Ga naar inhoud
  • 0

Stoelbekleding


MAL

Vraag

Hallo forumleden,

Mijn Z4 uit 2003, 2,5 liter 6 cilinder, heeft een wat ingezakte bestuurdersstoel en daarbij is een stiknaad los.

Dit wil ik laten herstellen bij een bedrijf die mijn vorige stoel van een Ruska Buggy ook heeft gedaan en waar ik zeer tevreden mee was.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de stoel kan los nemen?

De stoel is voorzien van een verwarming, maar of deze ook een airbag bevat weet ik niet.

Dus als iemand mij een advies kan geven, bij voorbaat mijn hartelijk dank.

Gr. MAL

Link naar reactie
  • Antwoorden 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Populaire dagen

Beste reacties voor deze vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Administrator

Jouw stoel bevat geen airbag. Je hebt vier airbags: een in het stuur, een boven het handschoenenkasje en twee in de deur.

 

Je stoel verwijderen is een kwestie van

  1. je accu eerst minimaal een half uur loskoppelen om te zorgen dat je later geen storingen krijgt;
  2. de vier bouten van de rails lossen (als je elektrische stoelverstelling hebt moet je de volgorde omdraaien, anders kun je mogelijk niet meer bij de bouten);
  3. De stoel kantelen en de connectoren onder de stoel losmaken. De bedrading heeft daarbij voldoende rek om de stoel over de middenconsole te kantelen (wel even goed opletten met plastics die je mogelijk raakt en een handdoek o.i.d. over de middentunnel leggen.

Makkie dus! 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Maurits,

Mijn dank voor je snelle antwoord. Dit is zeker geruststellend en uitvoerbaar door mij.

Ik ga van de week eerst even bij het bedrijf langs om de stoelen te laten zien, te overleggen wat er aan gedaan kan worden  en een prijsopgave te laten maken.

Als dit verder bekend is besluit ik of het de moeite waard is.

Ik hou je op de hoogte.

Met vriendelijk groet,

MAL

 

Link naar reactie
  • 0
  • Administrator

Graag gedaan en inderdaad, hartstikke uitvoerbaar voor iedereen (met een doppenset :wink:)! 

 

Komt vast helemaal goed (en is ook helemaal niks geks bij auto's van deze leeftijd). up: 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.