wel duits dus...) in het echt is hij in de zon fel paars en met normaal weer donker paars soms bijna zwart best apart!! bedankt voor de leuke reacties en de 1ste meeting waar de coupe te zien is zal lelystad worden en proberen om in de bmw-scene te komen!! dat zou ik helemaal tof vinden gr pat

Link naar reactie
op de vraag of ik hem nog verlaag is het antwoord nee nu even niet het geld is even op!! de kleur is safierzwart (org bmw) met parelmoerpaars van volkswagen!! (wel duits dus...) in het echt is hij in de zon fel paars en met normaal weer donker paars soms bijna zwart best apart!! bedankt voor de leuke reacties en de 1ste meeting waar de coupe te zien is zal lelystad worden en proberen om in de bmw-scene te komen!! dat zou ik helemaal tof vinden gr pat

Toch niet de BMW dagen op lelystad??? :angry: Ben daar één keer geweest, en na 10 minuten weer weggegaan. Dat is meer het volk van de M3tjes van 10 jaar terug die hun bandjes staan op te roken.

Nee, dat volk sprak me niet echt aan... en dan druk ik me nog vriendelijk uit. :)

Maar jammer dat je er de 24e niet bent.

Link naar reactie
Is mooi geworden !

Ben benieuwd naar het geluidje ?

Peter (grijze coupe bij de Shell pomp Zegge).

dus JIJ bent die grijze coupe :blush: :D

Maar Pat: zeer mooie kleur en fraaie :D look :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.