Ga naar inhoud

Inlezen reizen in navigatie


BMWAd

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

 

Ik ben in het gelukkige bezit van een Z4 van bouwjaar 2010.

Omdat het erg leuk is om er mee te rijden, had ik het idee om routes van internet ( Myroute app)met een USB-stick ( in het dashboardkastje zit hiervoor de USB-aansluiting) in te lezen en deze dan te kunnen rijden.

Hiervoor gebruik ik het bestandstype TAR.GZ. Het bestand wordt ingelezen, de routepunten zijn ook zichtbaar maar als ik de routenavigatie start, krijg ik een foutmelding dat de route niet berekend kan worden.

 

Heeft iemand misschien enig idee wat er aan de hand is?

 

Elke hulp wordt gewaardeerd.

Link naar reactie
Op 16/04/2023 om 20:31, patje007 zei:

in het verleden ook al mee bezig geweest, ik gebruik liever m'n gsm ervoor, de BMW navi was bij mij steeds net te laat qua richting aangeven op knooppunten 😆


dat is op te lossen door de punten precies iets na een afslag te zetten waar je heen moet. Dan gaat hij pas berekenen als je de bocht om bent. Werkt prima als je maar weet hoe je er mee om moet gaan.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.