Ga naar inhoud
  • 0

Toegang tot USB poort (lijkt afgeschermd).


pk340

Vraag

Hoi,

 

Sinds afgelopen zaterdag (15-4-2023) bezitter van een E89 sDrive35is uit 2011. Daarvoor een sDrive23i gehad uit 2009.

Lang verhaal kort: volgens de lijst met voertuigopties heeft mijn uitvoering optie S06FL, oftewel "USB/audio interface".

Echter, ik zie wel het USB symbool staan (naast de 3,5mm AUX poort in de middenconsole) en er bevindt zich een soort van "afdekplaatje" voor de poort, maar daar zit geen beweging in.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Alvast bedankt.

 

Groet,

Peter

Link naar reactie
  • Antwoorden 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Beste reacties voor deze vraag

Geplaatste afbeeldingen

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een foto is wellicht handig dat we allemaal hetzelfde beeld bij het verhaal hebben. De usb in het dashboard kastje is alleen voor data, om je navigatie te updaten met een stick bv. Die in de armsteun is met de audio verbonden. 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Hierbij een afbeelding van de USB poort in mijn Z4 (middenconsole).

Het USB symbool staat afgebeeld, maar hoewel het lijkt alsof het "afdekplaatje" opzij geschoven zou kunnen worden, zit daar géén beweging in.

Z4USB.jpg

Link naar reactie
  • 0

Hier is duidelijk mee gerommeld. Denk dat je t beste de middenconsole open maakt en bekijkt wat er achter zit. Dit is op zich geen ingewikkeld klusje. Op het net vind je wel handleidingen dan wel filmpjes op YouTube.

Link naar reactie
  • 0

Okay, dat ga ik voorzichtig proberen ....... in mijn beleving (maar misschien heb ik het mis) is destijds die sDrive35is werkelijk volgepakt met allerlei extra's, waarbij ik ook USB/Audio standaard had verwacht, staat immers ook op de lijst met opties zoals bij kentekencheck.nl is op te vragen. Voorts klinkt de hele Hifi installatie simpelweg bagger. Uit de speakers achter de stoelen klinkt heel zacht alleen wat dof gemompel (met de Fading stand volledig op "A"). Het zou moeten klinken als een concertzaal in die 35is. Hmmmmmm.

Link naar reactie
  • 0

Je bent volledig afhankelijk van wat iemand anders voor ogen had destijds met die auto. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat er geen cruise control in zou zitten. Duitsers blijken dat vaak niet aan te klikken. Maar inmiddels zijn deze autos ook al weer meer dan 10 jaar oud en hebben verschillende eigenaren over bepaalde zaken bepaalde ideeën gehad.

 

Het plaatje in jouw auto lijkt ook "verkeerd om" erin te zitten. Je verwacht dat de tekst voor de bestuurder leesbaar is. Nu zit ie "op z'n Engels".

Link naar reactie
  • 0
Geplaatst: (aangepast)

Okay, is een nieuwe vrij makkelijk te plaatsen dan? Zijn de uitvoeringen die geschikt zijn voor de Z4 E85 en E86, ook geschikt voor de E89? Ik kom namelijk alleen uitvoeringen tegen voor die 2 modellen, maar wellicht moet ik langer/beter zoeken, haha.

aangepast door pk340
Link naar reactie
  • 0

Inmiddels is de USB/AUX aansluiting vervangen door een nieuwe en kan er muziek gespeeld worden vanaf de USB stick. Ben er alleen nog niet achter wat de maximale capaciteit is die wordt ondersteund. Ik heb nu een 16GB stick die ik zonder eerst te formatteren gewoon kan gebruiken (uit de verpakking), werkt prima in de auto. Maar een 32GB stick die ik opnieuw FAT32 heb geformatteerd met de standaard instellingen geeft als melding " Niet ondersteund". Geen idee of dat aan de grootte ligt (32GB) of wellicht aan de manier waarop deze is geformatteerd (cluster grootte en dergelijke). Hebben jullie hier ervaring mee of nog verdere tips? Thanks !!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.