Ga naar inhoud

Xenon koplampen


Bigpapa

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Ben opzoek naar xenon koplampen voor de e85. 

Dit van mij zijn lek geweest en zijn van binnen erg lelijk van het vocht geworden. Zitten ook zwarte stukjes tegen het glas aan de binnenkant.

Nu kan je ze openmaken om ze schoon te maken, maar ik heb dat nooit gedaan en ben erg bang dat ik het verder kapot maakt.

Dus bij deze vraag ik 2 dingen...

Iemand die ze durft open te maken, dan kan ik/jij ze eventueel schoonmaken. (Tegen betaling natuurlijk) natuurlijk ook weer dichtmaken.

Of 2e hands xenon koplampen links en recht.

Graag hoor ik van jullie.

 

Link naar reactie

Als je OEM xenon gaat, ben je er niet met de behuizing en de lampjes alleen.

diag_378l.png
 

(En als je ouder bent dan 19 en/of geen vuurtorenwachter komt non-OEM xenon ook niet in aanmerking 🤡)

aangepast door 330dM
Link naar reactie

@330dMIk snap jou antwoord niet helemaal. Wat bedoel je met behuizing en/of lampjes. Vuurtoren Wachter? Misschien ter info, mijn z4 is vanaf fabriek met xenon geleverd. Dus niets met aftermarket shit. 🤔

aangepast door Bigpapa
Link naar reactie

Ahhhh, ik dacht dat je wilde upgraden naar Xenon van halogeen, sorry. Ik vraag me af of schoonmaken werkt, maar misschien heeft iemand anders daar ervaring mee.

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Op ebay staat wel wat zoals deze set : 

 

https://www.ebay.nl/itm/374485430721?hash=item57311231c1:g:nScAAOSwBsNj1kqq&amdata=enc%3AAQAIAAAAwGSYi1jyTIMQoWWkDGcgsSHKjATFN%2FRjHuayTWHAKo85ocGM4IyZn3%2BRwdVJjYa7xfRBUcV%2BgEwDRoLO9ueIkeKqOdS92qhnom4w8I6zag0A15478%2F6juBganrA5HvzoeTajMKFUVbwyrrGDubMylooepSe5T9Dg%2Bpq8KZ1rYNSU4rBmFqrNQbEYhP2OuvHdRZyav%2BOD54Yg0hPyYZLnzW316xGdmie3StZBFI7jWb%2BFwEGH0N0BFunThN9X0Z7d6A%3D%3D|tkp%3ABk9SR4j-4MeTYg

 

Deze hebben een zilverkleurige inlay, dus origineel van een 3.0 ltr en oranje knipperlichten dus vfl.

Is natuurlijk persoonlijk wat je mooi vindt, ikzelf ben weg van dat oranje zeker met een zwarte inlay.

 

Greetz Bruno

  • Thanks 1
Link naar reactie

@ZwarteZ Bedankt. Zijn dezelfde die er nu ook in zitten. Opzich valt de prijs redelijk mee. Ik zit elke dag op Ebay maar deze zag ik toch niet. 

Heb je dezelfde ook met zwarte inleg vanaf fabriek dan?

Link naar reactie

Ja alleen de 3.0 hebben die zilverkleurige inlay origineel, de andere modellen hebben zwarte inlay. 

 

Greetz Bruno

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator

De zilverkleurige inlay is niet schoon te maken, als je de lampen open hebt en er met een doekje of zo over wrijft gaat het “chroom” eraf. Ze zijn dan natuurlijk wel over te spuiten. Openmaken is te doen hoor kost wel wat tijd 

Link naar reactie
1 uur terug, Ruud-Z4 zei:

De zilverkleurige inlay is niet schoon te maken, als je de lampen open hebt en er met een doekje of zo over wrijft gaat het “chroom” eraf. Ze zijn dan natuurlijk wel over te spuiten. Openmaken is te doen hoor kost wel wat tijd 

 

Jij heb dat vaker gedaan dus. 

Chroom is in orde, dat is het probleem niet. Probleem is de waas/kringen aan de binnenkant.

Noem maar een prijs, zal zeker goedkoper zijn als de units van EBay. Je mag me ook pb sturen.

Link naar reactie
  • Administrator
18 uren geleden, Ruud-Z4 zei:

De zilverkleurige inlay is niet schoon te maken, als je de lampen open hebt en er met een doekje of zo over wrijft gaat het “chroom” eraf. Ze zijn dan natuurlijk wel over te spuiten. Openmaken is te doen hoor kost wel wat tijd 

 

Ik snap je. Die link die je stuurde, wordt niet verzonden naar Nederland.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.