Ga naar inhoud
  • 0

Display storing


LuckyBen

Vraag

Geplaatst:

Na3 maanden stilstand weer gestart en nu mist op mijn display bij de kilometerstand een lijn. Dus lastig af te lezen. Komt dit bij anderen ook voor en wat hebben jullie gedaan om het goed te krijgen. Groet, Ben K

  • Antwoorden 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Beste reacties voor deze vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst:

Nee, heb de accu laten testen door de anwb en was nog perfect. Wagen is dus niet zonder stroom geweest. Ook niet gestart door een booster. Testen van accu was een week geleden, dus ruim na constatering van storing display

  • 0
Geplaatst:

Beste Lucky,

Gewoon weer mee gaan rijden zodat de accu weer op zijn nominale spanning komt te zitten .
Vaak krijg je display storingen na lange stilstand en zakt de accu spanning wat in elkaar na een tijdje rijden (laden) komt e.e.a. weer op zijn normale niveau van spanning te staan en zal het dispay zich herstellen.
Blijft dit langer duren dan is wellicht toch je accu op  of  is er meer aan de hand .

Ad

  • 0
Geplaatst:

Dankje Ad, voor je reactie, helaas ben ik bang dat er iets meer is dan de accu. Deze is getest door de anwb en bleek in perfecte staat te zijn. Intussen weer een paas honderd km gereden maar nog geen verbetering. Ik hoop volgende week even naar Ruud in Reeuwijk te gaan dan kan hij zijn experience er aan wijden. Wordt vervolgd.... 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.