Ga naar inhoud

aangemeld bij de club met raamproblemen


Degekzelf

Aanbevolen berichten

hallo vanaf gisteren uit het niets problemen met de ramen , heb al enig problemen hier gelezen maar mijne nog niet ertussen gezien. sinds gisteren gaan de ramen bij openen vd auto met zender opeens een paar cm op en neer, lijkt wel te spoken en kermis tegelijk.

gisteren dus stukje gereden , zwaar irritant schrikt in begin van de ramen die paar cm op en neer gaan , af en toe melding op dashboard dat de deur links of rechts niet dicht zou zijn maar die hield nadien op. uiteindelijk naar dealer gereden deed die het een aantal keer maar je raad het al bij de dealer niets nada noppes. sleutel uitgelezen geen melding of wat dan ook , gisteren middag naar duitsland gereden om wat drank en boodschappen te halen .de rit zelf klein uurtje en maar enkele keer dat raam paar cm op en neer gaat ( vooral bijrijderskant ).  vanmorgen open ik dus de auto en het is weer raak . blijft een flink aantal keren de ramen op en neer doen ( cm of 3 ) en zelfs 1x buiten de rubber gedrukt. iemand hier ervaring mee?   2009 bmw z4 e89 dus.. tot nu toe enorm van genoten zonder enige problemen . en kleine 70.000 km op de klok sinds aankoop.  Dealer wilde wel evt uitlezen maar zou toch graag vtv even kijken of dit een bekend probleem is bij de e89.

 

Link naar reactie
  • 5 weken later...

ondertussen ruim 700e armer en NOG steeds problemen met de ramen. dealer zei het ligt aan de accu resultaat 380e voor accu en uitlezen... vervolgens thuis u raad het al zelfde shit.. dus boos dealer gebeld ,die vervolgens zei accu kan er weer uit heb de oude staan maar zou niet meer 100% zijn. vervolgens laat de auto maar week hier. aangegeven dat ik een "klikgeluid en gezoem"hoorde als de auto stilstond. werd vervolgens niets mee gedaan, na week word ik gebeld "bmw protocol"  nieuwe software probleem zou opgelost zijn ( rekening 304e ) MAAAAR hoefde nog niet betaald te worden want probeer auto maar 14 dagen uit. 

thuis aangekomen , auto neer gezet en sja.. 345.000 krachttermen en vloekwoorden de ether in gegooid aangezien probleem gewoon weer te zien en te horen was.

wat mij nu opgevallen is is dat het lijkt of de stroom eraf getrokken word , het lampje op de epb ( handrem) gaat tijdelijk uit waarop onder de motorkap ergens een gezoem en paar "klikken" volgen. weet niet of het zo is maar lijkt een relais ofzo contact te maken?? )  ben het nu onderhand zat dat mijn Z4 op een zendmast cq mogelijke transformer lijkt en de kosten blijven oplopen.

iemand hier een oplossing cq ervaring mee gehad ?? ben gewoon moedeloos geworden ondertussen gezien het probleem blijft en de kosten oplopen .

Tot nu toe met veel plezier met de auto gereden maar dit begint mij enorm te irriteren en word er triest van..77.000 km zonder problemen en nu begint de ellende naar het lijkt.. ( z4 e89 nov 2009 2.3i sdrive )  zou fijn zijn als er een reactie volgt die mij kan helpen

Link naar reactie

De FRM module doet oa de raambediening en die FRM staat bekend als een probleemverooorzaker zowel bij bmw’s als Minis. Denk dat het sowieso beter voor jezelf is de auto niet meer bij een bmw dealer aan te bieden.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.