Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Viva Limburgia Tour - 10 September 2023 (Pre-info en aanmeldformulier)


Rkoppers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Hallo René , ik heb mij aangemeld maar moet voormijn werk naar het buitenland en de toertocht valt er precies in , spijtig want was weer de eerste toch na Corona voor mij 

 

 

Ik meld me af , excuses 

Link naar reactie

is er al enig idee waar het diner gaat plaatsvinden (zuid limburg is ook zo,n rekbaar begrip) dit om een beetje te kunnen inschatten waar er een slaapplaatsje gezocht kan worden..

zijn er evt al leden die ergens gezamelijk gaan overnachten?

Link naar reactie

René,  Raymond,

Ondanks zin in weer een Limburg-en-meer-rit, moet ik m helaas laten schieten. Officiële opening van ons nieuwe Filmcafé waar ik al een tijdje (werkloos) operator ben... 

Viel Freude am Fahren!

Link naar reactie
Op 19/07/2023 om 13:04, Tony zei:

Vraag: zijn er deelnemers die in de buurt v Drenthe wonen?

Geen idee.... 😅😎

Op 25/07/2023 om 16:53, Phoenix zei:

René,  Raymond,

Ondanks zin in weer een Limburg-en-meer-rit, moet ik m helaas laten schieten. Officiële opening van ons nieuwe Filmcafé waar ik al een tijdje (werkloos) operator ben... 

Viel Freude am Fahren!

Helaas...

Op 22/07/2023 om 11:43, rene1969 zei:

Hallo René , ik heb mij aangemeld maar moet voormijn werk naar het buitenland en de toertocht valt er precies in , spijtig want was weer de eerste toch na Corona voor mij 

 

 

Ik meld me af , excuses 

Ah helaas!! 

Op 23/07/2023 om 18:10, sandere39 zei:

is er al enig idee waar het diner gaat plaatsvinden (zuid limburg is ook zo,n rekbaar begrip) dit om een beetje te kunnen inschatten waar er een slaapplaatsje gezocht kan worden..

zijn er evt al leden die ergens gezamelijk gaan overnachten?

Eindpunt is bij de alfa brouwerij in Schinnen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Op 22/07/2023 om 11:43, rene1969 zei:

Hallo René , ik heb mij aangemeld maar moet voormijn werk naar het buitenland en de toertocht valt er precies in , spijtig want was weer de eerste toch na Corona voor mij 

 

 

Ik meld me af , excuses 

Even voor de duidelijkheid, had jij je aangemeld met email adres 

Ellen.... @kabelfoon...?

 

Op 22/07/2023 om 11:43, rene1969 zei:

Hallo René , ik heb mij aangemeld maar moet voormijn werk naar het buitenland en de toertocht valt er precies in , spijtig want was weer de eerste toch na Corona voor mij 

 

 

Ik meld me af , excuses 

Dag René.  Klopt het dat je je had aangemeld met 2 personen René en Ellen? 

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dag samen. 

Er zijn nog paar plekken beschikbaar !

Dit zijn de deelnemers tot nu toe ,  in het rood wel ingeschreven maar nog niet bevestigd !

 

image.png.0bdbead8bd88bfe2284c8f9a14fe4ab9.png

 

Grtjs  Rene en Raymond

 

Op 11/04/2023 om 22:29, Rkoppers zei:

Zin in een dagje lekker sturen door Limburg, Belgie en Duitsland ?

 

Dan Mark that date & meld je aan middels onderstaand link !

( indien ie niet meteen werkt, kopieer de link en plak hem in je browser)

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdq-_x0imDfiJCSa96YioCkHVd42xLv_GKnbvsaVHrxWLjiMQ/viewform?usp=pp_url  

 

Maximum aantal deelnemers :  50 autos !

 

Meer informatie volgt zsm..... !

 

Sneak Preview:   Start In Born,  Lunch  tussen Eupen en Monschau , Diner in Zuid Limburg !

 

Grtjs en hopelijk tot dan !

 

Rene Koppers & Raymond Vossen

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Op 23/07/2023 om 18:10, sandere39 zei:

is er al enig idee waar het diner gaat plaatsvinden (zuid limburg is ook zo,n rekbaar begrip) dit om een beetje te kunnen inschatten waar er een slaapplaatsje gezocht kan worden..

zijn er evt al leden die ergens gezamelijk gaan overnachten?

In Schinnen 

Link naar reactie
  • Administrator
Op 23/07/2023 om 18:10, sandere39 zei:

is er al enig idee waar het diner gaat plaatsvinden (zuid limburg is ook zo,n rekbaar begrip) dit om een beetje te kunnen inschatten waar er een slaapplaatsje gezocht kan worden..

zijn er evt al leden die ergens gezamelijk gaan overnachten?

Wij slapen in vd Valk Stein/Urmond. De Junkyard B&B in Stramproy was helaas nog niet beschikbaar...

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
  • BMW-Z-CSi sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.